ViaghjuDirections

A durata di u ponte nantu à u Strettu di Kerch ùn hè micca eseguitu. A storia, u presente è u futuru di u ponte nantu à u Strettu di Kerch

U disignu di u ponte nantu à a costa di a Peninsula Taman traversu u Strettu Kerch hà ricivutu un novu impetu immediata dopu a riunione di a Crimea cù Russia. Quandu a nova transizione di trasportu hè stata fatta in opera, vi cunnetta direttamente u Territori di Krasnodar cù a Crimea. U più tempu u tempu hè passatu nantu à u travagliu di disignu è di travagliu è nantu à a custruzzione stessa. Mentre ùn hè micca cunnisciutu ciò chì serà a durata di u ponte nantu à u Strettu di Kerch. Probabilmente, u passaghju di trasportu hè 2 volte più altu chì u grandu di una struttura simili in u 1944. A cruciera di u crucianu mudificà u zitellu in a rigioni di u turismu è l'agricultura.

A ponte nantu à u Strettu Kerch. Photo di Progetto

I prughjetti di edificazione di a transizzione di trasportu sò prisentati per l'attinzioni di i spezialisti di u Ministeriu di Trasportu di a Federazione Russa è i participanti di a comissiona interdepartazione. Unu di i novi oggetti di l'infrastruttura di trasportu di Crimea - un ponte di nivellu nantu à u Strettu di Kerch - hè stata cumminata (strada è ferru). A questa decisione, i spezialisti di u Ministeriu venenu dopu studià tutte l'opzioni proposthe.

I disedenti creanu 74 prughjetti, diferenti in u costu, a durata di e strade d'accessu. Ci hè unu di l'opzioni per a custruisce un tretu da i punti di Tuzla è Chushka. I sperti in u campu di a cumminzioni di u ponte hà cunsideratu tutte e pussibulità, ma hà sappiutu chì u tunelu ci costu più di u ponte, è deve esse custruitu più. U termine di l'erecció di u ponte di u ponte di u ponte di u pianu à l'urighjina hè 3,5 anni. Ci sò scelte per custruisce un passaghju di trasportu da u portu "Caucasu", altri punti. Una foto di unu di i prughjetti riunite una idea di una combinazione di dui corsi di strade è ferruvi.

I prughjetti più prufettori

Specialista di u Ministeriu di Trasportu di a Federazione Russa è a comissioni interdepartazioni anu studiatu currettamente tutti i prugetti di a transizione bridge trà u Caucasu è a Crimea. I più promettenti sò i 4 varianti da i 74. Ogni annu sanu hè una lunghezza diffarenti di u ponte nantu à u Strettu di Kerch:

  1. "Nord" - a ruta da Cape Lanari à u m. Àngulu petite, a so longu hè di 10,3 km.
  2. "Zhukovsky" - u ponte di Zhukovka à u Spit Chushka, durata - 6,3 km.
  3. "Enikalsky" - un ponte in una parti estrema di u Straits 5,7 km.
  4. "Tuzlinsky" hè un passaghju di trasportu da Ak-Burun à Tuzla spitu, a longu hè 11,7 km.

Cunsigli di prughjetti

In prima, u Ministeriu di Trasportu di a Federazione Russa annuncia l'assenza minima di 50 milioni di riclami necessarisi per a custruisce un ponte d'automobile trà Taman è a Peninsula de Kerch. U presidente russu Vladimir Putin hà specificatu è cumpletu u duminiu: fà custruisce una transizione di trasportu cumminatu (strada è ferrovia).

A varianti di l'aghjunghje à u ponte in forma di un tunelu à u fondu di u strettu hè stata fatta. U costu tutale di a custruzzione sana serà specificata finu à a fine di u verdu di u 2014, è dinò a durata di u ponte nantu à u Strettu Kerch. À quellu tempu, u travagliu di l'ingenieria è l'istruzzioni hè cumpritta, chì sò rializati bè in a zona di a custruzione futura.

Sicondu i calculi di specializatori, i costi di custruisce un ponte di cruci, pò esse più di 300 mila rubli. Circa 84 mila rubli di u cantu tutale si spende in u travagliu preparatori. U costu di u prugettu è a custruzzione sana sviluppa cù l'estudo di e funzioni naturali di u strettu, a so struttura geologica è a lucazione d'objecti di storia, cultura è archeologia in a Peninsula di Kerch.

