Arte e spettacoliLittiratura

Zoshchenko "natale", un riassuntu. Paese di zitellina

Mikhail Zoshchenko - un gran pueta Russian, omu tristu è un gran Humorist. abbasta enough, issu puru. Scrissi opere generale, chì si leghje fora, quand'elli sò fora di stampa, e storie di i zitelli. A più famosa seria di "Lola è Minka" (in u quali u so corta ottu d 'oru), creatu trà 1937 è 1945. Si apre "natale." Zoshchenko Summariu serà prisentata sottu.

In linchi di a casa

Quissa hè a storia, u ricordu di ciò chì hè accadutu à trenta-cinqui anni fà, quandu u cuntaturi era cinque anni. A so prima arvulu, quannu iddu era trè anni, ch'ellu ùn sapere. Apparentemente, me matri, danu à un sapling paratu, e vitti a so 'ochji neri. Ma in i cinque anni, ch'ellu hà bona canuscenza e intelligenza di ciò chì hè daretu à l 'arvulu parolla, è hè sempre Porcone lingua alberghi felice. È ancu av nanticchia aperta, ammucciuni Cercu dopu à azzione matri.

Chi ùsanu la Lola

Lola hè più vechje Minki di dui anni. Cusì, ci hè digià sette anni, è ch'ella pò cullà cu quarchi cosa di attrattiva è dinù pruibitu, cumu si sò cridutu di Minka. Lelka uffertu a vai in la stanza cu lu natale, mentri mamma hè affaccendata in a cucina.

A stanza cù un arvulu di Natale

Veni à e vede - hè assai distintu è n'arbulu. Vishinu si trovani doni, è nant'à u assai àrburu stava jucannu e tutte e speci di cuccagna. Sta biddizza alluring discrivi Zoshchenko. "Natale", un cortu cuntenutu storia cuntinueghja à esse cunsideratu. Lelka e dici: "Gifts noi ùn vi vede, ma pruvate à caramelle." veni prestu à l 'arvulu e faci lu "AM" - e nuddu Zefir. Minka ùn hè micca luntanu daretu, ma righjunghji solu à a mela, e pigghia un pizzuddu di a so fetta. Lelka cuntinueghja. Idda Pidda una seconda caramelle e mancia lu, è sempre piglia un pezzu di caramelle. Accussì accuminzau la distruzioni di arburi, cum'è discritta da Zoshchenko. Tree, un essai di capisciu lu, a picca a picca si messe à perde u so bellezza. Minka hè corta è Lelka - ragazza, allampanatu, accussì lu picciottu pussutu ghjunghje sin'à solu à una mela, è Lelka - pè ottene tuttu ciò ch'ella vulia. Cù tragicu humour discrizzione Zoshchenko cuntinueghja. Tree, un essai di stu raporti girava fora belli cù a marca novu ghjoculi in una storia, a taliallu cu un viteddu lozenges, apple bitten è una bambola ruttu. E Lelka fratuzzu pernicious dice ch'ellu hà da esse punitu per sse cose. È si piatte in un altru stanza.

invitati ghjunse

Mamma chiamava a tutti ca vinniru di la festa di l 'arvulu, è i so passi amatu divintatu agnidduzzi prudenti è distribuisce rigali. I zitelli è i so parenti erani tanti è tutte e pigliati in anticipu l 'perdona rigali. Mamma LELY Minki è li anale cù un arvulu di Natale, è si cunzigna nzèmmula. Quì ci vinni a lu pumu bitten è bambole ruttu. E poi lu scandalu rumpiu. Perchè l 'ragazza ùn vulianu pè ottene frasca ruttu. È quale hè piacevule pè ottene u leftovers da a mela? A me mamma era assai in còllera è fattu di mette Lelka in la munnizza, è Minko ùn dà trenu preparatu per ellu. Ma i visitanti cuntinuatu à av aver è ancu dettu ch'ellu avissi mai ghjuntu à sta casa. Allora fù u papa, quandu ugnunu era andatu, è fù disturbatu da u fattu chì i so figlioli sò allivatu brutta, è hè difficiule à avè in a vita. So compii i storia Zoshchenko "natale", un riassuntu di u quali hè quì prisenta.

L'autore hè assai seriu s'arricorda di circa u piacè e cose chì sò senzu, à i zitelli morals.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.