Arte e spettacoliLittiratura

Samson Vyrin. Caratteristiche di l'omu "pocu"

"Belkin", scrittu da Aleksandrom Sergeevichem Pushkinym, culpisce u lettore cun l 'tremenda è ragiunevule à stu ghjornu. U destinu di i poviri cuntadini e pruvinciali signori, discritta da u autore in sta seria di nuvelle, tocco l 'anima di tutti li litturi è Fate ùn volse qualchissia hà primura. Vergogna à è l 'eroi di u racontu "U Stationmaster" Samson Vyrin. A caratteristica di stu caratteru hè studiu più dettagliata.

Tempi mischinu

Ivan Petrovich Belkin, capu cuntaturi di cunti a la metafisica, vistu stu strasurdinariu, nuvelle Découvrir. Samson Vyrin - poviru ufficiali collegiato XIV, u più bassu di classi. U so travagliu era à ochju, dopu la route stazioni induve si arregistrati tuttu lu passari e canciatu li cavaddi. Pushkin cu gran rispettu si rifirisci a lu travagliu di ste persone.

Samson Vyrin, caratteristiche, è a vita è ùn differente da altre persone, di colpu, canciatu. A so figliola favourite, Kfartah, ellu sempre aiutatu à a vita bassu, hè u sughjettu di fiertà di u so babbu, chì si n'andò in a cità cù una marina di visità.

Data Marsala è Belkin

At a prima riunioni di un linguaggiu ufficiali ap Belkin e Marsala avemu vistu una atmosfera arquantu pusitivi à u stazione. A casa hè assai bè mantinutu Vyrin, crisciri, fiori, atmosfera cosy. Mi pari dinamica. Tutti i sta via di a Duns, figlia di Samson. Idda aiuta u so babbu, intorno, teni la casa, puri.

U prossimu riunioni di i caratteri è assai differente: assai canciau Samson Vyrin. Caratteristica di la casa, hè assai sfarente di ciò chì si hè digià. U Marsala hè dormiri sutta lu pastranu, avà ch'ellu hè unshaven, culore ùn più in la stanza hè. Cosa hè accadutu à u bon-educatu 'omu è a so casa?

Tradimentu, o? ..

Samson Vyrin caratteristica di u racontu "U Stationmaster" deve esse rinfurzata da u fattu di figlia di a partenza. Dopu à un altru parte imbriacà si dici Belkin circa cambiamenti chì anu fattu a so vita. Si gira fora chì Kfartah corse luntanu da u so babbu, cù u cinturione Minsk chì TRAHISSIEZ vissutu per uni pochi di ghjorni, a stazione. Cù tutti i calori è attitudini cumpassioni à l 'hussar Samson Vyrin. Caratteristiche di Minsk comu na pirsuna pezzacciu nzerita cunfirmatu in sceni di mintuvà a figliola di u caretaker.

Tutti i tempi, corre u vechju hussar, ellu umilianti banknotes giurnali, gridare a iddu e li chiamamu.

È ciò chì circa Kfartah? U Populu ùn hà divintatu u moglia di Minsk. Si campa in un appartement rilucente, hà cum'è servitori, essayer, divisi squadra. Nustanti chissu, idda hè paris di i dritti, ùn la muggheri. Forsi nun devu aviri una mòglia hussar-Mercurialism. Quannu vitti a so 'patri, chi avia vinutu à visità u so è truvà fora per quessa ch'ella ind'u manca, iddu, lassannu sulu, Kfartah faints. Dumandu s'ellu ùn hè di falli? Incudine. Apparentemente, idda si mittissi chì certi tradisce u so babbu, è scanciatu 'na vita' poviru in una atmosfera mitrupulitanu francesu mantellu. Ma ancora nun fà qualcosa ...

The little man

A terza volta, Belkin vene à a stazione è trova chì u nostru Marsala muriu sulu, briaca e malatu di 'na sula zitellu. Cridìu e figlia veni sempri a so 'patri, ma ùn trovu u vivu. Dopu à un longu tempu ch'ella avissi a sera in a so tomba, ma hè digià mpussibbili arriturnari nunda ...

sarà u so 'figghi, accanto a so. Avà ch'ella hè divintata una mamma è prubbabbili ca si 'ntisi la pasta forti' amore di u so zitellu.

Caratteristiche Samson Vyrin, in cortu, hè pusitivu. Ghjesù hè una persona assai bona, sempre cuntenti di succorsu. Per u nome di felicità di a so figliola, ellu hè vuluntaria à suppurtà i umiliazione di Minsk, nun ntirfiriri cù a so felicità è binistà. Tali genti sunnu in la littiratura veni cunziddiratu comu "picculu". Iddu campau tranquillamenti e quetu, senza dumannatu di nunda per elli stessi, è micca, sperandu per u megliu. Just muriu. Quasi nuddu lu sapi chi cci stava 'na stationmaster disgraziati Samson Vyrin.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.