Arte e spettacoliLittiratura

"In una casa di campagna eterna": un riassuntu. Sans amicizia gioia impussibuli

A. G. Aleksin hè natu in u luntanu 1924. Ghjesù passò a so zitellina in u Borghi. Avà hè parte di a cità - Serebryany Bor. Addivintannu nu scritturi, iddu scrissi rumanzi e cunti di i zitelli. Per u so spettaculu nuvelle Anatoly G. statu attribuitu l 'Order of Lenin, dui cumanda di Banner Red di Labor è altri volti guvernu. Next, voi vi leghje un riassuntu di u racontu di fata "U paese di nostra lingua eterna", è amparà à iri sempri a fari nenti un pocu eroe lagnusi di u travagliu.

Holidays cù l 'arvulu di Natale è u premiu

L'eroi di sta storia, sfarente - un carusu Petya, chì piacia i vacanze, in particulare di Natale, cù doni è premi. Sta fola ammunimentu accadutu nant'à u legnu. Discarding la prima mitati di l 'ditti caminava sinceramente. On en vacances l'New Year Pete arrinisciutu a manda cuddà una bicicletta, e Santa Claus hè cumpiì a so brama di lu cori: ". Chì l 'àrbulu fermani sempri, anchi si nun curriri li vacanzi e farimi amüsant tutti i"

Petya pocu cunfusu ghjustu ciò chì a so amica cara Valerik ùn pudè participà. E Santa Claus, varchicedda, annunziatu triunfantimenti: "You sarà in u paese di nostra lingua eterna." Summariu di u racontu vi dicu cumu cunfortanu u nostru eroe tuttu u tempu à esse solu è i sciali, i sciali, i sciali.

prima miluna

In lu roggiu alarme matina, ùn anellu, e Petru di la scola à i insistence di i genitori ùn andà: i miraculi ca si messe. È quandu si n'andò fora, ch'ellu fù scontra da u ministru di polizia, u messageru di Santa Claus messi nant'à un autobus, ca si purtò a l 'arvulu. Solu ùn ci era accussì. Ci hè statu un bottu dinamica di i zitelli, in giru, ridìannu. Petru si varagnò tutti i volti e carricu di dolce, rigali di Natale, si n'andò in casa. Missiavu Frost ci liticava chì in a so casa di campagna eterna (un riassuntu di stu Fara) hè una tavula di ordini, chi Neige carusa u telefonu ripiglià ordini di l 'intrattenimentu. Petru fu assai cuntentu è nantu u so ritornu munching i cookies e caramelle. E la cosa cchiù mpurtanti è ca accamora ti sempre vince in tutti i cuncorsi, tiniri cun ellu stessu, è sempre sarà tuttu u più prestu, è, sopra tuttu, intelligenza. Iddu sulu crisciutu à i so ochji.

In lu spiazzu, è a casa

Guys, pi fariti ellu, affidata a prutezzione di u porte fiura è Ignominieusement persu a cantieri vicinu. A best friend Valerik, dissi: "Ti vulia tèniti à a porta, vi ragazzi li sò incaricatu d 'avè piacè.?" È ognunu di Petya ricusatu di manghjà dolci, perchè ùn sò fatte chè per ellu. A la casa di me matri dissi ca installs un finizioni per ellu a culazioni si avissi a manciari Pane menta, di cena - caramelle, Tula gingerbread e cioccolatu Cuncorsu, è di cena - Pane meli.

spettacoli cuntinueghja

Per Petya andà sicuru à piglià, vinutu borse persunale, è u pigliò a la cumpagnia, per esempiu, induve ci fici un pocu "miraculu." Chì hè impussibile à addivà i pesi magri aiutatu à se lu pagliacciu-pirsona furzuta. Ma chistu nun fussi abbastanza per ellu. Pete recherche vantami à i ragazzi da lu spiazzu, ch'ellu pirsona furzuta. U telefonu, iddu addumannau Snow White à Miss li tutti à vede.

E quannu vinni fora supra u palcu, tandu a sdegnu è scandalu universale risuscitatu pesi Acquanera in aspettu. Poi curriu scena è u telefonu èpica cun Snow White fà pesi veru pisanti. U ragazzi da lu spiazzu e apprizzatu, Valerik scossi solu a so testa, è li dumandò ciò chì era u prighjuneru. Quasi tuttu hè pussibule in u paese di nostra lingua eterna, u riassuntu di sta ci mostra, ma hè impussibule per a vita to mix minzogni e dumanda di a rispittari.

sulitudine

Tutti i zitelli si n'andò à a scola, è ghjùnsenu cù una nova cìrculu ntirissanti, in u quali l 'a strada di Petit fù micca, ch'elli sò ragiunate machja è gode di piacè. E Petru caminava dejectedly nant'à l 'arvulu di Natale, chì digià capitu tuttu da lu cori, è nunda à ùn hè cuntentu. Ogni ghjornu si n'andò à u sinemà, è tutti i filmi ch'ellu sapia da lu cori, ma ch'elli ùn discussioni cù qualchissia. Iddu d'tanticchia è ripigliò per una manciata semplice, chì hè stata longa mangiatu. Vulia un semplice pane neru è di pomi fritti, è quì tutte e caramelle e gingerbread. Petya dumannò lu pirmissu Santa Claus vai cù i ziteddi à u zoo, rinaghju tamantu è 10 ghjorni, fù chjusu, è i ragazzi parlà avutu à Silvarecciu. Ma per quessa ch'elli ùn dicu, Pete. So in una casa di campagna eterna, un riassuntu di lu dici Petya turturati sulitudine. Iddu cumunicatu solu incù pensioners in lu spiazzu, è sapia avà ciò chì ghjente sò malati. Campava à "assai ntirissanti."

Corsa à a scola

Una matina, si dicisi à fughje l 'intrattenimentu di campagna in a scola. Nantu a strada si ncuntrau assai di ostaculi: u janitor hè contru à i Ma infini ellu stessu, Santa Claus, perchè ùn vi pò travagghiari. Ma Santa Claus pigliò pietà è ch'elli Petya. Stu saggiu, u racontu di fata dici Aleksin. "In una casa di campagna eterna", un riassuntu di cui hà significatu spechju - un racontu di fata, purtannu pusterità. Peter infini avvisti chì solu amicizia aiuta lu dinaru a divintari forti, borse boneless sarà è di curaggiu, è dura lu cori nun è bonu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.