U ponte in u Strettu Kerch

U prughjettu di u ponte di Tuzla spite à l'Ak-Burun m., Sceltu da a comissiona interdepartamentale, implica a custruzzione di un ferru è una strada di sopra. Dui pî stanzi di striscia sò stati stati stabiliti è una strada di quattru strati. Più più longu u sceccu a via ferrovia ùn sia micca sottu a strada, ma vicinu à ellu. Nantu à a basa di u spitu, i cariglii di l'automobile è di e ferruviari sò stati construiti. In u casu di a custruzione di un corridor di trasportu, u prughjettu di Tuzla necessite l'accessu più curtite di ferroviari è strade (36 è 38 km rispettivament). A peculiarità di l'opzione, chì cumprese a Tuzla spitu in l'orbita di u ponte, hè l'economia in a custruzzione di strade d'accessu.

"Variante di Tuzla"

A falu di Tuzla è u dumperu sò in u sudu di u strettu, in u so vastu gamma. A custruzione in questa parte difiere significativamente da u prughjettu di a strada cunghjuntendu u portu "Kavkaz" in l'est è u spitu Chushka in u ovest:

  1. A "Variante di Tuzla" furnisce a custruzzione di u passageru di trasportu più longu. Sottu u prugettu, a durata di u ponte nantu à u Strettu di Kerch cumprassi i 11,7 km.
  2. Oghji seranu usatu per a custruzzione di tutte l'infrastruttura ligata, ancu i magazinità è altre locu.
  3. Ci hè una oppurtunità di prutezzione di i monticelli funerali di Scia è di altri viaghji chì sò ricchi in terranu da l'impattu di movimenti enormi.
  4. I prupusori pruvate à svià l'articuli naturali insùculi di Kerch e Taman peninsula - volcanes di lino.

Elementi naturali di u Strettu Kerch

A custruzione di u passaghju di trasportu cumincià dopu à a cumplimintalla di studii geològichi, idrologichi è altre studii in l'area di a custruzzione di u ponte. I cundizioni tettònichi sò cumplicati quì, l'attività ecunomica hà un apprezzatu effettue nantu à l'ecosistema. U travagliu prugramatu ùn face micca dannà a navigazione è e risorse di a pesca di u strettu. In i prughjetti, i diseggituri prupugnava di piglià in contu di e caractere naturali e cundizioni naturali di u spaziu acqua chì separa Taman è a Crimea. U Strettu di Kerch (indicatori generale):

  • Origine - tectonica;
  • Longitudine - 45 km;
  • Anu largu - da 4,5 à 15 km;
  • Profundità - 5-15 m;
  • U puntu ultimu di a penisula di Kerch hè Ak-Burun;
  • U puntu estremu di u Territoriu di Krasnodar hè a stazione di metro Tuzla;
  • U clima hè moderatu continentale.

U Strettu di Kerch hè u passaghju di trasportu più anticu

A cità di Kerch hè stata fundata per settlers grechi in a fine di u VI sèculu aC. E. Quì si trovani i ruini di l'anticu assestante di Panticapaeum, a capitale di u regnu di u Bosporu. A zona di u Strettu in i tempi antichi hè chjamatu u Cimbericu Cimericu per i so similarii cù u Borusu trà u Mar Negro è u Egeiu (Mari Mediterraneu). A parti occidentali di u strettu hè lavata da a Peninsula de Kerch di a Crimea (Tauris). In l'Est è a Peninsula Taman. In a vicinanza di Kerch, funti di funerali di Scite, furtificatori antichi, forze, altre monumenti di a storia è a cultura.

A cumunicazione tra u costi orientali è orientali esistia in i tempi antichi. I Cimmeriani puderanu manicurà i so bandi per i prufundamenti chì cuntenenu l'Azov è i Marmi Netti. L'larghezza di u Strettu di Kerch permette à i traduttori è i pescadori à crede u barche. A cità di Kerch hè una listessa per un patrimoniu di a UNESCO cum'è u territoriu di u quale a strada di a Seria di Ghjenuva hè stonda. U Strettu di Kerch era ancu parte di una strada chjamata "da i Varangiani à i Grechi". In u so fondu, i citadi grechi antichi parigghi sottumessi, eranu frammenti di i vapuri di guerra di l'Imperu ottumanu.

