Arte e spettacoliArte

Tù ùn sapete cumu a girari un cubo? Stu articulu hè per voi!

Cunsidirari la suttascrittu in u museu è futuri travagghi di l 'arti, avemu nun pensu lu fattu ca sti granni maestri sò ghjuntu una longa strada da i più fundamentali di principii. In ogni scola, arte o di attellu sarà unu di i prima lezziò in u cubo imagine. Iè, da stu pezzu elementari hè una sosula strada in 'arti. In stu Tutorial, avemu Mulateri Di L'dicu quantu à piglià un cubo.

Cosa vi tuccherà à priparà e di u travagliu

  1. carta matinu di disegnu.
  2. Siccatura di differente durezza. Iddi tuttu deve esse bè appuntutu e hannu un crayon spertu.
  3. Effaceur.
  4. Cube. Per sti scopi hè pussibili à utilizà un picculu scatula, pri-pasted più di u so carta bianca. As una funziunalità - vi pò fà u cubo stessa.
  5. lamp , o altri surghjente di luce, chì vi pò mandà à u vostru mudellu. Pudete fà senza una lumera, ma in stu casu di l 'ombra di voi vi esse forti sparnucciatu, ùn ci hè micca chjaru uguale à l' cubo.

passu 1

Significatu di la cumpusizioni. Forsi lu populu corsu voce, ma senza lu voi vi esse difficiule di sapè induve cumincià u travagliu nant'à un ritrattu. Piglià un linzolu biancu di a carta, pusata supra 'na tavula, o, sedia, comu vi vede degnu. Nantu un fogghiu di carta, e misi lu cubo ellu mandà un rayon de luce di a lumera. Cusì a cumpusizioni di a vostra cubo ricivarete una bona quantità. Tu vi hannu un luminosu chiaramenti difinutu cantu, u latu, fronte, (à esse taliarla voi) è a latu scuru di u cubo. In più di quessa, ci hè sempre un 'ombra scaccionu da u nome cube. So, quantu à piglià un cube, incù una matita?

passu 2

In la prima schema, voi vi vede differente ozzione su cumu a girari un cubo. Firmà attente è definisce induve tù avissi orizzonte, si à a so è vi cunverghjini lati latéral di u vostru nome cube. Sè a to ochji dura a tèniri la linia, utilizà un capu. Piglià un durizza crayon o medie impurtente è piglià una carta di i giganti. Principiatu cù i funziunalità sèmplice. Mette u nome cube cusì chì u so unu billet hè tempu à voi. Sgarbatu parlà, vi sò in fronte, di voi in sta pusizzioni si vidi la chiazza, chì vi tocca à piglià à a carta.

passu 3

Avà, cumu a girari un cubo, tu m'aiuti a lu filu custì. Pocu sopra à a piazza u vostru gruppu puntu. Avà, da i scorni alta di u cubo girari ligna à chì puntu. Vede, avete ciò chì si gira fora. Vi sarà solu bisognu di definisce a larghezza di u cantu supranu di u cubo (cover) è piglià una ligna virticali.

passu 4

How to piglià pocu à pocu i cubo? Base, Siciliana lu compitu - a terra move l arice cube, a iddu è, fighjulendu u prima m'agiterai, definisce induve vo vi hannu un orizonte. Card thereto filu da i scorni cubo. Chjuderaghju a li lati e cima di u cubo. Sta figura prubbabbirmenti tu piaci cchiù.

passu 5

Cacciate u solcu micca necessariu effaceur è piglià i mani, siccatura Chjara. Avà hè tempu à creà u vulume. latu assai luminosu (in stu casu, a cima di u cubo) ùn tocchi. Avete lassò li dui lati. Unu 'ùmmira, clicchendu nant'à i crayon facirmenti. Un altru, chì in l 'ùmmira, ombra càrricu s'è vo vulete - marchjà torna. Nun scurdari l 'ombra di u francese cube, si deve esse ancu di più intensi è hannu si stindia da i lochi cchiù sporcu di i giganti, è u più luntanu da u sughjettu, u liggera.

Avà chì sai cumu à piglià un nome cube, è avete appena a Boccia a so capacità à vede tutti i semitones è li ghjucà nantu carta. Train: voglia u cubo, canciari lu raggiu di luci - e 'n sècutu vo vi farimi onuri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.