Arte e spettacoliLittiratura

Writer Veresaev Vikentiy Vikentevich: biografia, a lista di libbra, spiciarmenti 'arti e crìtiche

scritturi Russian Veresaev Vikentiy Vikentevich (Smidovich) occupa un postu particulare in la aise di scrittura narrativa russa. Oghje, ci hè persa in l 'industria di u so cuntimpuranei mpurtanti L. N. Tolstogo, Saltykov-Shchedrin, lamentu, scolastica, Bunin, Sholokhov, ma ch'ellu hà u so stile, i so più trinca à Letteratura russa e un numeru di ottima opere.

Family è Childhood

Born Veresaev Vikentiy Vikentevich, quale biografia hè assuciata incù dui vucazioni: lu dutturi e scritturi, 4 January, 1867 in Tula. A famiglia di l 'avvene scrittore hè assai di e cose sò nazziunalità cuntrastanti. Parents matri era Mirgorodsky Ucrainu e grecu, da a famiglia paterna era tidischi e pulacchi. U nomu genericu di u scrittore - Smidovich, appartinni a l 'antica Polacco di famiglia nobile. U so babbu era un dutturi, funnau lu primu fruttu di a cità Tula, iniziata da u stabilimentu di i cummissioni sanitarii in la cità c'era à l 'urìggini di la sucità Tula di medichi. madre di Vincent hè un strippa assai struitu, ci hè a prima in i cità apertu in a so casa, liceo, è a scola poi elementari. La famigghia avìa 11 figlioli, trè morse in zitiddina. Tutti i zitelli si datu un 'educazione di qualità in la casa, hè sempri visitatu da li rapprisintanti di l' intellighentsia lucali, era conversations circa l 'arti di u puliticu, u destinu di u paese. In stu atmosfera, è carusu vinni crescente, su, chi a l 'avvene ch'ellu sarà un suprattuttu riprisentante di u nubiltà Russian struitu. Dapoi u ziteddu, Vincent lighjia libri, in particulare u so favuritu hè u Genre avventura, soprattuttu Mayne Reid è Gyustav Emar. In Bovisio, u futuru pueta tutti li stati aiutati primura di a famiglia, si travaglia cù i paisani: mowing, lavoru, granni distanzi di fìanu, accussì lu sivirità di u travagliu agriculu sapia firsthand.

amparera

Vincent Veresaev crisciutu in una famiglia induve educazione hè ubbricatoria di tuttu. genitori l'picciottu stati elli struitu ghjente, avemu avutu un attore biblioteca e un 'amore di què i zitelli inoculates. In Veresaeva era assai bè inclinations umanu naturale francese: un granni ricordu, interessi in lingue è la storia. In liceu, si studiati assai cun, è ogni volta si compii cù lu pusessu di i primi discìpuli, è uttene cunsensi à u sapè fà di lingue anticu, è digià incù 13 anni, accuminciò a studiari traduzzione. Veresaev maiori da liceu cu na midagghia d 'argentu. In 1884, trasiu a facultà storicu-favella di St. Petersburg University, chì maiori cù un diploma di candidatu di scienzi storica. Ma entusiasmu di l 'idei di gang, u pesu di i punti di Dmitri Pisarev è N. Mikhailovsky ellu pruvucatu a tana in 1888 a l' Università di Dorpat (Tartu) à l 'Faculty of Medicine. populu Young ghjudicatu cridiani chì u mistieru di salute hà da permette ci di "vai à u pòpulu," e cci purtà un favuri. Mentri ancora un studiente, in lu 1892, jiu a Ekaterinoslav pruvincia, unni travagghiau durante u epidemic cholera, u capu di a caserna sanitarii.

