Self-cultureÉtablissement ddoi

A Morte - ciò chì hè sta? Cosa hè a morte, è cumu ùn esse a paura?

A nascita è a morte - u quadru finite a vita d 'ogni criatura u pianeta. Stu dui sureddi chì complement autra, lu dui, metà di u mondu, chì sò sempri in cuntattu cù e intiraggieunu. Ognunu hè u principiu di calcosa nova, à tempu à u listessu tempu rapprisèntanu l 's'avissa cumpritatu di un altru routes di a vita. È s'è un nascita sò stati assuciati solu stonde piacevuli è gioia, a fini di a vita, toltu da ogni ghjornu, a paura è scantatu di u scunnisciutu. Cosa hè a la morti di na pirsuna? Nzo chi succèri prossimu? A Canzona di guvernà inseme.

Cosa hè a morte?

U mondu hè almanaccatu cusì chì tutti quelli chì campanu in lu esse passatu à traversu parechji volti: naissance (apparenza, la pussibbilità), crescita è di sviluppu, u periodu (maturità), dèbbuli (t'ani), a morte. Vergogna ciculu sò ancu i membri di a natura nature: li stiddi e lu aise, per esempiu, oltri ca comu tanti spazii suciali - strutturatu è puteri. In cortu, ùn ci hè nunda in u mondu fisicu ùn pò esisti sempri: tuttu hà un principiu di logica e fine ùn menu apprupriati. Cosa à parlà di i criaturi vivant: insecto, aceddi, l 'animali è omu. Iddi sunnu urganizzati cusì chì u corpu, dopu à travaglià una certa quantità di tempu, principia a vèstinu falà, è ferma a so livelihoods.

A Morte - hè l 'ultima tappa di a vita, chì diventa u numeru di spechju, forti, Sebastiano t'ani di scupi vitali. Sè si vene da u ans naturale di tessuti, pupulazione, cellula, hè chjamatu una physiological o naturale. L'omu campava una vita longa è filici, unu s'addurmisci, è ùn apre i so ochji. Sta a morte hè cunsideratu à esse ancu auspicàbbili, lu ùn purtà i òmu c'è duluri o suffirenza. Quandu a fini di a vita hè u risultatu di circustanzi disgrazia è fattura, pudemu parlà di una morte patologicu. Si faci par via di una ferita, asphyxiation o di a perdita di sangu à a so Ciak causa è k. Hijo de la morti hè massiccia. Per esempiu, in u XIV seculu, u mondu di l 'Europa è l' Asia cupertu u pandemic di pesti bubonic. Cosa hè a Morte Nera? Quissa hè a pesti tirribili, pandemic, chi per dui anni sò sustinniru a vita di 60 miliuna di pirsuni.

Different punti di vista,

Atheists cridiri ca la fini di 'asistenza umana, u so passaggiu à una fossa cumpleta - accussì si pò chiamau la morti. Stu, in i so parè, nun sulu la morti di u corpu fisicu, ma ancu a cuscenza di u singulu individuu. L'anima ùn crergu micca, p'asempiu so forma particulari di l 'attività di giuriziu. Dopu à canadese sinking core l 'àutru grisgiu ùn più si nutriscia da ossigenu, cusì ùn pèrdite nsemmula cu àutri corpi. Assecunnu atheists spazzà cumplitamenti la vita eterna è l 'eternità di l' arma.

Cù Cuncirnendu a scienza, da u so puntu di vista, a morte hè u miccanisimu naturale chì pruteghji a pianeta da overpopulation. Hè dinù un cambiamentu gap, ognunu fa unu ritmu più u sviluppu di l 'unu prima, chì diventa u puntu di partenza di innuvazione è ticnoluggìa dâ avanzata in sfarenti zoni di la vita.

