Arte e spettacoliLittiratura

A vita è u travagliu di Goncharova. travaglia Goncharova

Da u so natura, Ivan Aleksandrovich hè assai differente di a maggiuranza di pensatori, natu u periodu di 60s, attivu è minacci. A so vita era assai di sfarente di u tempu, comu si lu rafale di l 'attività publichi, è parechji cambiamenti 60s hè micca statu toccu. Cuncintramentu, tinzioni, impulsivity caratteristica di a scrittura di stu periodu, Ivan Alexandrovich rimpiazzati PETRISSAIS, assai, simplicità. A vita è a creatività Goncharova sò brivimenti in stu articulu.

tavula p'òrdini di a vita

data casu
June 6, 1812 IA PADURIANU nascìu
1831-34 Studià à l'Università di Mosca, nant'à u dipartimentu littiraria
1835 Ghjunta in St. Petersburg
1846 Familiarità cô VG Belinsky, la criazioni di "storia cumune"
1852-55 Girate nantu à una barca militari, u travagliu nantu à u prodottu di "baia Pallada"
1859 Publicazione di "Oblomov"
September 15, 1891 a morti PADURIANU

anni, a mane

tavula cronulogica PADURIANU Ivan Alexandrovich apertu lu 1812. Chì annata, in Simbirsk, ch'ellu hè natu. Ivan Aleksandrovich facìani parte di marcanti chì, mentri l 'intellighentsia hè una eccessione raru, com'è hè di solitu rapprisintati a nubiltà. Avvintu da un scrittore, però, ci hè pocu di libbra attuale, sta spezia hè quasi nuddu effettu nant'à ogni di i so isulana è istruzzioni, o à l 'ambienti circondu. Babbu Ivan Alexandrovich, muriu a mane, hè assai ricchi, chì u dirittu PADURIANU micca salvà u spesi è campà arquantu riccu.

Simbirsk chi tempu hè una racolta di, vecchio, case è edifizii suprattuttu di lignu, ma la pupulazzioni a cità ùn era numerosi. In stu locu era lu primu di dece anni di a vita di u scrittore. Li primi criazzioni di Ivan PADURIANU, quale biografia è u travagliu sò èssiri culligata, hè in casa di imbarco privatu di i cità, comu puru lu parrinu lucali, cuntenendu un boarding school per i zitelli di li famigghi nobili. Stu stanzi Ivan Aleksandrovich trovu un picculu biblioteca e amatu di passà tempu, lettura, fiction: autori Russian e straneri.

Studià in Moscow

In 1822, à l'età di dece anni, à cuntinuà i so studii, si hè fattu a istitutu sicundariu Moscow di u nubiltà. So a vita è u travagliu di muvimentu di PADURIANU in una nova tappa di vita indipendente senza cura Pauvre. Ghjunse in casa sulu pi l 'estate, stassi u restu di u tempu in Moscow. Here Ivan Aleksandrovich, frà altre cose, è fù cunfidenza cu l 'òpiri di u scrittori francesi, è unu di l' Romanov Ezhena Sue ancu traduttu in Russian. An excerpt da sta traduzzione statu publicatu in u rivista "Telescopiu" di l 'annu 1832.

Ottu anni di a furmazione passò assai prestu, senza purtà in generale, ùn benefici spiciali o danni spiciali.

universitaria

In u 1830, 18 anni, PADURIANU stava priparannu già di universitaria, ma u principiu di u colerà, è fù chjusu, tantu faire à Ivanu Aleksandrovichu hè solu in lu prossimu, 1831. Da u tempu ch'ellu digià capitu chì parechje lingue: francese, tedesca, inglese è latinu.

