Arte e spettacoliArte

Pittura, "Nuit di u esicuzzioni Strelets". Description Pittura Vasiliya Surikova "matin d 'esicuzzioni' u Strelets

Pittura, "Nuit di u esicuzzioni Strelets" spazzola Vasily Surikov mette scrupoloso unprepared à una standstill. Cosa hè chidi quì? Hè chjaru chì a tragedia di u populu: i passioni univirsali nun dugnu ragiuni à dubbità. Ancu in lu ritrattu vi pò vede - e 'mparari - tsar era Petru u Prima. pubblicu Russian hè forsi megghiu canusciutu episodiu in la storia di lu paisi, quannu 'na linia, reale, Moscow, cù u suvranu ospiti stragneri rosa. Ma ciò chì li cunsigghiatu di sta rivolta? È ciò chì un artiste vulia à dì a so pittura? Infatti, nunustanti lu nomu tristi, u ritrattu pò micca vede ogni di u coddu, o capimuzzà. Pruvemu à capisce sta.

A versione ufficiale di evenimenti

surella, Peter l'Great, Sophia A., appuntutu in u cunventu Cimiteru, ùn lascià la spranza à pusà nantu à u tronu di la Russia. Apprufittannu di u sustegnu di u so fratellu, hà dettu chì Petru hà cambiatu. Idda chjamatu per archeri vene à u so aiutu è prutezzione di Russia di l 'invasioni di i infidels (vale à dì i gestiunari European, chì u rè invitatu da a Germania è i Paesi Bassi). Avemu tantu di u so d '175 e truppe da i quattru cull'elmu. Arrivati in Moscow cù una pitizioni in marzu di u 1698. In principiu d'aprile, avièvanu arrinisciutu a dislodge da Moscow, ma si ne vultonu in lu so cull'elmu e s'arribillaru. U so scopu hè di stabilì u tronu di Sophia, è s'è idda nun lu regnu di - i esiliatu V. V. Golitsyna. The Government mandò dui mila ribbelli contru à i quattru cull'elmu di cavalleria è nobile. In ghjugnu, a rivolta fù suppressi, è "u instigators più egregious" coddu. Addiscriviennu lu Strelets'execution morning, Surikov piglia cum'è u so basi a versione ufficiale. Chì hè un attu di ghjustizia, un duvuta a 22 o 28 di giugnu, 1698. Tandu, secondu à i cronachi, i cinquanta-sei persone sò coddu.

la storia la matina Strelets'execution

In fatti, riprissioni la missa cuminciò quandu Petru turnau a Russia (25 di austu 1698). U rè hè mossa è purtatu u saxofona U-essais. S'arricorda Strelets'execution matina, u disclosure chì dà diplumatici scunvurgiuta à u tempu, ùn hè accadutu in u 10 di uttùviru. Allora fù coddu e tagghiata dui mila archeri. Five di elli, u rè di pirsuna tagghiata. Ghjesù ùn hè sparagnati qualchissia, ùn circà ogni geniri, o 'età. Duie cameriere di i so sureddi si usa intarratu in a terra, a vita. I 500 archeri, chì eranu troppu giovani, u rè di libarati da u pena di morti, ma si tagghiau lu nasu, aricchi, mette un timbre, è mandatu in esiliu. A riprissioni cuntinuau finu a lu veranu di 1699. Intarrà u rè di prucessu, chì fù cunsidaratu un fan fan di valori europea, u dirittu solu in February.

A storia di a scrittura tela

So si voli diri lu spittaturi a pittura, "Nuit di u esicuzzioni Strelets", chì hè in u spaziu State Tretyakov Gallery in Moscow? Quissa hè a prima grande tela Vasiliya Surikova, chì si mette à u pubblicu. Si travaglia nant'à lu per trè anni - da 1878 à 1881 Perchè l 'artista vutau a lu tema di a storia Russian? Forsi diri sughjornu in i vechji Moscow, unni si trasfirìu dopu à u San Pietroburgo Accademia di danza. Si hè dettu chì a prima l 'artista vulia se on canvas, è uni pochi sò coddu. Si ancu tracciau storia. Ma unu di i serve a la casa, quannu li vitti, fretu. Dunque Surikov scurdaru mai l 'idea di choc lu spittaturi. Ma la pena Mali tragicu ci teni in tinzioni custanti. Stu JALISSE hè più forte cà l 'ochji di scene di sangu. Pittura, "Nuit di u esicuzzioni Strelets" cum'è dunaturi Tretyakov. Iddu subbitu accattò. E poi aghjuntu à u cullezzione sò dui di a campagna in u primure storica - "Boyar Morozova" è "Menshikov in Berezovo".

cumpusizioni

Stu grande tela (379 X 218 centimeters) oliu permette. Pittura, "Nuit di u esicuzzioni Strelets" hè suppurtò in u voline scuru, chi l 'prumove a tragedia è juicer di u momentu. Artist resorted à riceve ntirissanti in cumpunimenti custruzzioni. Doppu chiuì la distanza tra d 'iddi u Red Square. A pittura di pienu dirittu, torre Kremlin cu lu muru, St. Vasiliya Blazhennogo è u locu di esicuzzioni. Cusì, solu uni pochi di duzina caratteri creà carciarati di un tempurale a ghjente, sìmmulu di la genti Russian. Hè impurtante chì a figura di u rè hè in u fondo. À violenter esse vistu, l 'artista ellu hà chidi u cavaddu. Petru hè "un ochju rouge" cu unu di i fratelli, ca rumpiu falà sottu à u pesu di riprissioni. Lu Re si mittissi ch'ellu hà micca u cuntrollu nantu à u spiritu fieru di u populu, è u so locu ferma unquenched.

colori

Di u dipintu "matin di u esicuzzioni Strelets" Surikov usatu una ricca scelta. Principiu di u vaghjimu la matina dopu à una notte, ou quandu u quatratu ancora attaccatu a nebbia serve fondo, grisgiu contr'à sembra più chjaramente u shirt bianca streltsi cundannati è i cannileddi in e so mani. Carte Bright, fà punti di spectators, leva un tireur cù capelli rossi. Macari li manu eranu attaccati è i so pedi ammansanu annant'à échelle, hè chjaru chì u so spiritu ùn hè ruttu. Simbulizeghja a altu colpo, su la sedi di na cannila, ca si stringhje in a so manu. camicie White e fondo, grisgiu, u grisaille grossu lu vistitu altura di abitanti di quelli tempi. moglia Red curcuma zitella è oru-giacca Strelets 'lu spittaturi hè trasfiruta a lu paisi è pienghje.

simbolicu

In u quadru "matin di u esicuzzioni Strelets," l 'artista ha messa un certu codice, senzu à tutti. Didàttica, u numeru "7". Chi l'how much archeri chidi u tela (unu di li hà digià pigliatu u esicuzzioni - era solu una lumera brucia - un simbulu di a so 'anima eterna). Hè dinù vistu e sette capituli di la cattedrale di Vasiliya Blazhennogo. Architettura circhendu fondo, cuntinueghja dinù un significatu ammucciatu. Strètte, torre Kremlin currisponde à a figura di Tsar Petru lu Granni, mentri lu vidi, vivaci la testa di la cresia up u aspirazioni di la genti Orthodox Russian, u Vatican di l 'idei chi stati cundannati à morte, è archeri.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.