Invece, una riligione in a so manera spiega ciò chì a morte d'una persona. Tutti u famosu mondu locu religiosa sarsa lu fattu ca la morti di u corpu fisicu ùn hè micca a fini. Dopu tuttu si tratta - ghjustu una attesa di la vita - di u mondu internu di l 'arma. Ognunu vene a 'stu munnu a rializzari lu so missione, è po torna à i Creatore di u celu. A Morte - hè solu la distruzzioni di job corpu, doppu chi l 'anima ùn finisci a raghjone, è cuntinueghja a so digià fora di u corpu. In ogni riligione 'idei di u so oltritomba, tutti di cui sunnu arquantu diversi da ogni altru.

Morte à u Cristianesimu

Chì l'cuminciamu cu sta religione, parchì si tratta di più pràticu è vicinu à i slavi. Ancu in i tempi antichi, à sapè ciò chì i morti di niuru, e scantannusi so forza tremendu, genti ca parlavanu circa lu rinascimentu di l 'arma. Piuttostu, a causa di l 'pi lu scantu di la morti, prova à dà si di sperenza, certi cristiani anu capitu chi una persona adopri da micca unu, ma parechje vita. Sè si fattu gravissimu errori, piccatu, ma nun avìa di pintimentu, tandu, u Signore hà da sicuru, ci dà un casu à mette u so azzioni - dà un altru ripigliu, ma in un corpu differente. In fatti, è veru lu cristianesimu ricusa a duttrina miticu di pri-esistenza di l 'arma. More Second Cunsigliu di Custantinopuli, scrive in lu VI sèculu, minacciavanu di Maledetta primavera à calchissia chì hà da distribuisce tali ghjudicamenti sciocchi è assurdu.

Sicondu à u Cristianesimu, a la morti comu tali, no. A nostra esistenza nant'à a terra - solu furmazione, Parolier davanti à l 'a vita eterna cù u Signore. Doppu la morti di immediata di ànima disembodied hè uni pochi di ghjorni, incù u so. Allora u terzu ghjornu, di solitu, dopu u inhumation, iddu cci vannu a lu celu, o hè mandatu à a tana di i veri diàvuli è demonii.

Cosa hè a la morti di na pirsuna è tandu ciò chì ci aspetta? Cristianèsimu dritti chì ghjè solu u cumpiimentu di una forte spentu di l'esistenza di l 'arma, doppu chi si cuntinueghja à cresce in l'ortu. Ma davanti à noi Silvarecciu, ci tocca à passà à u tribunale finale: i piccatori passa sò mandati à lu Pulgatoriu. U tenure di lu dipende ciò chì era i crimini di i soi, cumu tanta rabbia si prega di parenti nant'à a terra.

U parè di altre riligione

Ci sò in a so manera ntirpritari lu cuncettu di a morte. À principià, chì l'scummigghiari chi a morte hè da u puntu di vista di la filusufìa di i musulmani. Didàttica, trà l 'Islam e Cristianèsimu hannu assai in cumunu. In riligione Asian vita tirrenu hè dinù cunsideratu cum'è una tappa di passaggiu. Dopu à ànima fratellanza accumincia a curti, chi purtau Nakeer è Munkar. Ch'elli vi dicu induve tù mandatu: in u celu, o infernu. Allora, vinevanu supiriuri è giustu a corte di Allah. Quì ch'ellu vene solu dopu à l 'universu collapses e sparisci cumpritamenti. Dopu, a morte stessu, truvannusi duranti lu sò forti dipindenti à a prisenza di u peccatu è a fede. Hè di primura è painless di u veru i musulmani, u longu e dulurusu di lu atheists è infidels.

Cum'è per Buddismu, per i rapprisintanti di i quistione riliggiusi di la vita e la morti sò sicundariu. A religione ùn ancu hannu lu cuncettu di l 'anima comu tali, ùn ci sò solu u so prughjettu maiò: a cunniscenza, a brama, sentimu e spittaculu. U listessu aspetti è hè carattarizatu da corpu cchiù pisu bisogni. Tuttavia, Buddhists credi in reincarnazione, è credi chi , dopu a morti l 'anima hè sempri rinatu - in cumpagnia, o àutri criatura vivant.