A vita universitaria è u travagliu di Goncharova, a prestu e vistighe ca veni uffertu in stu articulu, entre in una nova tappa. Iddu friquintau Discorsi Kachenovsky, Shevyreva, Nadezhdin Pogodin, Davydov è altri, è dopu li rammintò cun Ringraziamu. PADURIANU hè un studiente carusu. Iddu visitatu quasi tutti i Discorsi cun arregistrata per insignanti, fà u vostru Scarpe. Ivan Aleksandrovich eschewed circuli. L'università, mentri u valore herzen è Ogarev, ma micca tantu cu qualunqui avutra ch'ellu ùn avia 'ncuntratu, è scontra incù Lermontov solu pubblicu.

tavula cronulogica PADURIANU Ivan Alexandrovich cuntinueghja data dopu, ghjugnu di u 1834, quandu si passava bè l esami finali è lassatu cu la casa u so fratellu a Simbirsk. A vita è u travagliu di i scrittori avà cumincia in a so patria.

in casa

PADURIANU Ivan Aleksandrovich scrisse: "I fu cunquistata cum'è a vapuri, in casa pampering." In issu "carine Oblomovka" tenu bonu nutricati-, a vita cuntenti, i ghjorni eranu siguita di ghjorni è anni, nantu à l 'anni, ùn ci hè micca cambià nutava. U Simbirsk pruvinciali e mancu si 'ntisi' atmusfera seccu di dittatura di Nicola. PADURIANU annu appena Riposare, fate nunda in particulare. Baddi è evenimenti suciale seguita unu altru. Quandu u giuvanottu volte pinsau circa l 'avvene, ùn paria ellu cum'è un serviziu, ma tuttu paria sempre assai luntanu, è solu u casu di a materia accelerated, dì la amicizia chì cuminciò PADURIANU (biografia è a creatività di l' anni di lu scritturi discritta quì sottu) cù u guvernatore di Uglich, ci invitatu à diventà una Franchise in u so ufficiu.

Da issu puntu nantu per Ivan Alexandrovich accuminzau lu solitu ghjurnata bureaucracy, da chì ùn ci era assai piacevuli, ma spirienza interessante è ricordi incù u ufficiali mangiunarii è altri di u focu. Photo Goncharova prisentata sottu.

Petersburg. A prima òpira littiraria

Tappe di a vita è u travagliu cuntinuu piriudu Goncharova Petersburg. On denunciation di calchissia in 1835 Uglich fu richiamatu da a so 'nativu Simbirsk è si n'andò à St Petersburg, è cun ellu andò e Ivan Aleksandrovich. Quì si juncìu lu Ministeru di Finance à u serviziu, u dipartimentu di cumerciu esteriori, prima comu nu tradutturi e poi lu riz la testa. U so pelu, caratteru tranquillu corresponded à stu serviziu, è una atmosfera ufficiu misura ùn hè pisava falà da Ivan Alexandrovich.

In i primi anni dopu à a so ghjunta in Petersburg in u so tempu, muri ch'ellu traduce Schiller, Winckelmann, Goethe, oltri novelists English-pisataley. Tuttavia, in u so travagliu durante stu tempu PADURIANU Ivan Aleksandrovich ùn avia pensatu avvinta. Solu in u principiu di night cumpartu a so prima opere indipendente. Sottu foto PADURIANU.

"Story strasurdinariu"

In u 1847, in e pagine di "contemporanea" pubbricatu lu primu rumanzu a ghjovana scrittrici, "Story urdinaria". By stu tempu lu scritturi hè digià 35 anni, a vita è u travagliu di Goncharova sò intruti in una fase di maturità.

Era una storia di addunari, lu crollu di l'atonomia di giovani sculari di differente Oblomovok chì flocked a capitale incù un ricordu di a Signora di u core è un picculu vulume di Schiller in la sacchetta, tasca, pampered, bè nutricati-. Petersburg eva subitu li da tutti i apparenza e rêverie, distruzzione di tutte e spiranza, tantu stu racontu pussutu esse chjamatu è l ' "tragedia cumune."

In u rumanzu, si 'ntisi chjaramente un elementu biugrafichi. As ricunnisciute da u autore stessu, stu travagliu, reflété a so sperienza di a vita, l 'epica, quannu iddu era un artisgianu di Romanza vultò in una ufficiali friddu e businesslike. Ivan PADURIANU, quale biografia hè rigalatu à a vostra primura, hè andatu à traversu una mutazione simile à l 'unu chi pigghia lu prutagunista.