Storia di u ponte (1903-1953)

In u principiu di u XXu seculu, u guvernu britannicu hà previstu di custruisce una strada ferrante da l'Inghilterra à a Crimea, un ponte nantu à u Strettu Kerch, per apre a via à u Caucasu, à l'India. Ùn ci era micca boni soldi per implementà u prugettu. L'Imperu Nicolau II in u 1903 hà ancu sunnitatu chì u Statu Russu avaristi un ponte nantu à u strettu di Kerch entre Kerch e Taman, ma u pianu era impeditu da a guerra di u 1914. Durante a Gran Guerra Patriòtica , a regione di u Caucasu Nordu è a Crimea diventò a scena di feri battelli trà a Germania è l'URSS. E truppe italiani custrueru un ponte pontone per u strettu di Kerch, ma u Fuhrer, in a primavera di u 1943, dumandava l'erecció di un persunale di 5 km.

L'idea di un ponte chì travaglia à l'architettu alemanu Albert Speer L'invasori fascisti ùn anu avutu u tempu di implementà. Dopu à l'expulsioni di i Nazis da Taman è di a Crimea, l 'ingignici soviètici hà resuscitatu u prughjettu di l'alemanu, i cuntadini utilizavanu l'strutture metalliche è l'equipi uttenuti di i Nazis. A fini di aprili 1944, pila eranu stati stati stati, è in i primi ghjorni di Novembre di u stessu annu, u primu trenu partissi di l'stazione "Crimea" versu u Caucasu. In u frivaru di u 1945, u ponte pratiche sottu a prissioni di blocci di ghiaccio, chì u ventu è l'onore sò stati sparati da u Mari di Azov. In u 1953, u trasportu di ferryu accuminzava a opera , alliancu Taman e Kerch.

Piani di prughjetti micca realizatu

Dopu à u collapseu di l'URSS, a quistione di u trasportu di corridor traversu u Strettu Kerch era rispetitu in RUSIA è Ucraina. Dopu u 1991, parechji 20 prughjetti sò stati sviluppati, in a discussione di quale l'interrugati i presidenti d'Ucraina è di Russia. In u 2004, u trasportu di ferrovia funziunalità sò stati sustituitu, è i negozii ghjunghjenu una fase prolongata. U travagliu nantu à u prugettu rianimatu in u 2010, quandu u cambiamentu di putere s'hè fattu in Ucraina. À una di e presentazione, i paràmetri di cunstrupzione anu annunziatu: a longu di u ponte hè di 4,2-4,4 km, è u finanziamentu hè 24 mila rubli. Per a Eurocopa 2012, u traspurtadore di trasportu era di cunnetta u Caucasu è a Crimea, ma a so catedra hè stata postata torna. Un ponte à traversu u Strettu di Kerch era chjucatu per esse ermucciatu in vigore di l'Olimpiadi Sochi. Allora a tribunale interstate accunsenu per a più corta "versione septentrionale" (da u metro Lantern à l'estazione di metro Maly Kut). U prugettu ùn hè micca lasciatu à carta.

Territori di Krasnodar - Crimea

Quandu crea un passaghju di ponte novu, u trasportu attraversu u Strettu Kerch (u portu "Caucasu" - u portu "Crimea") operarà. A stagione di u 2014 prometti di esse "calda". Per arrivà à a Crimea per u restu, i Russi viaghjanu à u ferru à Krasnodar o Anapa. Da a capitale di u Kuban o da a costa del Mar Negro cuntinueghja a via da busu à u portu "Caucasu", dopu seguite u ferry à u portu "Crimea". Ogni opzione per u trasportu di passageru hè in catamarani da Anapa à u portu di Kerch.

Ponte Kerch: circundà dumane

Sicondu i sperimenti, ùn sò micca alcunu impedisce a custruzzione di un novu passaghju di trasportu. I specialistes russi in u campu di a geologia è l'hydrolugia inducianu indiziazione necessaria di a costa è di e misurazione di u Strettu di Kerch. A preferenza hè stata datu à e varianti di a strada, chjamati "Zhukovsky" è "Tuzlinsky". In a valutazione di sti prughjetti, parechje fatturii sò stati cunsiderati, cumpresa a preservazione di e vistiti nantu à i banche di u strettu. U ponte confina à dui citadini cumunità pupulari à bisognu di sviluppu. L'ecunumia di a penisula Crimea ricevi un addiu significativu à l'infrastruttura trasporti necessaria per u sviluppu di a pruduzzioni, porti marittimi, cumunicazioni, turismu è l'agricultura.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.