Ma ghjudaisimu ùn hè curava a spiegazione di ciò chì hè a morte. Stu, sicondu à u so pùblicu, micca un scopu cusì impurtante. Assumendoni da altri e religione, differente cuncetti, ghjudaisimu assurbutu u friscalette, c'haiu di credenze mixte è adattatu. Pirciò, si dà u reincarnazione, è l 'esistenza di lu celu, lu nfernu e di lu Pulgatoriu.

U raghjunamentu di li filòsufi

In agghiunta a li rapprisintanti di siguenti religiosa ragiunà i fini di a vita tirrenu amatu à addivà è Iuropa. Cosa hè a morte da i signe di filosofia? Per esempiu, antichità riprisentante Platoni pinsatu chì hè u risultatu di siparazzioni di l'anima da lu corpu fìsicu ACCUMULASTE. Pitàgura cridiani chì u corpu - a prigiò di u spiritu. In ella, si forgets a so urighjini spirituali è hè liatu à u piacè di bassu instincts.

Roman Seneca cuntaru ca lu ùn hè micca a paura di a morte. In u so parè, hè - o di a fine, quandu vo ùn m'importa malidittu, o tagliu, è dunqua cuntinuva. Seneca hè sicura chì mai hà da esse cusì vicinu à 'omu, sia nant'à a terra. Epicurus, varchicedda, hà cridutu chì tuttu tintu noi ghjudicati da a nostra mente. A Morte - la fini di sentimenti è emuzioni. Per quessa, ùn ci hè nunda à avè paura di si.

Cosa hè a morte di u scopu di a filosufia di u medievu? Ghjuvantù curia - di Antiochia, SIGNURI è Tatian - contrasted incù a so vita, è micca in favore di l 'ùrtimi. Cult hè dinò a brama di more per a fede, è u Signore. In u XIX seculu, u versu di i morti di u corpu hè cambiatu: certi pruvatu Ùn a pensu, mentri àutri annunziatu circa i morti, Vicario lu in su l 'altare. Schopenhauer cavallu, solu l 'animale a gudiri cumplettamente morta è u so prestazione, perchè ùn hè micca u pinseri di a morti. In u so parè, u solu mutivu hè rispunsevuli di u fattu chì a fini di a vita nantu à a terra parenu cusì terrifying à noi. "Lu cchiù scantu - l 'pi lu scantu di la morti" - rivendicatu Pitàgura.

U principale tappe

I cumpunenti spirituali di a morte umana hè chjaru. Ch'e l'pruvà a cumprènniri ciò chì i morti di biodiversità. Duttori ch'iddu distribbuisci qualchi passi prucessu di moru:

  1. statu Predagonalnoe. Hè dura da dece minuti à parechje ore. omu Retarded, a cuscenza hè craru. Ci pò esse ùn poi ci tastau su vanity perifèricu, cusì detectable solu nant'à u FEMUR è carotid. Ci hè una peddi biancu, affanna hè prisente. statu Predagonalnoe cunfine francese pause nude.
  2. tappa Agonistic. Rispiru pò entra in Francese (da 30 seconde à unu è una mità di minuti) è na prissioni sanguigna frombu à zeru, dèbbuli réflexes, cumpresi l 'occhiu. In u cuticule hè braked, funzione materia grisgia falsi assenza. funzioni Vital diventa statu caòticu, u organismu finisci a raghjone cum'è una sola enti.
  3. Agunia. Solu dura un pocu di minuti. Previous morti clinica. Hè l 'urtima tappa di lotta umanu di a vita. Tutti i funzioni di u corpu, à a parti listessu tempu idee di u sistemu incheta Diana Italia cintrali, situatu supra lu gambu su ciorbeddu, sò principiu à soldat. Qualchì volta ci hè un prufunnu, ma un soffiu raru veni un distinta, ma un accrescimentu cortu-termine a prissioni. A cuscenza è réflexes sò assenza, puru siddu si pò upirazzioni discrittu. Da u latu pari chì omu hè escia megliu, ma stu statu di deceptive - hè u noms de lampu di la vita.