vicissitudes di a vita

In 1894, doppu essiri lauriatu di universitaria, Veresaev ritornu à Tula, unni accuminciau a travagghiari comu nu dutturi. Vincent Veresaev, quale biografia hè avà assuciata cu la midicina, durante a so pratica medicale fù veghjanu da vita di genti e si nota, chi poi divintò lu òpiri littirari. So in a so vita ntrizzati i dui li cosi più impurtanti di a vita. Dui anni dopu Veresaev si trasfirìu a St. Petersburg, fù invitatu cum'è unu di i migliori diploma di facultà medicale à u travagliu in St. Petersburg caserma (futuru Botkin) spitali di maladi assai sparta. Per cinque anni, ch'ellu travagliava ci com'è un limit e la testa di lu biblioteca. In u 1901, si n'andò in un saccu di viaghju in Russia, è l 'Europa, si seriu assai cù u Curie figure littiraria di u tempu, veghjanu da vita l'omi. In 1903 si trasfirìu a Mosca, induve si mette à dà a litteratura. Dapoi u principiu di a guerra, Russian-Japanese Vikentiya Vikentevicha insignate cum'è un dutturi, e pùa diventa u bassistu di i residenti in u campu di spitali tilatica in Manchuria. Impressions di u tempu avissi poi divintà u sughjettu di parechje di e so opere. Duranti la prima guerra munniali, è hè un mèdicu militare, in u Kolomna, Moscow era prumessa à l 'urganizzazzioni di l' unità medicale militari.

Prugrissiva-arachide Veresaev pigghiò tutti Rivuluzzioni Russa, à chì hà vistu u beneficiu di u paese. Doppu la Rivuluzzioni October addivintau lu mprinnituri di l 'arte è educazione cumitatu di u Cunsigliu di l Deputies upirara a Mosca. Da 1918 à 1921 è vissutu in l 'n Crimìa e avia vistu musi lotta trà bianchi è rossi, stu piriudu di hardship è fiscale vi dinù esse una surgente di nuvelle di òpiri littirari. Dapoi u 1921, un scrittore vivono in Moscow, scrivi e si primura intarvena in attività pedagogica è urganizazione.

Duranti la Secunna guerra munniali, un scrittore anziana digià evacuati à Tbilisi. Si pò vede u vittoria di l 'Unioni Suvietica in la guerra è morse in u June 3, 1945 à Mosca.

A prima spirimenti littiraria

Veresaev Vincent principia à scrive di più a ghjuventù sicundariu età scritta in sè, videndu cum'è un pueta. A so prima pubbricazzioni - un puema "Musica", pubblicatu sottu à u pseudonym V. Vikent'ev in la rivista "lume Fashion è vendita qartiè" in lu 1885. Dopu à dui anni, a la rivista "mmàggini le Monde" sottu u pseudonym Veresaev pubbricau lu brevi raccuntu "A zitellina", chì dà u so risposte à i grandi quistione di a vita: ciò chì hè a felicità è u sensu di a vita. Dapoi chi tempu, litteratura hè divintatu un occupazione permanente Vikentiya Vikentevicha.

divintà un signore

Vincent Veresaev da u principiu di a so strada in u Letteratura hà identificatu u so sensu cum'è u chjassu di ricerca, iddu in i so opari si riflittìu la dulurusa facia u intellighentsia Russian, unni iddu stissu campa, avendu pisatu da a passione di gang è na filusufìa pulìtica Marxista à mudarata patriuttismu. Iddu quasi subitu avvisti chì a puisia - ùn era a so strada, è girò a prosa. Si prima pruvatu a so manu, in picculu forma: scrittura nuvelle, cunti. In lu 1892 pubbricau na seria di saggìstichi "Parisienne" circa la vita e dura u travagliu di i minatori di Donetsk. Poi lu primu tempu si usa lu Alias Veresaev, chì divintò u so nomu littirariu. In 1894 pubbricau lu rumanzu "No via", ca dici apparenza a storia di a ricerca di modi di sensu à a vita publica Russian e ntillittuali. In u 1897, u rumanzu "febrile" cuntinua u listessu tema, vote truvannu culture giovani generazioni di l'idei Social Democratic.

