Arte e spettacoliLittiratura

Caratteristiche Zilina da u racontu "U Dumenicu Caucasian" Leo Tolstoy

À mezu à u so migliori opere di L. N. Tolstoy mittia scritta in u 1872 di l ' "ABC" storia "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus". U so cuntenutu hè inspiratu da ricordi di u veru evenimentu in la vita di u scrittore. Duranti u serviziu à i Caucasus, era quasi cunquistata. Tolstoy è chì hè ghjustu dopu à ellu ceceno miracolosamente riniscìu a scappari da u mountaineers ncegnu.

A attrazioni spiciali di lu prodottu dà l imagine di Zilina - passu è fermu marina Russian, chi arrinisceru a impastughjati risistiri a creschini di destinu.

A scena è i quelli cuncernati

"Amicu Ci Si Tù di u Caucasus" - una storia chì conta u tempu di a guerra, in u Caucasus. Zhilin s'avvicinò una lettera da a so mamma, in u quali idda dumanda u so figliolu à vene in casa per un tempu. Si hè datu una parmissioni di sustegnu, è un ufficiale incù u trenu - ride era piriculosu sula - curpiu la strata. Tempu passa pianu, perchè, nsemi cu àutri militari, Kostylin, si dicisi a arrivare in u so propriu. Comunqui quannu la meddu Zhilin sorgi a Giufa à circà versu u spaziu, si vitti lu Baston. Kostylin cù un cennu bastarà lancia a so cumpagna, è lu prutagunista hè solu. À u primu momentu si dicisi a lotta di l 'urtimu, comu hies una marina Russian. Sam juncu à u Tartaru, ma li forzi nun sunnu uguali. Firutu Zhilin hè cunquistata. Prestu ci portanu dinù Kostylin.

In i paesi

Tatar, chì si n'andò à i guardii Russian, dicisi di mettiri un riscattu. Ma Zhilin sapia chì i soldi, matri di truvà ùn locu, perchè scritti nantu a busta u indirizzu di mali, e si misi a pinsari comu pè ottene u più fora di impastughjati. Cunfidenza cu figlia di u webmaestru, un prigiuneru principia solu dolls luna rossa di u so. In gratitùdini, Dean ammucciuni purtatu tortillas e latti. Cum'è tutte e capaci di Zhilin è tatari: unu cani dritti, l 'autra - un fucili. Caratteristiche di Zilina in la storia "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus" tenga chjaru chì fù un omu duru-travagliu, abbituatu s'appoghjanu solu nantu à elli.

Cuntrariu Kostylin svegliu simpliciamenti, quandu per ellu à pacà u riscattu, u caratteru principale hè attivu. Iddu hè sempri mulling un pianu di scappari. Duranti la vita di un prigiuneru trova una lingua cumuna cù u mountaineers, cunquistannu amore di u ragazza. Duranti cammina venda la campagne è sò valutà induve ci hè una furtezza Russian. Fendu in u granaghju - ci pigghiatu priciuneru - un periudu. Ancu lures l'signore ghjacaru. Pensa tutti i innuvà, Jilin persu per u mumentu dritta.

prima salvassi

Nunustanti lu tradimentu Kostylin, si dicisi à piglià u longu. sceltu bè da i guardii, village, in u bughju, prova à truvà a so strada. Here Zhilin but courageously. Ch'ellu era cortu, ma nzerita furmati, cù li pìadi indiziatu longa mena nantu à elli prostrate Kostylin sovrappeso. E mentri tantu di a notte, ùn hè micca capaci di passari, Zhilin micca rinuncià à ll'è.

Si n'andò in scantu di lu mountaineers pigliatu dui, ma avà li jittò intra 'na fossa. L'eroi quì hè prova à fà un periudu, ma u Tartars subitu capisti: u paese avianu cci arriniscì di vai. Dapoi caratteristiche Etoile di u racontu "Caucasian prigiuneru" mosciani u so fermezza è vitalità champagne in ogni situazione à luttà.

etichettatura

ancu si fujeru prigiuneru. Dean aiutatu. Quandu guasi ùn l 'omi lasciò in u paese, ella si ne falò in u teatru di una longa polu, u quali Zhilin te fora à la terra. Kostylin stu tempu ùn piglià risichi - hè un mese dopu, lu cchiù e malatu, accatta casa di u tatar.

Cù l 'na scarpa di lu peri, à traversu lu duluri e la fatigue, u cinturione arrinisciutu a se rendre à la nuttata di u so. Digià nanzu a furtezza fù capisti lu Baston, ma li Cusacchi ghjunti in tempu di l 'aiutu - da u stradellu, accussì riniscìu a scappari da impastughjati è ellu stessu L. Tolstoy. Cusì, u megliu qualità umanu, accussì kakstoykost, curaggiu, fortitude, champagne à luttà in ogni situazione, la justizza naturale, mistieru, aiutatu lu prutagunista di parmetta micca solu, ma dinù di truvà u modu di libbirazzioni. Quissa hè a caratteristica di Zilina in la storia "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus".

A prutagunista: valutazione di l'autore è lettori

Tolstoy STATUFIATES marina Russian. Stu hè tistimunià da u nomu di l 'eroi: Zhilin - avè un forti "Core", vale à dì rustica, forti. È u nomu di u prodottu: hè mangiare lu singulari si 'nveci di plurali. Di cunsiguenza, Kostylin, apathetic, è solu s'appoghjanu nant'à a famiglia, micca pigliatu in contu. Tutti i stili narrativa: u narrativa di u cinturione Russian, cum'è, tuttu hè sèmplice, ma daretu à sta facilità piatta u veru heroism è resistenza caratteristica di u populu Russian.

Caratteristiche di Zilina in u racontu "U Dumenicu Caucasian" pò esse rinfurzata da dicendu Shklovsky. Iddu nutari ca lu carattiri principali - un omu di bè. È u lettore à capisce è abbastanza pi sapiri quarchi cosa supra lu, chì ci hè in u prodottu.

Ricanuscennu l 'alta significatu di la storia, di Leo Tolstoy, S. Marshak, si mette nantu purtàrila lu megghiu òpiri, chì hà una littiratura munnu. "Amicu Ci Si Tù di u Caucasus", in u so parè - ". Perfetta esempiu di una piccula storia di i zitelli" l ' A grande storia, valori pedagogica hè sicuru riguardanti l imagine di u caratteru principale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.