Siguita di na morti clinica. Puru chistu è l 'urtima tappa di òmu, hè Reversible. People pò ritirava da i cundizioni pricisatu, o s'ellu ùn vene torna à a vita in u so propriu. Cosa hè a morti clinica? Lacu Detailed di u prucessu di a siguenti manera.

a morti clinica è u so signa

Stu piriudu hè piuttostu cortu. Cosa hè a morti clinica? È si ritrova chiddu? Medici dà una definizione chjara: hè una tappa chì vene subitu dopu à u cessation di rispiru è circulazioni attiva. In u nervous system cintrali e àutri scupi ci sò cambiamenti in u muvimentu. Sè duttura sò beni-firmatu da lu lignu di lu cori e purmuna, la vita di la fission organismu hè pussibili.

U principale segni di a morti clinica:

  • Réflexes è a cuscenza sò assenza.
  • Ci hè cyanosis di u Cuticular, in scossa hemorrhagic è una grande perdita di sangu - cettu pallor.
  • Sculari assai sviluppata.
  • cuntrazzioni lu cori finisci, u parsona ùn hè più.

Si ferma lu cori diagnusticatu quandu più di 5 seconde, ùn ci hè micca canadese pulsation in u vanity carotid è riducendu u corpu ùn esse intesu. Sè i pazienti faire un electrocardiogram, pudemu vede ventricular fibrillation, po ci hà da esse spressu riduzzione di individuale cale infarction, bradyarrhythmias o altru incisu na linìa cuntìnua, quì chì un cessation cumpleta di u travagliu l 'allungamentu.

Mancanza di soffiu hè dinù truvatu v'hà da renda. Hè diagnusticatu quandu 15 seconde di medichi assirvazzioni ùn pò ricunnosce u muvimentu apparente di u pettu, ùn sente u bottu di l'aria muredda. In stu casu, i rispiri convulsive irregulare ùn pò ventilate li purmuna, accussì lu rispiru piena a chiamari li difficiule. Sibbeni li duttura, sapendu chì a morti clinica, cunvince à stu puntu à salvà a pacienza. Dapoi issu statu - ùn hè micca un puntu chi la pirsuna godi vi muriri.

A faire?

Avemu trovu chì i morti clinica - chistu è l 'urtima tappa nanzu à a morti in finale di u corpu fisicu. U so durata dipende di a natura, di a malatia, o inghjulia chi purtava a un tali statu, oltri a la ciumara e cumplessità di passi chì precede u. So se predagonalny e stonde agonistic eranu accumpagnati da Ripa, per esempiu, forti sensu di sangu, la durata di la morti clinica ùn hè micca più di 2 minuti.

Micca sempre pussibule a ciclu è u mumentu esatta di a so presenza. Solu 15% di i medichi campa sapè quandu si principia, è pò esse chjamatu u tempu passaggiu di la morti clinica in a biodiversità. Per quessa, si i pazienti ùn hà i segni di u quessu, per esempiu, i lochi piatusu, allura putemu parrari lu sustegnu di i morti di cuncertazione di u corpu fisicu. In stu casu, vi tuccherà à principiatu subitu rianimazione: pouch artificiali è pettu compressions. Medici dicu, s'è vo truvà una parsona chì ùn hà i segni di vita, l 'ordine di a vostra azzione deve esse cum'è a siguenti manera:

  1. Chì stabilisce una mancanza di risposta a stimuli.
  2. Chjama una ambulanza.
  3. Postu a persona nantu à una superficia appartamentu, duru e cuntrolla lu trenu.
  4. Sè i pazienti ùn hè più in u so propriu, dà a bocca pouch artificiali a bocca: dui rispiru piena lentu.
  5. Cuntrolla per un poi ci tastau.
  6. Sè ùn poi ci tastau, faire compressions pettu, multilinguism lu cu lu Cappa di i pulmoni.

Cuntinuà cum'è chi finu a la chiamata ùn vinarà squatra di rianimazione. medici étrangères hà da fà tutte e misure vole à riscattari. Sapennu in pratica chì a morte un tali di persona, ch'elli so diagnusticatu solu quandu tutti i metudi sarà powerless, è i pazienti ùn vi dà un certu numaru di minuti. Dopu à a so data di scadenza pinsatu chì cirveddu accuminciò a muriri. È postu chì u corpu - in fattu u solu primura in u corpu, duttura fissu lu tempu di la morti.

