Arte e spettacoliArte

A pittura, da Botticelli "Spring" - unu di i più maravigghiusu òpiri d 'arte

L'epica di a cultura di u Rinascimentu, a li caputravagghi parlement chi cumprendi, pittura, l'Botticelli "Spring", hè più chjaramente manifistaru in u nordu di l'Italia, in i centri culturali - Florence, Venice. Hè quì chì ci sò novi idei, basatu nant'à - la saviezza, di l 'antichi Greci, Platoni, c'avissi cuniatu, Homer è Virgil, si vutau a lu munnu, tirrenu di l'omu, a so ricerca spirituali (cuntrariu a l' insignamenti di curia scholastic di u Medievu). Era l 'èbbica di la nascita di un fenomenu maravigghiusu, poi chiamau la Renaissance, o Renaissance, chì dicisa di parechji seculi à vene u modu di filosufia, literatura, pittura e scultura.

Sandro Botticelli hè natu in 1444 (1445), in Firenze, unni stava tutta a so vita, a data di a morte si rifirisci a la surghjente di unu in 1510, nant'à l '' altri - da 1515 marzu. U so veru nomu era Filipepi è Botticelli - u nomu di u peine, quale artistu avvene travagghiau comu bóccia. Florence a ddu tempu era lu centru di novi idei, è Botticelli comu lu cchiù granni artista ùn pò stari luntanu, capiscia novu filosofia di u principiu di Renaissance in u so maravigghiusu biddizza e dipinti cunt.

A pittura, da Botticelli "Spring" scrittu in 1477 (1478) hè nantu à un àrburu in oliu è Tempera. Hè cunnisciutu chì unu di i so urdinatu Medici cum'è matrimoniu prisente u fratellu. Allora scurdà di lu cum'è una parte di u palazzu di i Medici hè trovu in 1638. E dipoi 1815 a prima luce "Spring" by Botticelli hè unu di u più priziosu cullezzione di dipinti Puru la galerie in Florence.

U tarrenu hè spechju mitologicu, in ognunu di i so caratteri, ogni elementu magnifichi, hè encrypted, unu di l 'idei funnamintali di la Renaissance - tuttu nant'à a Terra hè sughjettu di amuri, chì hè d'origine divina è a surgente di rinnovu tirrenu, un simbulu di la primavera. tela Compositionally hè divisu in trè parte. Central pigghia l 'imagine di Venere - dea d' amuri, libert tuttu ciò chì succedi attornu. Sopra à lu topu accumpagnava - Cupid cun vilonu, cù un arcu è freccia. Su 'autru latu di l' tela mostra una figura mitulogica Mercury - u messageru di a dii, è maestru di saviezza errant nuvuli. Ci hè dinù una di trè L 'Arcusgi - Formation di u Vèniri - whirling ballu. Iddi sò presa li mani e criannu un si sprimi Venus, rapprisèntanu biddizza, scantulinu, è filicità - chì accumpagna 'amuri a so forma più.

Dirittu nant'à u dipintu da Botticelli "Spring" c'èni u racontu di u mitu di u ventu Zephyr è a ninfa, chloris, ch'ellu arrubbatu è pigliò a so moglia. amuri rintrunari, chloris so girava in una dea di primavera, showering la terra cù i fiori. Idda hè disegnata dritta quì, dopu à a battaglia di u Zephyr è, chloris, in vistiti culuriti cun cornflowers luminosu, sìmmulu bonu-educatu, incù varios u capu e cùaddu, in cui margherite spugna e buttercups - segni di fideli, è ricchezza.

L'ancura Di gustu opari par Sandro Botticelli "Spring", comu si spugna di ciuri prufumatu, chì sò limòsine showered so heroine & tarra. Nantu un fondo, scura di arburi, arancia formi altura di i caratteri in dilicati, chì sboccani tops taliari spicialmenti attrattiva, li so 'facci e aspettu, in a cumpetizione di urìggini divina, assai Terreux, cunt. Pittura Botticelli "Spring" hè sempre unu di i più maravigghiusu travagghi di l 'arti, micca solu di u Rinascimentu, ma dinù tutti i tempi chì seguitanu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.