Arte e spettacoliArte

Myasoedov Grigoriy Grigorevich: biografia, images

Myasoedov Grigoriy Grigorevich - un pittore suprattuttu, entrò in lu la storia di l 'arti Russian cum'è un urganizata è la testa cuntinuu di l' Associu di Girate cena Art. Ghjudicà da li sò cuntimpuranìi, Gregory ottensenu una reputazione com'è una parsona onestu è direttu, carattarizatu da prezià, riflissioni uriginale, puru siddu spissu hè sarcastica è ironicu.

Myasoedov Grigoriy Grigorevich: la biografia di l 'artista. Zitellina è Bovisio

artiste Future nasciu April 7, 1834. A so famiglia, chì stava in u paesi Pankovo (province Orel), mediu ùn differ, ma hà appartinutu à un 'anticu di famiglia nobile. Dapoi u ziteddu, Gregory accuminciò a essiri ntirissatu ntô 'arti. Dopu à studià à l 'insignamentu Oryol, in 1853 accuminzau a studiari l' Accademia di Beddi Arti di a cità di San Pietruburgu. pittura, "Complimenti à i giovani in a casa di u invernu" fù scrittu in u so muri Myasoedov. Di u so scopu, u autore statu attribuitu un picculu medaglia d 'oru.

U dirittu à l 'affare pinzioni è grossa medaglia d' oru pittore talentu si n'andò per un dipintu "Inchiuvatu Grigoriya Otrepeva di u locanda u cunfini Lithuanian" (1862). "Rivolta di quattordici anni", avvinuta in 1863 in u Accademia di danza, Myasoedov micca suspresu, perchè hà fattu nanzu.

Viaghju à traversu l 'Europa

A la fini di l 'istitutu Myasoedov Grigoriy Grigorevich si n'andò è travagliatu in Italy, Germany, Belgio, Spagna è Switzerland. In u 1867 si sò stallati in Florence, feci cunniscenza di una famiglia spiecazione à u tempu A. I. Gertsena. Era u criticu cchiù mpurtanti di fiudali Empire Russian. Per parechji anni, un amicu di Gregory addivintau nu pitturi Russian Nikolay Nikolaevich Ge.

umore peredvizhnicheskoy

In aghjunta à talentu artistica, Gregoriu avia un donu puetica è scrissi un puema. In n'adultu, pubbricau in rivista e giurnali, cunti. Chjama di u so eriba "scrittore-artistu", l 'strada principale di a so vita Gregory Myasoedov cunzidiratu difenda idei Peredvizhnichestvo - direzione, basatu nant'à una mostra manera modu realistu di a vita bassu è simbulizava u arte suciale.

L'idea di furmannu l 'Associu di u SC, u l'établissement quali l' artista messi nantu ad ellu, ghjuntu in lu 1860, dopu à un viaghju di l 'Europa. Ci Myasoedov pudia fighjulà u più di l 'attivitati di l' artisti European, à urganizà altri tilatica los. Stu ch'ellu realizatu successu nant'à u territoriu di la Russia. December 6, 1870 - la data di a prima racolta di i membri Association, in quali statu numinatu u bordu. It include: Myasoedov GG, Perov V. G., Klodt M. K., Ge N. N., Kramskoy I.

Però, anchi si iddu era un innovator in a so ghjuventù, cù età Grigory vultò in una quarrelsome, fele vecchiu, infuriatu à ognunu è tuttu. Iddu hè un cunservatore dura-cunsirvatu vechji idei circa art, nun vulennu pi ricanusciri la criatività di i minori di generazione, in particulare, I. I. Levitana, M. V. Nesterova, A. I. Kuindzhi.

Myasoedov Grigoriy Grigorevich: dipinti

A mostra arte tilatica prima apertu in St. Petersburg 21 di nuvèmmiru, 1871. U so travagliu nantu à u Myasoedov Grigoriy Grigorevich prisentà un ritrattu di "Arcimissiavu di u Fleet Russian (Boat di Petru I)». U travagliu, chi purtau fama - "Zemstvo cena", l 'artistu prisenta a seconda mostra chì in 1872.

