Arte e spettacoliLittiratura

Masha Mironova. "E Figlia The Captain l'." Feature heroine &

Unu di u più amatu Aleksandrom Sergeevichem Pushkinym imagini letteraria feminile creatu da ellu stessu, hè Masha Mironov - figliola di u capitanu. Caratteristica di quessa, datu da u autore in unu di li primi travagghi di narrativa russa, tocca tocca. A lenza di a storia, hè pigliatu da i mimorii di cinquanta Moura Petra Andreevicha Grineva. Ma, comu provi littiraria, u caratteru assai havi urìggini nememuarnoe. Start creatu u rumanzu "Figlia The Captain l'." Masha Mironova, apparenza di parlà, Pushkin statu creatu nant'à u fundamentu di ciò chì hà vistu di u so prughjettu di facial e donne. U mudeddu friscalettu e caratteru Masha sirvutu Marya Vasilevna Borisova, figliola di un signori di Tver Vasiliya Grigorevicha Borisova. At a palla di Natale in 1829, sta in provincia Staritsa Tver avian search Filippov, Alexander, videndu sta picciotta lumi è parlavanu di a so.

Living cù parenti

Quale hè ghjuntu à u sirviziu Peter Grinyov vede cumu tranquillamenti è stabbirmenti campa cun figlia i so parenti l'capitanu. Caratteristiche Masha Mironova hè cumuna di un sèmplice ragazza Russian. signura Ottucentu-annata da sorte uneducated cum'è vivant "in l 'angulu ours" - in Fort Belogorsk. Induve dopu hè à piglià u prufessori? Capu di a famiglia, Captain Mironov, a ngrazziari da i suldati strasurdinariu - cumandante di a furtezza. madre di Masha - Yegorovna - "Baba trona", hè primurosu di u capu di a famiglia. Donna, porta via "in un naziunale" nun vantavanu falata da a lu poviru signori. Idda vistutu di u pòpulu, cumune, u listessu aumenta è capu l 'affari di a furtezza. Idda fu sempri taliannu cu la figghia housework. In fatti, pigghiannu tutta la dicisioni e truvannusi superiore, Vasilisa attaccati à u so maritu, li chiacchiari sempre par nomu è patrunimicu - Ivanom Kuzmichem. Per quessa, li rilazzioni a l 'a famiglia - la bona è armuniosu. I servitori Mironov solu una ragazza francese - cun quasi tutti li cosi stissi risista madre e figlia.

A so figliola, marrone, luce, amatoriale, rosy, matri chiama un chjami aghjalesi. Tuttavia, comu avemu vistu nant'à u sughjettu, cowardice - ùn l'a so cumpunente. In la storia la storia di lu porta a carica hè Masha Mironov, figliola di u capitanu. Caratteristica di u so incantu: naïveté, dolce, timid, assai masculini. Sti fimmini vulgari, ma i so mutivi discursu quì sviluppatu riflissioni. Ognunu hà intesu comprehends, passa à traversu stissu, comu dici da i seguenti surpresa: "I firmò .." "... è à mè disgusts," "à mè tribbulatu ...". Idda, di sicuru, ùn ti serebbe abbastatu educazione, ma u sviluppu di a riflissioni è apparenza.

Sì donna vole capaci di manifesting un caratteru impurtente è stabile. Masha ùn aghjustà à i casi. Ci si pare chi di u so alivu, hè ESPUGNATE a maritari un non-ddu signuri, a so dà (si parrava lu mannatu a la furtizza perchè di u duellu nobili Shvabrin), ma ella ùn voli dà cum'è una naturale un'immersioni naturale a so permette di vede issu omu meanness e meanness. È ancu essendu più alti in amore cun Grinyova la testa, cci metti a norma murali custumi, ùn accordu cu la pruposta di un giuvanottu di spusàrisi senza lu benedizzione di parenti. Di sicuru, ragazza, ferma è onestu mostra Masha Mironov, figliola di u capitanu. Caratteristiche di donne, datu da Pushkin hè differente chè, diri, caratteristica di Tatyana car in l'prodottu "Eugene Onegin". Santa Maria hè indicatu comu na fimmina, capaci di l 'azzioni è u sacrifiziu.

orphaned Masha

A so resistenza hè cum'è a so mamma, Vasilisu Egorovnu. Quandu u presidiu (è in fattu - un picculu paesi di palissade di lignu) minacciati à attaccà a l 'asèrcitu Emelyana Pugacheva, l' unu di mandà a so figliola à u parentatu in Orenburg, idda si firmò à sparta u distinu di u so maritu. Dopu à l 'Cusacchi Ribellu coddu Ivan Kuzmich, è purtatu a so à strip naked, fora di a casa, mamma l'Masha, senza un' ombra di lu scantu, ùn dumandemu di buntà, aghju dumandatu di u cutuliavanu di u listessu a morte, dopu à u so maritu.

Stoically entrì perdita dulori Masha Mironov, figliola di u capitanu. Caratteristica di lu in una situazione estremu hè più cà cunvinciri. Masha, una figliola degnu di a so mamma, ùn hè micca a paura quandu una perjurer Shvabrin, prumessu Pugachev, la forza a so galera, esigenti à maritassi. Hè cum'è un donu di Diu, accittau la libbirazzioni Petrom Grinevym ingagiatu cu l 'aiutu di Pugachev (assistenza hè Chieftain di u rispettu di Grinyov, ben ch'ellu firmava fidu à Queen Catalina). Parents Grinyova induve manca orphaned Maria pigliò cum'è a so. Tutti i preghjudizii casta fùbbenu Entrée. ragazza bonu e onestu iddu addivintò comu na figghia. Li piacia lu forti.

Quandu un unu amatu fù arristatu u suspettu di aiding Emelyan Pugachev, hà trovu u curaghju à accustà u solu parsona chì era capaci di salvà l'omu Pillacchera à a morte - la Riggina. Onori, aperta Masha trovu e parolle chì cunvinciu Catherine lu Granni.

cunchiusioni

Ma l 'omu naturale ùn dipindimi nant'à i capelli di a so binistà. U rumanzu "figlia Captain" assai cunt, per a prima volta di letteratura russa mostra dui nearistokrata - Green è Petru Maria Mironova donating sò à iddi, in amore cu iddi. Eranu tutti curaggiu e nòbbili, nun pò aspittà chì a so sorte, è à tè l 'vicissitudes di destinu. Ma una cosa hè certa: in infatti u capu di a so famiglia hà da esse Santa Maria, è ch'ella oltri a so mamma, vi purterà à u sorte menu di rispunsabilità di famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.