Alexander Aduev, piaciri romantica in la pruvincia, ammira di Schiller, cridendu blindly in eternu 'amicizia e' amuri, ghjuntu à a capitale, night St. Petersburg, da l 'impurtanza di a so mamma devotedly amurusa. Si lampa in amore, ma amore vende ellu, cambià è amicizia. Da chi Alexander hè addispiratu. Turnau a la pruvincia, si forgets circa tutte e so aspirazioni è ideali è si compii a so vita cù una ricca e bella, bouffis ghjusti è na bona a pisata.

"Story strasurdinariu" fù rewritten trè volte, u so scrittore chì a creazione passati circa 5-6 anni prima di l 'òpira vinni pubbricatu. It attrattu da subitu primura, è PADURIANU ricevutu a ricunniscenza comu nu scritturi. I emi à stu rumanzu è u famosu crìticu astute Belinsky, chì accolse i novi autore di talentu e prividiri lu so successu.

In 1846, Ivan Aleksandrovich pirsuna cunfidenza cu Belinsky, ma micca st'articulu à ellu, o altri membri di u chjerchju littiraria è ùn converged. Allora stu mugs appartinni a Nekrasov, Pan, Turgenev, Botkin, Granovsky, herzen è altri.

"Baia" Pallada "

In su 1852, Ivan Aleksandrovich la pusizioni di Admiral Sicritariu Putiatina andò nantu una spidizioni à i casteddi Russian in America. U scopu di a visita hè a arrangé un trattatu di cumerciu cù Japan, un paese di l'anzianu à u tempu guasi scunnisciutu à eurupei. scritturi Travel fu datu un tempu duru, sopratuttu a prima uni pochi mesi di navigazioni, - li cutedda 'attacchi fac cu headaches, è in cabina spissu lu friddu. Solu à pocu, nantu à u so arrivu in Inghilterra, Ivanu Aleksandrovichu rinisciu a prènniri usatu pi la vita marina incù u so pitching, fretu è nebbia, e sentu a la casa. In aghjunta à affirmazioni ufficiali e relazioni, scrissi na littra, publicatu in "cullezzione mari", chi discrissi u so miluna. In seguitu, sti littri ghjunse discrizzione navigazione, chiamatu "Frégate" Pallada ", publicatu in dui vulumi.

Stu travagliu hè statu nutari comu unu di li megghiu a la littiratura Russian di travagghi discrittivi. Si pò leghje tutti generale, è i zitelli, struitu è uneducated. U libru discrivi la natura di li vari paisi esoticu visitatu da u bastimentu, mancu i furesteri morals cù i populi di u so paese nativu, ci sò dinù episodi spiritosu. Iddu pagatu u tributu à a bellezza di a natura lucale, ma sempre un beddu à u so core era paisaghji nativu, chì PADURIANU, li cui li libbra di parlà di u scrittore ellu stessu, sempre ricurdatu cu 'amuri.

IA PADURIANU, "Oblomov"

Obama Goncharova cuntinuau "Oblomov". U scopu di ghjunse à u scrittore chì daretu à l 'night. È u mudeddu di Ili Ilicha tinia fortementi lu duranti la missione, sopra. Pigliate per indettu u primu capitulu di u prima libru di "baia" Pallada ". Hè cuntraria à i ponti, colma, passu Englishman Alessa Russian, tranquillu e lagnusi. Life Description ch'iddu hè assai simile à u description of Oblomov.

"Oblomov" - hè un novu stadiu, chì entrò in lu la vita è u travagliu di Goncharova. PASQUALICHIO a so biografia è a creatività ùn hè micca cumpleta senza una minzioni di 1857. Quist'annu, duranti la casa à l 'acqui di sta u travagliu hè a' aghjunghje a Kissingen, incinta daretu à l 'night.

