Arte e spettacoliArte

Aleksandr Mihaylovich Gerasimov, images artistu, biografia

a vita di l'artistu ùn pò esse calata rosy, ancu s'è armenu tutte e destra. Un veru maestru hè sempre in ricerca di e significa di spressione artistica è storie chì sarà micca umanu, vutannusi a so 'attinzioni di lu so ritrattu.

Bovisio è ghjuventù

Alexander Gerasimov hè natu in lu paiseddu di Kozlov in provincia Tambov in 1881. In ellu, in a so piccula casa, ellu hà da vene torna è torna daretu, piglia una ruttura di a vita affaccendata in a capitale, è cunquistà novi forza, spirienza. È mentre crescente, su giòvanu ncignusu studià, pittura, a Mosca. Sò i prufessori eranu K. Korovin, A. E. Arhipov, V. A. Serov, i veri patroni, li cui travaglia fieru di a nostra Cuntrastu. Etyudnaya grossi brushwork, ricca di culuri si stu mondu in u maestru apprinnista. So crescente artistu Gerasimov, maestru di tecnica classica e moderna.

Quandu u Prima Guerra Munniali, Gerasimova insignate, è dui anni, si passò à u fronte. Iddu sapia chì i brunt di guerri ditch, quandu un omu chì, in e parolle di Sholokhov,: louse mangia su l 'Hermitage.

U ritornu, è di a partenza di u capitale

In 1918, Gerasimov torna à i so paesi Kozlov è travaglia lu Assunta di parechji anni. In lu 1925 iddu na vota veni a lu capitali. In AHRR Association comu un pitturi si ritrova ellu stessu Gerasimov. Avà l 'artista unisci primure pulitiche Soviet incù u stile, tradiziunale di i beddi littri. Incinta è scritti assai di u travagliu "Lenin nant'à u podium,." Ch'ella ùn pò truvà un ecu in lu cori di la genti ca hannu persu u so capu è di pocu cum'è vinti anni fà, i so dulori hè sempri vivu. Ma avà si vede Vladimira Ilicha nant'à un inturnianza di bandiere rossi, di cui si làssanu jiri u so sangue, in la Guerra Civili, oppostu chiacchiari nanzu ... I filmi hè pienu di forza, rivoluzionariu è energia scritti cumprinzìbbili, lingua elementari di pittura.

ritraversando

À u listessu tempu, ci hè un prufissuri a la Scola di a Memoria 1905. Gerasimov hè a capacità di sacciu cchiù un ritrattu ritrattu. Allura iddu stissu, videndu e positioned supratuttu comu un ritraversando. Era in u 30s soprattuttu in la artista diventa una pittura di ritrattu. Si hà ritratti individuali è gruppu. Ghjesù hè u travagliu nant'à i ritratti di famosu attori favourite, espluratori. ritrattu Group "Battaglia Army" ricevutu u Grand Prix à u spaziu in Paris.

a vita publica

Artist "rapiu la porta" in u so attellu, è in u so largu in bracciu scurria a vita cutidianu di genti. No casu suciale chì attaccaticcia u paese, u pittore ùn passanu - lu in tutti i resonates. À u listessu tempu aghjuntu u travagliu amministrativu: Gerasimov hè unu di i capi in u secretariatu di u Sindicatu di Artists suvièticu. Nunustanti la mancanza di u tempu di a so ritratti sò principiu à a sunta di più è più spessu a prima lettera di u statu. Apposta o micca, ma i so opari hè cunsidaratu un mudellu di quantu à scrive. artiste Gerasimov diventa un ritraversando favuritu di Stalin. Ghjè un ritrattu di Stalin u 17u cungressu di l'CPSU (b) in 1934. Ancora china di vigori I. V. Stalin leghje u rapportu, chiacchiari sustegnu di u web, salone. Different tracce di marrone, riflessioni d'oru à ghjucà, ùn mischjà, ma dà u sivirità è seriu di u momentu. Hè u ritrattu ufficiale ", parata". More intimi, "in casa" un ritrattu I. V. Stalina e A. M. Gorkogo in scolastica, si scrisse in u 1939. atmosfera cosy à u camera cù un filtru di luce la matina à la fogliame di l 'arburi circondu. Sò sansevieria riflessioni - nant'à l 'ringhiera, corona, u skunk, nant'à i muri di dui pirsuni paralinguistic tranquillamenti. Tuttu hè pienu di simplicità è tranquillità. Paci è a pace Gaffory tranquillamenti addurmintati nant'à u pianu di u ghjacaru. Masterfully minàvanu stu ambienti accolta Gerasimov. L'artistu ùn hà rigrettu colori luminosu, chi créer un spettaculu, zona armuniosu.

