U sviluppu intellettualeMisticisimu

Cosa hè a morte?

Cosa hè a morte? A risposta à sta quistione hè sempre interessatu da e attrattu omu. È da i publicazioni di littiraria cunsacratu à ellu, vi pò fà una biblioteca assai Decisive. Hè soprattuttu assai di libri in a siconda mità di l 'urtimu sèculu.

È noi pò digià vede chì s'è avemu cusì una mudernu è culturale, divintatu appaghjà pràticu cù u travagliu di Moody è a chjinera vi polistyvat "The Book tibetana di i Mortu», avemu da pudè risponde à a quistione senza difficultà chì hè a morte. So hè veru? Citadella da dritta dopu à tutte e fu Confucius, chi na vota disse chì s'è no ùn cunnosce assai di a vita, ciò chì pò sapemu circa la morti?

Ognunu di noi hà i nostri so idea di u prucessu, chì hè furmatu più à spessu sottu à u pesu di fattura, esterno, cum'è a cultura, a sucetà, riliggiuni. Di ghjente muderna la imagine di stu finominu hè diventata più è più televisiò. Cusì, i morti veru nun si in l 'Metropolitana media, avemu vede solu u risultatu - u Populu tombu u hostages uccisu duranti alcoholics bisbigliu casareccia, vittimi di guerri Gang. Era solu quandu a fine biodiversità sbaddi vene à unu di i nostri membri di a famiglia, avemu attivamenti cumincià à dumandassi circa lu significatu di la morti - un tempurale inghjustizia sbaddi destinu di destinu, a libertà da a suffirenza, o di passaggiu à una nova la vita comu un donu da sopra? Però, l 'imagine di a morte si messe à creà longa davanti à l' avventu di televisiò. Raffigurante sceni di a vita di cura è artisti impastughjata in i so opari è i nostri antenati nantu dipinti grutta.

In i tempi antichi a morte fù riunificari aspettu. Allura, quannu murìu unu di i membri di u cullettivu o di a tribù, divinni un evenimentu impurtante per tutti - hà accumpagnatu u unzioni giuntu motti è riti. Cosa hè a morte? Allora si pudia esse micca solu negativu, ma dinù pusitivu - miludia si com'è un mumentu di passaghju in un novu, luminosu, a vita filici. Ma ghjè cù riguardu à a cura naturale chì in diversi nazzioni statu fattu à personify in modu differente - in a forma di una vecchia, una donna in biancu, una bella ragazza, a dea. È solu dopu à una nuttata ipidimii di pesti, colerà, vaccination vota squinted un numeru di i paesi, si messe à se cù una falce.

Nunustanti tuttu u francese aura di misteru è mistica, chì sò accumpagnati da ghjente di diversi èbbichi, cuntinenti è religione hè un tali cosa comu a morti, u so essenza sempre ùn aghju ubbiditu à la menti umana Capra.

Nzo chi succèri dopu à a morti di un omu?

A data, ùn ci sò tanti li tiurìi differente, qualchì volta contradictory circa ciò chì ci aspetta dopu à a morte. E li filòsufi e alchemists è urla, è curia, e genti cumuni à tutti i tempi pored più di u capienza di u significatu sacri di a quistione. Certi li disse: "Ci era ddà!". Altro gridò: "Ci sò!". Altro assicura: "Avemu vistu!". Ma tutte ste storie oi un'antra manera. Cosa hè u pusessu di ccà?

Iè, ci sò quelli chì appassiunàrisi vuluntà di sparte cù u restu di a so revelations, basatu su romanu (nunda di più e) raghjunamentu. Ci sò quelli chì anu campatu una pruvisoriu cardiac arrest è scusa chì cunnosce i morti, è, videndu chì apre darreri lu. Ci sò quelli chì (shamans, urla, Maghi), chì à spessu "viaghju", lungo, i chjassi di u infernu è attravirsatu a morte "voi". Ma u ritrattu megliu, chi si almenu un pocu lume tranquile u ballò, chì compii di a vita, è ùn hà sviluppatu.

In un sensu littérale, una persona pò esse solu una tistimunianza à a fine biodiversità di un individuu moru in i so ochji, nunda di più. Ma nimu sà veramenti ciò chì ne sarà cun ellu, dopu à a morti, chì ti jungi a so 'anima (siddu esisti, di sicuru).

Hè nuttata à more ci? Più prubabile, ùn sò a paura micca tantu a morte stessa, ma solu ùn vulete crede chì passava una longa strada tali à spariscia da a terra luntana.

Unu filòsufu subbitu arrispunniu a question like this: "A Morte - ghjè a furtuna di l'omu, perchè moriri, ci finisci di essiri un a morte ...".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.