ViaghjuDirections

L'elegante capitale di u Ucrania: un tandu di l'antichità è a mudernità

Se vulete travel, allura a capitale di u Ucrania hè esattamente u locu chì devenu visita. A cità più grande di u paese, situata nantu à e ciumi di u Gran Borysfen, cum'è i grechi chjamati u Dnieper, attrae u riccu passaticu è riccu mudernità. Kiev ùn hè micca solu a cità più grande di u Ucrania, u cori di a so vita culturale è cummerciale. Qualchi cità in Europa anu compete cun eddu in grandezza è bellezza incridibile.
A prima capitale di u Ucrania, o più pricisamenti u Rusinu di Kiev, hè stata fundata in u V sèculu seculu, anche chì l'area hè abitata da e persone. A Prosperità di a cità hè stata facilitata da una vantaghja geugrafica in a intersezzione di rotuli cummerciale trà Scandinavia è Bizantinu. A questu anu aghjustatu frutti fructuali, boni foreste, un clima cuntenentale è persone langue. Quandu i slaves vinnu à a regione, chjamà a cità Kyiv, in onore di u so prìncipi Kia, chì, cunduciate cù Shchek, Horeb è Lybidyus rignaru l'omi. Finu a ora, u munimentu cù l'imaghjini di i fundatorii lighjini hè cunsideratu u stemma armali non-ufficiali di a cità. U patronu di Kiev hè Archangel Michael, chì hè illustratu nantu à u simbulu ufficiale di a capitale.

Kiev hè a capitale di u Ucrania. Ci sò e più stele di istituzioni d'educazione superiore, istituzioni d'arte, musei unichi, imprese industriali. Ci hè un monumenti impurtanti di l'architettura protetti da UNESCO. A cità vi piacevi cun un ambienti speziale di i strade antichi è i centri shopping sotturidiali, paisaghji pittoresca è eleganti eurodità.

A capitale di u Ucrania hè una cità verdi, quandu ci sò parechje parchi - grande è chjuchi - cù sardini salienti è bè ghjorni, cù interessanti interessanti è divertimentu. Dui jardini botani januusi i so amanti di flora cù fiori insoliti, i pianti rari è paisaghji incantevuli.

No sulu Roma, ma dinò a capitale di u Ucrania si trova nantu à i colti verdi, chì dà a cità un incantu cusì. Da elli pudete amparerà u panorama di a cità per u restu di a vostra vita. Turisti attivi pò andà à un funicular, un barca è una barca, coglie i pezzi in u Dnieper, sunbathe in a spiaggia, natanu. Per l'amatori di a storia, Kiev hà preparatu i ghjorni à u Mariinsky Palace, custruitu in u 1745-1752, un viaghju à u Museu di a Gran Guerra Patria (Patria), Victory Park cù una mostra di l'equipa militare. I crmeni puderanu ferisce una peregrinazione à i loci santu di a cità, da quandu u cristianu si spargeru in tuttu a Russia. Chiesa di San Andres è Santa Sophia, a Catedra d' Orbò Domiciliata di San Michele, u Monasteru di Vydubitsky è, sicuru, u Lavra di Kiev-Pechersk, subduce cù l'architittura refinada, rich decorazione è melodicità di campane.

A capitale di u Ucrania hè una cità chì interessanti per i teatrali, i capistremi è di u populu di partitu. Quì pudete piglià una foto vicinu à i famosu monumentu, camminate da u legendariu Khreshchatyk, ammirazione di a fioritura di castagni. Hè una cità chì, cum'è una fata Phoenix, s'apreneu da a cendra è canti a so maravigliosa canzone. Hà spettau i pescetti di u yugru di u Tartaru Mongoliu è di dui guerri mundiale, ricurdeghja i rivoluzzioni è e rivuluzioni populari, u triunfu è raligratu di l'indipendenza. Hè stata guidata da tutti i strade di l'Europa cintrali, attrae i turisti da tutti i mondu oghje. Ùn avale nunda, i ghjente turistiche più autoritate di u mondu chjamatu Kiev un di i destinazioni principali di stu annu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.