A re di ispirazioni

A pittura, chi fù scrittu da Gerasimov, "Dopu à u Diavule", semplice, facile è pueticu. Hè ghjustu un angulu di a camera cù un giardinu daretu à u: una panca, cù un bedrail, tavulinu forma furmatu cu li gammi, corona. Volume mazzulettu in un vaso di vetro, m'arruvisciau biccheri - tuttu Funny è shimmers cu colori allegru, riflessioni cù duscia post-di suli. macchia bat e variu bagnata in un giardinu, pioggia. Agriculture tutte e tracce di verde. Flickers ognunu, foglia, illuminata da un chjassu è Illuminert da u latu daretu. Pisi, rami chini, assai vicinu à a apre, hè avvinta sarà sguardu. U pozzanghere nant'à u pianu si riflittìu la cielo. Lamentu, nant'à ogni sughjettu, raindrops velocità perle. A statu spiciali di friscura è purezza artistu uttene, cù riflessioni, chì lascià daretu è u abbastanza verde, è rosa e mazzulettu biancu nantu una superficia Bagnato scure di u tavulinu. Luci e ùmmira ntrizzati, ma l 'ùmmira hè fatta in parechje tracce, tantu, troppu, vede è shimmers, caminava piacia. scrupoloso surghjente Light vede. U lume puntu di u sole, - sicuru fora di l 'arbuli e spini. Era chjara, ma u calore di u sole, di statina curcari 'ntisi li banni. Sicondu a tistimoni veri, dopu à una duscia estate Gerasimov ( "Dopu à u Diavule" - unu di i so più famosa dipinti), t'incàntanu da ciò ch'ellu vide, a na vota pigghiò lu anticarburizing è scelta è in u listessu rispiru, ùn cerca, su, occupa a maraviglia paisaghju. Ma à esse in gradu di u travagliu tantu prestu e intensivi, ci hè bisognu à avè una longa è difficiule chjassu in pittura. U solu mutivu pirchì l 'artista fu capaci di sprimà a sincerità di i so sentimenti, chi lassa nimu ùn hà primura, pòrtanu a lu pubblicu di la freschezza energia. In seguitu, u maestru richiamò u so entusiasmu, a so smania quand'ellu travaglia nant'à u spaisamentu. Dunque u travagliu hè vera è puetica in ogni tecnica. It has been esposi in Paris, è u pittore hà ricevutu u Grand Prix (Grand Prix). Stu ùn hè micca a furtuna incerta, è u risultatu hè un gran operatu-longu andà per via di tuttu di a vita. Stu hè pigat ritrattu di famiglia, creatu un annu nanzu. In casa, u listessu di babbu, in Kozlov ghjornu calda estate tutta a famiglia accolta Gerasimov. Era quì, ùn si viria a capitale, campanu campà vicinu à l 'artista. Pittore serenely Riposare, dopu à u so travaddu in a famiglia. Iddu hè pronta per u perdona travagliu simule è maiò. The Web hè piena di luce, a pace è armunia.

A mostra - una gran manciata in la vita di l'artista

In u listessu tempu, e cchiù pricisamenti, in u 1936, l 'artista mintuvati i so attività, chì durò un quartu di un seculu, ch'ellu avia una mostra in Moscow, unni stati presentati circa un centu òpiri. Quessi sò i quadri è opere illustrazioni.

un altru ritrattu

Un pocu più tardi, ci hà da esse scritti "Portrait of un bailarina O. V. Lepeshinskaya" in u 1939. L'artistu trova un ballerino gout dopu à l 'andarinu-up, lu cchiù hè à u bancu. In tradiziunali Tutu si prisintò in u francese pointe, hè prontu à bulà è cuntinuà u ballu. Simulcast fieru, girendu i spaddi, una pìccula surrisu - tutti li caratteri temperamental luna di a dancer, u so vitalità è dinamisimu, chì hà parturitu a la scena. Inspiration e amuri pi lu travagliu, chì hè suvitatu una bailarina, comu chidi da l 'artista a stu ritrattu. Olga hè unu di i ballarini più pupulare I. V. Stalina, ci dissi: "libélula."

a guerra

In l 'anni, difficiule di la guerra, lu patruni cuntìnua a upirari è trasmèttala u so risparmiu persunali à a Fund difesa. Genre Historical avà accupa l 'artista assai. Iddu crèa ritratti di i miti di l'Great War Refrains. In u listessu tempu si scrissi "Group Portrait di u più anticu artisti Soviet Pavlova N., Baksheeva VN, Byalyanitskogo Birulya-VK, Meshkova V. N.," per cui ricivìu lu Premiu Stalin in u 1946. Cunsidirari ciò chì un granni nfruenza supra lu sviluppu di l'arti hà AM Gerasimov, si fù attribuitu u titulu di Artist People l'di l 'Unioni Suvietica. Oltri a travagghiari supra l 'huile epupea cunsacratu à u cungressu di testi di trè grandi puteri in Teheran. So novu manifistaru u Genre storicu in lu artista. Canvas missinisa è a forma, è i parsunaghji di i parsoni chì participò à u.