Morte à l 'ochji di un zitellu

U tema di a morti hè sempre statu ntirissanti di i zitelli. Toddlers comincia a paura di stu fenominu in 4-5 anni, quandu si falsi capisci ciò chì ghjè. Pipsqueak si passa à traversu, accussì comu nun muriri di i so parenti è dentru stimata. Sì, però, la tragedia mannu, dunque attenti à spiigà à u zitellu chì hè a morte? Didàttica, in ogni casu, ùn a nascondere stu fattu. Nisun bisognu di na minzogna, chì omu si n'andò in un longu viaghju, o messu in lu spitali di cure. U caprettu pigghia chi lu risposte sò sbagliate è u sintimu di lu scantu lu ancu più Chjami Aghjalesi. In u futuru, quandu 'na minzogna vi cullà, pipsqueak pò assai fattu, ghje voi, arrivare traumatisimi psiculoghjche seriu.

Second, pudete piglià i so zitellu à a ghjesgia di i funerali. Ma à a so funerali, finu hè megliu à ùn assiste. Psychologe dì chì a prucedura hè difficiule à leghje animu debbule u l'zitelli è porta a ddoi at. Sì calchissia mortu da una famiglia assai vicinu di u so zitellu, li tocca à fà calcosa di i morti: à accende una lumera, scrive una nota liberta.

How to spiigà à u zitellu chì a morte di un una amatu? Dì, avà chì si n'andò à Diu, in u celu, induve si ne in un ànghjulu, è da oghje in u vi prutege u so zitellu. O sinnò, hè pussibili la storia di la battaglia di l 'anima di i soi in una farfalla, cane, o un zitellu ùmmiri. S'ellu a pigghiari lu pistìcciuli in lu cimiteru, dopu lu funerali? Per un tempu, a prutezzione di u da tali visita di stu locu assai scura, è a so visita à un impattu negativu nant'à l 'arma di u zitellu. S'ellu vole à "parrari" cù i morti, ci piglià a ghjesgia. Dì chì issu hè u locu induve vi pò cumunicà ind'u o fora voce cu cchiù cu noi calchissia.

How to accapari a paura di a morte?

Non solu i zitelli, ma generale à spessu da dumandassi ciò chì a morte hè è cumu ùn esse a paura di si. Psychologe eppuri tanti punte interessante à aiutà muti paure micca necessariu è fà vi più bravu u sbaddi:

  • Fate ciò vo 'amuri. You solu ùn vi hannu tempu di i pinsamenti negativu. Hè dimustratu chì calchissia chì hà un 'attività pleasurable, assai cuntentu. Dopu tuttu, 99% di i k è nascenu ddoi at, neurosis è pinsamenti negativu.
  • Ùn vi scurdate: nimu sà ciò chì a morte hè. Cumu poi pinsò ch'ella hè a paura di? Forsi li cosi nni jemu boni: u corpu, anderà in un statu di scossa, accussì lu stakeholder hè privà automaticamente te.
  • Pacà, attente à dorma. Dopu à tuttu, hè chjamata a picca a morte. L'omu hè scunsapevoli, ch'ellu hà ùn lu duluri. Quannu tu mori, vi appena tranquillamenti è duci duci ripidda. Cusì, ùn deve esse a paura.

È ancu ghjustu campà è tastà sta maraviglia sintimentu. Tu sempre u rispettu di ciò chì a morte hè e quantu à curà lu? Filusuffia. Hè sbaddi, ma à sta nantu pinsamenti circa ùn tene lu. Vi tuccherà à billezza ogni mumentu data à noi da sorte, per pudè vede a felicità e gioia ancu in l 'aspettu cchiù tinta di la vita. Pensu quantu beni ca veni doppu di un novu ghjornu: fà cusì ancu in l 'ùmmira di lu duluri nun era ddà. Ùn vi scurdate: noi sò nati à campà, micca à more.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.