Arte e spettacoliLittiratura

"Terzu in u quintu fila": un riassuntu di a storia, è travaglia analyse

Anatoly Aleksin - autore di più di cintunari di travagghi insightful è bona per i zitelli è campane. Unu di elli - "U terzu in a quinta fila". Summariu di u racontu prisentata in l'artìculu.

pianu retelling

A literatura in stu travagliu hè a prima pirsuna. U nomi di una donna chì travaglia di trenta-cinqui anni, un maestru di lingua e letteratura russa. Quannu idda ritirata, unu statu ricurdava di unu di i so studienti - Sobinine Belov. Piuttostu, issu hè un heroine & altru sfarente è difficiule travaglia Alexina è ùn vi scurdate. Tuttavia, à causa di certe cundizione ch'ella avia a rammentu tuttu ciò chì hè assuciata incù Belov, thereby picciutteddu chi u foto gruppu di studienti 6th scelta hè faciuli à truvà: hè u terzu à a quinta n'angulu.

cunti deve pricisà u cuntinutu di u pianu:

  1. Lisabetta.
  2. U figliolu di u maestru.
  3. Alain.
  4. k Lisa.
  5. Lettera.
  6. Destinu Vani Belova.

Elisabetta

Un rolu impurtante in i travagli di Alexina jeux mutivi giustizia, unestità. A li siquenti sunnu asempî di nuvelle di adulescenti scritturi difficultà à risponde à l 'edizzioni murali prufunna. Stu tema hè toccu, nantu à u travagliu di scritturi e "u terzu in a quinta fila". Summariu di u racontu deve sempre principiatu cù una discrizzioni di l'evenimenti chì hè accadutu vinti anni dopu à l 'eroi di sta storia - Vani Belova - l' ultimu campana sunau.

Faith Matveevna (a donna nant'à u quale nomi lu cuntaturi), comu ha statu dettu, un maestru di più chè un quartu seculu. Quandu l 'bisfigliola nasciu, u cunsigliu di famiglia si dicideru a cunfidarà l' educazione di i so donne. Didàttica, figghiu e figlia travagliatu archeòloggi e era sempri u muvimentu. Seconda, chì megliu cà Matveevna Vera, un maestru cù un gran spirienza, à risista cù stu compitu difficiule?

Elisabetta - i bisfigliola di u prutagunista - hè una ragazza, sfarente. Miraggiu unu di i so Gardon, la mpiratrici, dicidi na vota e nun rispunnì: a versione diminutivu di u so nome. From avà in u, in a cumpetizione di un 'età assai prufundezza, si messe à dignify Lisabetta.

Faith Matveevna spessu dì à u so bisfigliola circa u so riccu sperienza insignendu. Un ghjornu, hà dettu u ragazza francese circa Sobinine Belov. Stu zitellone hè differente da i so pari assolutu cherche à picculu abusi.

Elizabeth amatu à sente a storia di circa Van. Vera Matveyevna hè solu una foto cun ellu - un ritrattu neru è biancu in cui èranu chidi i studianti sestu-scelta. Studianti val up in cinque filari. Nantu à u ghjornu, quandu i foto fù pigliata, Sobinine Epargne cù amichi chì si pò stari u struttura cumplessa custituita di dui seggi. Iddu vinciu l 'èsitu. Unu esempiu di stu - un ritrattu induva hè u terzu à a quinta n'angulu.

Summariu di u racontu deve cuntinuà a storia, di quantu à quelli chì primi ghjorni di pri-guerra travaglia heroine & appartinni a Belov.

U figliolu di u maestru

Events chì richjama Vera Matveevna successa in u trenta-sèttimu annata. Cosa fatta u ritornu à u caratteru passatu travaglia "terza in u quintu fila"? U cuntinutu e lu significatu di lu travagghiu pò spiigà in uni pochi di e parolle: ghjente anziana cuscenza di e ricanusciri l 'uperazione fattu in a so ghjuventù.

Faith Matveevna cunnosce sempre cumu a cuntu a nuddu datu situazioni. È I ùn listen to parè calchissia l'altru. Son Volodya hè in u so classe. In ordine di u fracicume di elli è altri in i so attitudini prufessiunale Giudici, idda underestimated u so spuntà, anu criticatu u friscalette, classi di u so travagliu scritti.

Ma eru in una formula un studianti chì, videndu stu inghjustizia, è dunque hà ingagionu. Una ancu si n'andò in u corpu di fami. Sta verità-animée hè Sobinine. Chì un ghjornu si dicideru a rinunziari a manciari comu longu cum'è u maestru di classi ùn vi mette male Marque AmBisome. Rank, secondu a Belov, fù stabilitu fera. Faith Matveyevna appi a dari.