A vita è a creatività Goncharova cù i palummi di stu rumanzu apre una nova tappa. Subitu dopu à a publicazione di u travagliu hè statu un carciarati, hè impauriti è discussi in tutti i campi. Dui di li megghiu critichi - Dobrolyubov è Pisarev - ntitulata "Oblomov" i so critichi buffu. Articulu Dobrolyubova "Cosa Oblomovism?" Oblomov messi nantu par cù u più famosu miti di u tempu - Pechorin, Onegin, Beltov, Rudin. "Oblomovka hannu a nostra patria diretta" - scrissi arbre, chì equiparatu à un articulu di tutte e intellighentsia Russian à u tippu Oblomov. Per Nicholas Alexandrovich Oblomovism - hè principalmente una dulcezza, truvai lordly condoned da parechji dumèstici. Di sicuru, arbre ùn palesa u minimu simpatia per manifisteghja u caratteru principale o un Oblomovism in generali.

Pisarev in u so articulu, assai di più attenti è pagatu apposta pi caratteristiche psiculoghjche, nutà i effettu dô apatia mintali, causatu da un varietà di mutivi. Sam PADURIANU nutari ca articulu Pisarev - u best of tuttu ciò chì hè statu scrittu circa u so rumanzu, cum'è Ghjesù discritta a cumplessità di issu tippu Oblomovka criatrici elementari. Dopu tutte e, l 'eroi, si gira fora, hè statu un omu malatu, comu PADURIANU dettu. Oblomov ùn vulete ghjustu à u travagliu, è lu travagghiu hè a paura perchè ci dà suffirenza fisicu. E ancu si volta hè capaci à esse attivi, sippuru sottu influenza straniera. Olga arrinisciutu a iddu Invitanu a pruprietà, e diverse dificultà.

Eroe com'un iniziu tutta l 'òpiri Goncharova, francu, forse, u più recenti di u so pagine. Si teme tutte e: umidità, u muvimentu, à traversu u ventu, amore, ne rispettu, e parolle voce. È stu scantu - un sintumu caratteristica di entity di a vuluntà, a malatìa mintali.

In più, Oblomov hè sempre trà dui Capitulo: Ghjesù fù allivatu in i vechji, stile, Russian, è atmosfera, abbituatu inaction e lussu scuntrà i so capricci. Ghjesù passò a so zitellina à u senza chetà, custòdia nè di parenti, cume sluggish AGG è transducer mentre ch'ellu hè.

Hè bagnata e pampered, circannu di livari la impulses di l 'attività è playfulness, naturale francese, per un ghjovanu età, oltri ca comu curiusità è interessa à ogni cosa dû munnu. I frutti di tali educazione sò cunnisciuti - truvai, aduttatu u so forma estremi, comu puru l 'pi lu scantu di ogni cambiamenti è i dumanni di a vita.

Stu k, secondu a PADURIANU, hè arradicata in u mondu di a vita Russian è la storia. In stu sensu, Oblomov era u veru embodiment di u aristucratica tempu pri-riforma Russian. Tuttavia, pò avemu dinò chi dopu à l 'abbulizzioni di sirvitù, a situazioni hè cambiatu tantu drammaticamènti? Sugnu mortu Ilya Ilyich?

No, nun pò muriri. Chì hè per quessa issu rumanzu avà, cum'è sempre, si mantene apprupriati.

"Oblomov", capitu cum'è u rumanzu IMPUGNANO satirising gentility e truvai Russian, hè una bibliuteca salti a riescita. Goncharova ancu paragunatu cun Gogol.

Turnava da un viaghju intornu à u mondu sanu, Ivan Aleksandrovich ritornu à u so serviziu publicu, u travagliu in u listessu dipartimentu di cumerciu esteriori di a lu post-capu. Ma prestu, in 1858, li trasuti nta lu dipartimentu forza di u Ministeru di adulti. In 1862 addivintau diritturi taliari fora po "Nord Mail", l 'journal. PADURIANU sirvutu in bona fede, è hà truvatu nutevuli successu in u serviziu: fù risuscitatu parechje volte in i ufficiu - da u censor à i membri di cuntrollu principale di u Press.

