Arte e spettacoliLittiratura

Anatoly Pristavkin: biografia, creatività

Anatoliy Pristavkin - scritturi, a maiò parti di i so opari sò pubblicati in u periodu suvièticu. U so libri sò statu traduttu in trenta lingui. U scopu principale in u so travagliu hè u vulè chì u mondu ùn hà dirittu à esisti, siddu tombu i zitelli. A vita è u travagliu di issu scrittore chì, u sughjettu di stu articulu.

ziteddu

Pristavkin Anatoliy Ignatevich natu in gavàmi Lyubertsy in u 1931. Spessu si hè cacciatu da u ricordu di a storia di a so zitiddina cheerless. Unu di li fù riguardanti la tragedia di famiglia. Missiavu di u futuru scritturi una volta, quandu davanti à a nascita di u so bisfigliolu, ritornu da u capitale, si messe à dì vividly famìglie, è vicini circa l 'colpi in St. Petersburg. Chì hè in u 1905. Qualchi ghjorni dopu à u ritornu di l'omu fù arristatu. Lettera era solu in u laziu à dì l 'ultimu nutizia à tuoi amici. Ma doppu la libbirtati di la cosa tua ", rivoluzionariu" ripete stabbilutu di ellu per parechji anni.

Ancu Anatoly Pristavkin Bach scurdò pads di scarpi, ca sunnu accussi Shop face u so babbu. Grazie à u travagliu stu di u female di u futuru pueta tutti i membri di a famiglia eranu bè pasce, vistutu è firrati, chi prima di la guerra, era abbastanti rari. Ma prestu muriu la matri, accuminciau la verra. È a vita hà da piglià u tracce tristi.

sangue

Anatoly Pristavkin persu i so parenti a mane à la guerra. A so mamma morse in u 1941, è quasi subitu mandati à u fronte, u so babbu.

U carusu vinni distinatu spadda di vede vene. Addivintau unu di i tanti zitelli orphaned da la guerra. Comu àutri carusi, spugliata di cura Pauvre, li granni attornu a lu paisi, si ghjetta in una varietà di scorni di u Cuntrastu. Iddu avìa statu in l 'Urali, hà ricatu tutti i borghi. Infine si affaccatu in u Nordu Càucasu, unni in l 'ultimi anni di la guerra, eranu sfrattare vede vene. Sta dicisioni, chi fu pigghiatu a lu liveddu di statu, venuti da i dipurtazzioni di la pupulazzioni lucali. U spaziu isciutu da lu chi quessu viutò. Forsi Anatoly Pristavkin ùn avissi divintatu unu di i megliu scrittori di l'epica Suviètica, s'ella ùn hè facts, tantu tristi in a so biografia.

anni, a mane

Pristavkin Anatoliy Ignatevich u travagliu si messe assai prestu. Digià à l'età di quattordici anni, travaglia in unu di i Cannery Caucasian. Poi ci hè una usina aviò, chì più tardi cù trépidation richiamò Anatoly Pristavkin. A so biografia includendu dinù l 'anni di lu studiu a classi evening, armata, participò à l' iniziativa. Tuttavia, un picculu laboratoriu radiu à l 'usina apparechju hè di Pristavkina guasi in casa.

Mentri sirvizziu à l 'armata in a guerilla rentier capisti e cuminciaru a piena usu comu nu Déclamateur dâ puisia. È si tratta in issu periodu Pristavkin dicisi di lu primu tempu à creà qualcosa di lu so '.

I primi travagli

Anatoly scrisse a so prima cumeddia, e poi accuminciau a puisia. Prima si mette solu comu l 'auturi-cuntaturi. Era abbastanza à dì i so puisii in u parcu. A brama di allargamentu di u circulu di Linu vinni appressu. Tuttavia, quandu, dopu a prima edizione di l 'òpiri d' Anatoly, videndu u so ligna scored tipugrafia, si dicisi di na vota e pi tuttu à dà si à u scrittu.

literatura Institute

Dopu à demobilization Anatoly Ignatievich decisu pè ottene una educazione littiraria, è in 1959, trasiu l 'Istitutu di scolastica. Cum'è un studiente, iddu studiau pressu un cursu puisìa a unu di l 'cèlibbri scrittori di quiddi anni. Insegnanti apprizzata la letteraria talentu Pristavkina poi ancora, quannu iddu era un DEFRAICHISSIEZ. Perciò, u so talentu hè cunsidarata da prufessiunali, I Ùn fù cunclusu a scriviri puisia e scriviri opere di cortu puisia. Lu primu cunti stati publicati in una rivista litteraria in 1959. Opare nantu à l 'anni, sò statu traduttu in parechje lingue. li assughjittà - destinu di i zitelli, a guerra-viulenza.

saggìstichi Taiga

Dopu à fratellanza, u scrittore chì si n'andò in a regione Irkutsk, u situ di custruzzione di u Station Power Bratsk iddroelèttrica. Mentri ancora un studiente Pristavkin visitatu sti lochi è u populu chi campà in l 'duri cundizzioni di u Taiga, fece una sperienza pò sminticà. Ci hannu statu saggìstichi Taiga creatu.

U prossimu pirìudu in a vita Pristavkina didicatu a travagghiari comu giurnalista a "journal Lingua". E subitu si cunzigna un membru onorariu di l 'Unioni di i Scrittori. "Paese Lepiya", "Roma in a furesta", "Notes di mio cuntimpuraniu" - i travagghi di l 'auturi cunsacratu Taiga. È ancu dopu à u ritornu à la capitali Pristavkin ancora assai di 'anni persi per via di u core cari di u spianate Siberian, è sempri si nn'hannu ci.

Story di mio Childhood

Stu successu littirariu ghjunse à Anatolia Pristavkina in lu 1988, dopu à a publicazione di u rumanzu, i criazioni di ca durau pi quasi nu dicenniu. "I durmia Golden Cloud" - un travagliu chì i autore accuminzau scrittura in u principiu di cumencia. Stu libru hè piena di tragedia è di verità. Hè una riflessione di u fattu chì u pueta avia vistu cum'è un zitellu. Fola traduttu in parechje lingue. Film ducatu fu fattu in u listessu annu, è quandu hè finitu u so travagliu di Anatoly Pristavkin. Photos et Metropolitana da i filmi chì sò sopra. Più tardi u racontu fù scrittu "Kukushata", u racontu hè micca menu tragicu.

À a fine di a so vita u pueta desi assai di forza travagghiu publicu. Ghjesù hè statu attribuitu à parechji premi. Iddu murìu a Mosca in u 2008.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.