Volodya ùn piace matimatica. Oltri a chistu, iddu è un gran paura di u maestru, chì hà insignatu stu sughjettu. Un ghjornu, quandu i studienti avianu à scrive un impurtante travagliu cuntrollu matematichka calchissia chjude in la stanza bastone. U cuntrollu di ùn piglià postu. U ghjornu dopu, Belov ammissu chi fu iddu chjude u maestru. Era faciuli à pinsà ch'ellu ùn hè per u palu di Volodya.

Alena

Era u nomu di u maestru in u liceo, ca visitatu Lisabetta. Allen hè micca solu boni, ma un bellu e ncridibilmenti masculini. Idda vinni amatu micca solu i zitelli. Alain dinù BRECCIATED cù i babbi di i so wards. Prestu, i pupularità di u ghjovanu educators addivintatu troppu nutava. Mother pigliò su cummattari contra Alena, richiamatu chì in liceo, ch'ella hè accadutu à esse, chì hè, emi istruzzioni particulari. Hè statu cumpostu affirmazioni cullettiva cù i esigenza di canciari lu maistru. È di colpu, I ricurdatu Elizabeth Van Belov è dicisi à suvità u so esempiu. Dìciri francu - u corpu di fami.

Faith Matveevna diceva u so bisfigliola un studiente dui blocchi, tantu ch'ella ùn hà torna a so armari raggiunevuli. Ma si girò fora spicificatu. Elizabeth cascatu in amore cun Sobinine. Idda si messe à imitatu ellu. È cum'è Belov, u ragazza rinisciu a pigghiarisi chiddhu Alena firmati in u so articulu.

k Lisa

Girl cun siveri attaccu allergii hè in lu spitali. Stu casu hè u di culmination di u travagliu "U terzu in a quinta fila". trama storia hè semplice. Un insegnante di francese medio-mmicchiatu conta un zitellone chì a so era una volta un locu male, sumiglia cumplessu, un zitellu prublemu. È solu in i mumenti più difficiuli di a so vita, idda lu sapi chi era sta famosa Sobinine Belov.

Elizabeth apprima a cura scentifiche. A bona provino, donna, chjinatu, dicendu chì tuttu hè bè cù u ragazza. A qualchi metri da a Vera Matveyevna di a vita di u zitillùcciu battennusi duttura. Chief à mezu à elli - Ivan Belov. A donna, dicisi chì issu hè u Sobinine, chì hà micca pussutu rammentu senza un scussuni tanti anni. E idda si mittissi un trattu chì solu si pò u so aiutu. Solu un fermu, omu uncompromising cum'è Belov, hè capaci à salvà a vita di ...

lettera

Nunda hè accadutu. Elizabeth salvu. U duttore, à chì la ragazza francese hè sempre vivu, hè veru chiamatu Ivanom Belovym. Ma ùn era ellu.

Qualchi ghjorni dopu Matveevna Vera scrisse una lettera à u so figliolu, chì ci ramenta di un amicu chi na vota cci salvate da deuce di cuntrollu. E solu poi mi trovu fora la viritati. In un maestru di scoppu ùn matematichka Sobinine è figliolu Matveyevna Faith. Belov dinù pigghiò lu sb. U heroine & di la storia, di colpu, si capissi, hè com'è giustu a stu picciottu. Ch'ellu ùn era un zitellone difficiule. Era un omu chì sapissi quantu à empathize, pi fari offerte. E Matveevna Vera dicisioni era tempu di risponde, è spiecà à u so ex, eleva.

Destinu Vani Belova

U maestru trovu in casa di i so parenti. Ch'elli ùn hà subitu a arricanusciri a so. Quandu Vera Matveevna dumandatu circa madre di Van sciu un picculu pezzu di a scatula. Era un vechju lettera ch'ellu ricevutu in u 1945. Ivan Belov mortu in l 'ultimi mesi di la guerra, in la battaglia di Gmina Pęcław.

Cosa hè u scopu principale di u racontu "U terzu in a quinta fila"?

Analisi di u prodottu

Sobinine Belov da un all'età rinisciu a BRECCIATE. Ch'ellu era sempre la vuluntà di sacrificari di l 'altra persona. Puru siddu tali azzione currispundenu càrrica cunsequenze curtisia. Sti pirsuni sunnu n gradu di un feat. Ma abbasta enough, in un tranquillo a vita tranquillu comu Belov irritating, ricò. U travagliu "U terzu in a quinta fila", anàlisi è cuntenutu di u quali hè discritta in l'artìculu - la storia di una ghjovana cumbattivu, Soviet Don Chisciotte, chi avissi cumbattutu cun Éoliennes tutte e mio vita. Sè ùn di la guerra ...

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.