anni, a gloria

In u 1901, fora veresaevskie "Notes di un dutturi," chi fici iddu, célèbre, tutti nantu à a casa di campagna. À elli, u scrittore chì seriu circa la strata un ghjovanu dutturi, circa la realità di i mistieri, ca sunnu di sòlitu suppressi, l 'usu di u malatu, u baricentru murali di stu travagghiu. U pruduttu mustrò una gran talentu, comu nu scritturi Veresaeva, suttili psiculugia e assirvazzioni l'autore. Dapoi chi tempu si t'avissi a custellazione di i scrittori, mener, di u paese, nsemi cu Garshin è scolastica. Visto prugrissiva di u scrittore chì ùn vai impii, è u puteri u mandò sottu missu à Tula, accurtà u so attività.

In l'anni 1904-1906 fora u so note, circa la guerra, Japanese, in lu quali hè guasi direttamente capisciu lu bisognu di qualità anziane Bisognu a putenza di u autocracy. Veresaev Vincent hè dinù impastughjata in edizione libru, ci hè una differente associ littirariu. Doppu la rivuluzzioni, intarvena primura in u travagliu educative, hè forti in la publicazione di nova rivista. Doppu la rivuluzzioni gira à u grande forma e critica letteraria Veresaev Vikentiy Vikentevich. Opere in la forma di un "esaminazioni critica" di Pushkin, Tolstoy, Dostoevsky, Nietzsche addivintò na nova parolla in u narrativa littiraria è artistica. L'autore hè sempre circava à "sensibilizà i ghjovani," diffusione altu ideali è idei pedagogica. Da a so penna fora granni storia critica e biugrafichi di Annensky I., A. lamentu, Leonid Andreyev, Korolenko.

Un saccu di tempu dà u scrittore di traduzzione, stati publicatu parechji opari di anticu puisìa grecu in u so contu. Veresaev di li fù ancu attribuitu u premiu Pushkin. Ancu in u so ultimu Vikentiy prumessa traduzzione di scrittura "Iliadi" di Omeru.

mètudu di scritturi

Veresaev Vikenty u so destinu letteraria hè liata à a "nova la vita", in cui iddu début scolastica. U so stile, letteraria ùn hè solu culpisce realisimu, ma dinò i più dilicati assirvazzioni psiculoghjche di a so spirienzi. Autubiugràfichi divintatu un pourrissement di u so travagliu. Sò miluna circa la vita si expounded in u seria scrittu di tistimunianza. Ricerca filusòficu trovu sprissioni in i piani, ca addivintau famosu Vincent Veresaev. "Prova", "Eytimiya" è qualchi altri piani accuminzau lu so modu di a so vita persunale, è pinsamenti circa l 'idiali feminile.

Quissa hè più chjaramente u criticu di a Veresaeva criativu spressu in òpiri comu rumanzi, "À a fine mortu" è "sureddi".

Critica e crìtiche

Veresaev Vincent quandu a vita fù bè ricevutu da a critica, ma marcati tutti i currenti è u best of l 'auturi. Modern littiraria chi raramenti si rifiriscinu a òpira di u scrittore, chì parò, ùn dì u sustegnu di i so scuparti criativu e travagghi di talentu. Avis lettori mudernu, troppu raru, ma assai favurevule. Camina Modern Veresaeva cilibrari u so magnificu stile e 'armunia di quests filusòficu di a ghjuventù d'oghje.

a privacy

Veresaev Vikentiy Vikentevich statu sempri beni assurbutu in u so travagliu. In a vita ch'ellu era un omu semplice è assai simpaticu è simpaticu. Iddu fu moglie à u so cucinu secunnu Maria Germogenovne. I zitelli u coppiu ùn avia. In generale, ci stava una vita pròspira pienu di u travagliu è participazione à l 'urganizzazzioni d' dimarchja pedagogica è creativa in u paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.