ViaghjuDirections

A capitale nordica di a Grecia hè Salonicchia. Attrazioni è locu interessanti

Saloniconi hè cunsiderata cum'è a capitale culturale di l'Europa è hè un museu d' arti bizantinu in u celu apertu. In onore di a mezza sorella d' Alexandre, u grande, chì era chjamatu Thessalonica, a cità hè chjamata Thessaloniki. Furmazione storica in a cità in numeru numeru, hè riccu à e chjese, tempii, sanctuaries, musei è teatri. Unescu di siti di patrimoniu mundiale di UNESCO. Salonicò (Grezia) hè una veru preciosa perla di a storia umana. À u centru di a cità, ancu in i curone, l'excavazioni sò sottu via. Pudete vede certi scavi, l'altri sò inaccessibili per vede è sò vallati cun venti altri.

The White Tower

A Torre Bianca nantu à u terraplante hè unu di i simboli di a cità di Salonicco. Attrici di a capitale di u nord di Grecia ùn pò micca esse imaginatu senza ellu. A torre hè stata custruita da i turchi in u 15u seculu, dopu à a captura di a cità. In principiu hè stata utilizata per a difesa, dopu servitore com'è una prigione. In u XIX seculu, dopu l'esecuzione di massa, a torre avarà a gloria di u Red, o Sanguina. In u 1912, quandu a cità era liberata da i Turchi, a torre hè stata blocca è cuminciau a chjamata Torre Blanca. Oghje in a torra un museu hè creatu, dicendu à a cità unica di Salonicò. I turisori di a capitale di u nord, a so storia è e ritratti sò ancu presentati quì. Da a tua d'observazione pò admira a vista magnifica di a cità è a baia.

I Forti di Eptagirgio

Nantu à e parete, difenda a cità, torregge sette torres. À queste murite tutti quelli chì vulemu puderanu a pussibilità di scelta.

Basilique di San Dimitry

A Basilica di Saint Demetrios hè una di e basilica più grande in Grecia. È ùn hè micca accidintali. Salonicò hè u centru di u cultu di San Demetriu. Hè u prutettore è u protettore di a cità. Demetru predichiu Cristianu in un tempu quandu l'imperatore rumanu esterminò i cristiani. Perchè ellu era arristatu è sughjettu à a terrible agonia. In seguitu hè statu esercitu. In u locu induv'ellu hè statu sipatu u Santu GreatMartyr, una cresia era custruita. U tempiu hè cè famuzu per marbre di marmura, boni mosaici è freschi, stuccu gracciosa è majuscule capitali creati in tempi di e diverse tempi. I pericri si tratta d'adurà e reliie. Attrae a chiesa è arti scholars di a cità di Salonicco. I posti chì sò in a chiesa anu un valore storicu significativu.

Chjesa di San David

A Chiesa di San Delfinu hè dedicata à Cristu. Per via di a cunfusione cù i documenti, hà cuminciatu à chjamà u nome di Davìdiu. In u tèmpiu sottu a capa di gesso truvò un mosaicu bè cunsigliu "Vision of Ezekiel" di u ghjocu Ghjesù.
Hagia Sophia Church

A Chjesa di Santa Sophia hè stata cumposta à i ruvelli di una basilica cristiana antica. Ma a chjesa, contrastu à a basilica, hè trè volte più petite. Fu ricustruitu in u tempu daveru in una moschea, è in novu in a chjesa. Hè intarratu Konstantin Mesopotamitis è Grigorios Kutalis - metropulitani di a cità. Hè una décorazione cù una varietà di mosaici è di frescoes.

Rotonda di San Giorgiu

U so diametru hè 24 metri, u gruixu di i muri sò 6,3 metri. Rotunda corona di dumperu di brique è 30 metri. A Rotunda di San Giorgiu entra in u cumplessu funerali di l'imperatore Romano Galeriu. À tempi diffirenti, a rotunda servia com'è un tempiu anticu, una ghjesgia cristiana dedicata à San Giorgio u Victorious, è una moschea. Avà hè un museu di l'arte cristiana.

Per una visita guidata tutta di a cità, pudete cumprà un librettu "Salonicco". Marcelli nantu à u mapa. Enjoy your impressions!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.