Arte e spettacoliLittiratura

Aleksey Cherkasov - biografia e travagghi

Oghje avemu Mulateri Di L'mustrà chì hè Dj Cherkasov. Books di st'autore, oltri a la biografia sarà discutitu sottu. Seus chistionendi de lu scritturi Suviètica, prosa scritturi. Iddu creatu u triluggia "Canti di i populi di u Taiga", ca cumprenni l 'Unioni "cavallu rossu", "Piobu neru", "Hop".

biografia

Aleksey Cherkasov hè natu in 1915, in u paese di Yenisei Province, nta na famigghia di viddani. Bovisio è ghjuventù fu custrittu a passari a li mura di famigli l'zitelli è INFURIANO Minusinsk. Aleksey Cherkasov accuminzau scrittura in un 'età principiu. Prima, ju scrivu a puisia, è più tardi (in 1934) ch'ellu era natu in u una cummedia "di a vita". Hè statu missi da u drama Minusinsk Tiatru.

Comu parti di u raprisintanti di i cumuna Kuraginskiy A. Cherkasov ch'ellu era statu mandatu à a furmazione in Krasnoyarsk agropedagogichesky Institute. Ùn finitura a scola, dopu à 2 anni di storia, è si n'andò à u spaziu à purtà fora collectivization Balakhta secondu Komsomol appellu. L'addevi cullettiva di u Nordu Kazakhstan è Krasnoyarsk travaglia cum'è una agronomist.

Aleksey Cherkasov: "i lupini" è altre opere di u triluggia "Canti di i populi di u Taiga"

In u 1941 u scrittore ricevutu una lettera mandatu da u paesi Podsinee, chì ghjè vicinu à Minusinsk. A lettera, sicondu à u destinatariu, hè stata in u solcu li "t'écrives" lettera conta a manu dritta NUAGEE è era cum'è un missaghju da i morti. U testu di finì cù u rinumatu "Euphemia". L'autori hà dettu chì a figliola di Habakkuk è campa in u paese di Alevtina Krushininoy Podsinee. Aleksey Cherkasov à u listessu tempu a dicisioni di visita u messageru è trovu una capanna di strada, chì fù mezzu cultivata in a terra. U nostru eroe hà trovu Efimov. A so storia, divinni la basi di interessa à noi travaglia. littri Otpravitelnitsa era 136 anni. Idda avia 'na passaportu Suviètica, unni idda fu datu in 1934. has been renseigné U ducumentu annata di nascita - 1805. Staroobryaditsa dettu u scrittore chì in lu 1812 duranti la Prima Guerra Munniali, cum'è un zitellu, cù a mio ochji avia vistu Napoleon. Duranti la Rivuluzzioni, in u 1917, hà statu 112 anni. E si stava fin'à lu Great War Refrains.

Great-missiavu di u nostru eroe, chì era un ligginnariu Decembrists esiliatu a Siberia, divintò u mudeddu di u Lopareva contu - Figliolu Euphemia. A basi di a storia è i piani di u so babbone si n'andò à i scrittori - Cherkasova Zinoviya Andreevicha.

U narrativa discrivi u tempu doppu la rivuluzzioni Decembrist. In 1830, Euphemia era 25 anni. By u tempu u caratteru hè più a scena di u rumanzu - Bianchi Luca - ella hè digià 55 anni. U friscalette, triluggia stallatu di e rùbbriche chì sò divisi in capituli. piriudu tarrenu validità - 1830-1955 anni. Narrative "lupini" travagghi di tennis dopu à u 1917, a Rivuluzione di uttùviru. Un rumanzu chjamatu "cavallo, rosso," copre evenimenti in u Yenisei Siberia duranti la Guerra Civili. U travagliu hè "u piobu Black" copre un periodu impurtante in a storia di a scunfitta di Kolchak nanzu secunna guerra munniali e l 'prima anni di a pace. Actions ferà nant'à u territoriu di a pruvincia di Yenisei, in Minusinsk è Krasnoyarsk. In u 1950, quandu i criazioni di u rumanzu "Hop", l 'autore hè usatu materia da museu Martyanovskogo. In 1963 in Krasnoyarsk a prima edizione di stu travagghiu. cinqui correlate cù una circulazioni tutale di più di 3 milioni di quelle sò statu publicatu duranti la vita di u scrittore.

L'òpiri

In l'anni 1933-1934 Aleksei Cherkasov scrissi un altru rumanzu «U Cover Ghiaccio." Dinù, hè l 'auturi di u seguenti opere: "U mondu cum'è hè", "On lu latu di lu Cuvernu", "U ghjornu cumincia à l' Est", "Face", "rondini".

memoria

Aleksey Cherkasov longa vissutu in u capitale di Crimea, in u palazzu di cincu-story, situatu nantu à u carrughju Samokisha, 14 Just da 1969 à 1973 (sinu à 13 d'aprile - i data di a morte). Tuttavia, la cinniri di l 'omu nnû cimiteru di Leopoli.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.