academician

Dopu à a guerra, in 1947, ci fù elettu u primu presidente di l'Accademia di USSR di Arts. A funzione nutevuli in issa elezzione hà avutu u so amicacciu Voroshilov. Sott'a deci anni, cumpiendu sta pusizioni, Gerasimov oppostu cummatteru contra l 'artisti chì èranu vistu in innuvazione, o ancu appena in Impressiunisimu. arte Degenerate di l 'Ovest, si sintiva stranieri à l' omu suvièticu. Durante sti anni si crea una tela cumpleta sulinnità e pompa ntitulatu "Ci hè sigretu!" In u centru di l 'podium - I. V. Stalin. Ma per qualchi ragiuni, attente hè attrattu da micca un capu, ùn diligati in lu salone, è cinque offre nu giurnalista. Tuttu altru pare esse un picculu è chì.

in u locu

Great putinziali criativu è un altu a capacità di u travagliu l 'artista capu, quand'ellu vene à a so cità nativa. Quì si scrivi sempri naturi morti, i paisaghji, liati à u so statu di la menti. U ricordu di l 'anni di travagliu è di studiu à i Chjami Korovin impattu in issi canvases. "Canzone di u Starling" - travagghiu puri senza alcunu pathos, lyrically raffigurante la bellezza di a natura grattannusi. Natura morta "natura. arcusgi Warm "mostra quantu u bramosu ammaistrà sta carta. In ella, si ponu aduprà tutti i tecnichi pruvatu è messu à rimpiazzà annuiatu culore marrone-rossu nantu à una magre, blu purplish, mostra i raindrops curriri pi lu bicchìari, dà aria pulita, piena di umidità. Stu hè - a vita in u so individuu Pifania. It - Gerasimov, un artistu chì dipinti sò luntanu da officialdom, ma piena di sonnii è a puesia, stima e campa.

tratti sumiglia

Here vidinu un altru latu di a so parsunalità. Dopu à tuttu, in a vita bassu Gerasimov hè un surrisu, omu simpaticu. Giovani artisti preferimu micca a cuntinuazione di u titulu, i soldi e fama. À un omu, si meritava quessa, ùn vinarà présenter, dopu un longu travagliu nant'à u generu è culore. Iddu hà cridutu chì a artistu ùn ponu perde di canusciri.

disunori

Dopu à a morte I. V. Stalina l 'influenza Gerasimov accuminciò a favuritu. E iddu stissu apparentimenti avìa canciatu. Divinni cum'è una crescita minori, sicchi. ochji intelligenti eranu tristi. Ma ellu hè digià in i so anni sittanta. artiste spiecazione duranti l ' "Thaw" Khrushchev fù, videndu cum'è qualcosa abbuccari.

a vita và in u

Però, l 'riaziunari Gerasimov ùn guardà sè stessu. Si sapia ch'ellu era un artistu donu cun gran talentu da Diu. È chì era veramente u casu. Solu ciò ch'ellu perdi u to talentu? Avìa a, a salvari, di cumprumissu è à difende à quelli chì eranu in lu putiri. Here - na bedda linea trà talenti in prighjò è magistrati. Cumu ùn a trasiri quissa? Comu ùn andà linia di primura? Quessi sò i dumanni eterna per ogni artista, in qualunque campu ùn hà travagliu. Nanzu cantanti Vie hè a quistione di i quali vo vi servinu - un luminosu, chjaru, armuniosu Phoebe e lu scuru, tempestoso, ecstatic Dionisu. So dapoi i tempi antichi sta quistione dicisi di elli ogni omu. Gerasimov Aleksandr Mihaylovich (artiste) iddu detti la risposta, almenu finu a la fini e cci pinsò.

L'ambiguità di l 'artista

stòrici arte avvene comparing i dui images Gerasimov, chì sò in u Statu Tretyakov Gallery, pò esse vistu in sti talentu élégance è ùn vi rispunsevuli u artistu di ritratti furmali di capi suvièticu. Comu no duvimu à oghje l'arechja scritte fora in ogni tecnica di u travagliu fata di Franz Ksavera Vinterhaltera o D. G. Levitskogo è V. L. Borovikovskogo è li curà salvu - cum'è travagghi di l 'arti.

Cosa hà l 'artista Patria

Ô Mèritu di la Patria, dapoi u 1941, AM Gerasimov statu datu pè da u puteri. Awards è premi appena frombu falà nantu ad ellu. Iddu - Artist People l'di l 'Unioni Suvietica, ch'ellu hà quattru Stalin nuvèmmiru, lu Lenin Order, l' Order of Banner Red di Labor.

È cusì, in u travagliu si stanca di la vita criaturi si n'andò cù un nomu sèmplice Gerasimov. L'artista, quale biografia hè fenomenu è ambiguu è, di sicuru, marcatu da talentu, mortu quandu ellu avia 82 anni.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.