Nant'à sta pittura, mostra un gruppu di paisani chì avia accolta à l 'entrata di u tribunale quartieru search paisi dâ pruvincia in unu di i beddi ghjorni. Unu cù un sughjornu u lastre petra, messa u saccu in u so 'testa, e s'addrummiscì, u restu manciari friscu cipolle è u pane è u sali. È in la casa avia sulu pulitici dined: attraversu la finestra pigmy footman visibili aperta washes arechja luntanu i piatti. In lu ritrattu ùn ci hè micca l 'uppusizzioni diretta trà lu poviru è i ricchi Zemstvo, ma u cuntrariu di puvirtà e ricchezze è evidenti involuntarily. Striving di travagliu è veru - un compitu chiavi peredvizhnicheskogo rialisimu - hè dunau in stu travagliu à u uttinutu.

In u 1872, di l 'pittura, "The Nessuno" Gregory Myasoedov statu attribuitu u titulu di academician. In u prodottu "Reading i viveri di 19 ferraghju di u 1861 annata" pittore chiaramenti chidi lu sbalordimentu parolle di i paisani in i quistioni di a so sorte, è aspetta eletti. Users di u pòpulu à spessu criò Myasoedov chì davanti à voi entre parsunaghji in u ritrattu di un longu tempu à parlà à elli, mustrà veru interessu in u distinu di tutti.

mota paisani in i dipinti Myasoedova

In u 1876, l 'artista Myasoedov Grigoriy Grigorevich venenu nantu à una tinuta vicinu Kharkov, unni impastughjata in urtaglia è di horticulture. Da ddu mumentu si marcatu u principiu di a calata di a so criatività. U versu di u artistu à a vita di viddani Russian; pittore si sinceru cumminzioni interessu antichi e tradizioni. Per esempiu, in ritrattu "Opahivanie" screnu un anticu ritu paganu, fatte a prutezzione di a materia prima da k è a morte.

In "Santa Lucia Luntana in li campi di u Corsica Shuttle di l 'arcusgi" artistu Russian rinisciu a pòrtanu reliably la tinzioni emutivu di i paisani, patruna di' aiutu di u Signore, Diu, in l 'istati, asciuttu. In u 1880, nsemi cu images Myasoedov Genre travagliatu nant'à u spaisamentu. Picture Grigoriya Grigorevicha Myasoedova "Trinciatrici-" rifletti chiaramenti a vita di viddani, di parechji seculi, cumminari in una sola squadra travagghiatura tutte e generazione.

Stu travagliu hè imbued cù u rispettu di u travàgliu viddanu pisanti, custituìanu li basi di a vita di l 'Imperu Russian.

L'urtimi anni di a so vita Gregory Myasoedova

In la fini di 1880 Myasoedov vissutu in i cità di Poltava, in una spaziosa casa cù un ortu, un stagnu è u Parcu. In autunno e inverno, aghju visitatu Crimea. In Poltava, l 'auturi fattu un formi di u sipariu teatru, creatu u scenario di u Théâtre Municipal, rapiu la scola di disegnu, publicatu un Buonarotti su urtaglia. Pocu nanzu à a morte di circa 3 à fà images arcu fusioni cum'è u "Sacru Russia". Trà cuntimpuranìi Myasoedov c'era 'amore appassiunatu di mùsica: sapiu è amatu à ghjucà u piano, Violin, Viola, qualchì volta cantava. U clàssici di frittura, inno, Mozart, Glinka, Schumann hè lu so cumpusituri prifirutu.

Myasoedov Grigoriy Grigorevich muriu nta lu 1911, 18 di dicembre, in u so propriu feudo Pavlenko à Poltava, in l 'ortu induve si fù intarratu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.