IA PADURIANU rumanzu "U précipice"

Obama Goncharova publicazione di "Oblomov" ùn fini ci. In 1868 a rivista "Herald di l 'Europa" ghjunse u so prossimu dopu à u rumanzu "Oblomov" - "Open". Hè statu cuncipitu quasi simultaneously cun "Oblomov", ma pi scrìviri stu pezzu PADURIANU pigliò di più chè 20 anni! Durante sti anni, fù sustituitu da una generazioni sana, un tuttu èbbica. piriudu scure di u regnu di Nicholas I, Russia, si stalla à u ripigliu è rinnovu. Ma I taliari Goncharova statu ancora cerca a lu passatu, da ch'ellu s'avvicinava a so imàgini è i caratteri. Critica ùn a billezza stu rumanzu, forsi sta cuntribuitu à l 'incertezza di i tempi quandu si vede. In issu periodu era chjusu rivista "contemporanea" è "parolla Russian", e critichi hà persu u so migliori rapprisintanti, cumpresi Pisarev. "Notes di a Patria" hè ancu à truvà u so pedi. In ghjurnalismu fù duminata da a vergogna à u corpu è cumpurtamentu. È, di colpu, in issi tempi disturbatu hè natu un travagliu imbued cù una certa parè nantu à a vita, è pò disse: a taliari optimistic ... PADURIANU ricunnosce tutti i vechji forti, sano, è bè, ch'ellu ci piacissi di cunciliari la vecchia cu la nova. Di sicuru, mentri un tali pusizzioni micca pussutu hannu partighjani.

A Canzona di dì una pochi di parolle circa i dui figuri centrale di u rumanzu - Eden è a so mammone. Paradise hè a lotta contr'à i vechji ordine, tenerezza, ma sonnu nant'à un lettu, asgiata, è ùn duverà esse cunsideratu invece di qualcosa, ancu permits Egorka a abbiari i so peddi. Si campa sempre in lu periodu di sirvitù, e cummattenti è solu in parole solu, ùn sustinutu da u casu: Cristal solu u so gruppu mammone libbirari la servi; ma lu in stu casu, ùn vulete à intervene, ancu s'è apparteni a iddu. Stu tricatu è arquantu typique, caratteristica di u mondu di a sucetà Russian à un mumentu difficiule, cum'è per ogni piriudu di passaggiu.

Minnanna hè tantu di lignu a so bisfigliolu. Si parla a lingua di i so antenati, e parolle, li pruverbi, anticu a saviezza. À traversu sta saviezza, abbuccari ch'ella hè, affiché, assai di più u sensu chè in paradisu. Era un vicinu, duru, a donna imperious, micca amore à dà in, però a lu cori, è intelligente à spessu chì diritti Paradise. Però, malgradu u so libertà è sintimu ch'elli sò dirittu, ùn hè sempre micca rigezioni di u novu touchy. Simply, hè abbastanza vechji è i novi paure, ma nfiriuri a iddu comu avia bisognu.

So à traversu u web rumanzu pigghia postu stu tema: a lotta diventà abbuccari cù i novi. PADURIANU ùn ricuddà à a difesa di ogni di i partiti, ùn cerca chè à i so riparazioni e unione.

L'urtimi anni di a so vita

Ivan Aleksandrovich, di sicuru, fù fattu, pigghiau lu cum'è un rumanzu. Da u tempu ch'ellu era quasi 60 anni, è per daretu era grande vittoria littirariu. Doppu la libbirtati di "précipice" PADURIANU assai raramenti amparatu à i publichi è a picca hè scrittu. À mezu à u so ultimu travagghi incrudunu "Lingua sera", "zillion turmintatu", "Notes nant'à l 'identità di Belinsky," "megliu tardu chè mai", "Servants", "In Memoria".

Failure zitellu favourite, malatìa e toltu vichjàia ci porta à una malincunia è bramosu. In 1873, u rangu di generali, PADURIANU ritirata guasi spentu di più di quaranta anni di serviziu almenu una bona mimoria. Però, doppu chi lu statu destinatu à Ivanu Aleksandrovichu vissutu per guasi 20 anni. Friends ch'ellu avia lassatu un pocu troppu vicinu, si raramenti ricevutu i visitori è parlavanu una certa manera di tena. In 'ssi ultimi anni, Ivan Alexandrovich culpì cù prublemi salute, è PADURIANU murìu di puntura in u 15 settembre di u 1891 annata.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.