Arte e spettacoliArte

Genre Calle in arte: a pittura metafisica, a puesia è fotografia

A parolla 'mitafisica' prubbabbirmenti intesu assai. Hè pinsatu chì mitafisica - issu hè u più chì nè hè una vera filusufia, chì hè, a scienza di i principii di essa è principi supersensible. In autri paroli, si tratta di qualcosa chì ùn si pò spiigà da i leghji di a fisica.

Per esempiu, in l 'arti visuale ci hè un tali cosa comu pittura metafisica. U so fundatore fu nu pitturi italianu Dzhordzho De Chirico. Lara in 1913-1914gg. in Paris, iddu pittatu paisaghji desertu urbanu. Però, ùn hè un mudellu di punti accademicu. In issi quadri ammuttau qualcosa futuristic, distorted cunnizziunata. U più luntanu, u più a so opere addivintò quistione è stranu, tichja di ogni logica, ancu sè l 'uggetti di elli sò ritrattu abbastanza PATERNALISTISCHE. Cusì, da u 1922 u nonu annata ùn ci era un tuttu u muvimentu, chì incluse artisti, scrittori è pueti, ritrova uriginale è uriginale di i so criazioni.

Mary Painting - sta pruspittiva distorted, puntate contru natura, imagini stranu, statue e mannequins: invece di genti ... The cumminazzioni di tuttu stu cù accuratezza fotograficu di l 'uggetti di chidi ca sunnu spissu suggestive di l' "normality" di di issi quadri à i scrittori. Stu genre hà qualcosa in cumunu cù Surrealism. A sola diffarenza hè chì, un Surrealism, pittura metafisica ùn sò chiama di calchissia à capisce chì hè stata scritta in u ritrattu. Avemu pò dì hè sale meaningless è chè di sìmmuli e uggetti immensa. In ogni angulu di i quadri Surrealism iniziu gridonu: "Me Unscramble!" Dui di sti sò simile à i Genre di u so atmosfera magicu. Taliarla sti pictures, si pigghia, comu si tu era a na speci di sonnu addoppu, o vede SDOLCINATI.

Pocu pressu u listessu sensazioni è capaci di pruvucannu ritrattu metafisica. U più influente fotografu metaphysician hè Alexander Slyusarev. À imitatu, amparà, ammirazioni u so travagliu. Avìa a so visione, u so stile. Ma u significatu di una Genre? Pò I piglià un ritrattu di qualcosa in una tale manera chì m'hè accaduta à u listessu astrattu tempu e filusòficu, è sfarente? In fine, sta ùn hè micca una pittura metafisica incù imagine nvintatu. Ma sperienza hà amparatu chì hè pussibule di piglià un ritrattu. U Populu ùn conta ciò chì tù à sparà. A cosa impurtanti è fà vi feremu. Pudete sparà un muru, mattone, tantu chi quannu vitti dinò u so ritrattu, tù megliu Ùn vi scurdate mai. Fotografi cherche un metafisica sfarente in u solitu: coglia diedrali sfarente Camera, lu suli, la cummedia di luci e ùmmira, u rapportu mpruvisa trà l 'uggetti di elli, etc. U ritrattu pò esse cum'è sèmplice pussibule, è, in primu sguardu, ancu Cavatrici. Ma s'ella ci hè qualcosa di primura chi significa "mpinci" mesmerizing - è signu chi si pò sustennu di locu.

Ma micca solu a pittura è fotografia prisente mitafisica. U Populu ùn hè micca tichja di a puesia. Puisia scritta in stu Genre, hè significa "ripieni" crià di tutti i pussibili mitafuri è di raghjunamentu filusòficu. À spessu a puesia metafisica hè sparsi da Diu-inventà, sentimi religiosa. In sti versi a natura Jè lu tèmpiu, è i passioni tirrenu contrasted cun càrricu cuntimplazione. Ogni attu di a vita di pueti metafisica hà un piattu lu significatu di sicretu misticu, à palesani chì - a so compitu principale. Tuttavia, ci sunnu abbastanti asèmpiu a scrìviri piacè, solu, ancu puema vene, chì messa in opera di più com'è aphorisms.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.