FurmazzioniLingue

Islandese: un brevi storia e caratteristiche generale di l '. How to amparà Icelandic?

Islanda - un grande paese cù una ricca di storia è di i più belli a natura. U destinu di a lingua islandese, ùn pò esse chjamatu strasurdinariu. Assai genti sapi chi doppu la cunquista di unu statu di n'àutra lingua di u statu scunfittu, cum'è una regula, tutti e poi va, comu lu accadutu in Norway, quandu u Danes cunquistau lu paisi. Nunustanti lu fattu ca la Danes pruvatu à entre in a so lingua di u paese, Icelandic, micca solu withstood la murtalità di u Danese, ma stete lingua suprattuttu conversational e littirari. A pupulazioni campagnoli simpricimenti nun vogghiu accittari lu Danese, solu una piccula parte di populi struitu putìa vantari di a cunniscenza. opere Icelandic e littri scritti di autra, e poi accuminciau a Stampa libri.

urighjini

Islandese - lingua cu na granni storia. Si tratta di un gruppu di tudischi sottogruppo è Scandinavi. A storia di a lingua islandese cuminciò quandu i primi culoni da Norway culunizzaru tarra l'Islanda. Cù li Vichinghi vinniru e littiratura. Allora in 1000 u Icelanders à u Cristianesimu ghjunse dopu si vede a scrittura. Un pocu più tardi, ci fu lu primu a puesia Icelandic. L'òpiri era un pocu mmiscatu, cù vigna cumplicata e turni cumplessi. lingua islandese hà assai similarità cù u Norwegian è in lu XII sèculu, ch'elli ùn differ, comu Scandinavians cunquistata Islanda. Ritinutu lu chiamò lu Icelandic Danese, parchì ciò chì cintratu l 'antichi Scandinavians, hè statu cunsideratu da i Danese.

U spaziu di sparghjera

In i tempi muderni la lingua islandese hè u lingua materna di più di 450 mila pirsuni, parechji di i quali campà in u Nordu, Canada e Danimarca. Outside Iceland, ci hè pussìbule, in u numeru di lucutori in Icelandic.

caratteristiche generali di a lingua

Una di e lingue più anticu hè cunsideratu à esse Icelandic. storia Brief e caratteristiche generale distinu chì si faci assai seriu, ùn ci hè guasi micca assumendoni da altre lingue. Tantu luntanu, si ferma sempre listessu à u franca lingua Norse. Formation di e parolle si faci u più attraversu lu mètudu suffissu, compounding è tracings, chì hè una traduzzione littérale di e parolle straniera pigliati. In Corsica, ci hè ancu un 'urganisazione particulare chì hè creatu à creà nomi equivalenti digià cuncetti esistenti. Dopu à l 'catturaru lu Danese terri Icelandic Icelandic sò fatti ogni sforzu di eliminari e parolle di una lingua à elli.

Un fattu bellu hè chì u Constitution ùn hè scrittu nantu à u Icelandic com'è una lingua ufficiali statu. A Lingua di u travagliu sò Danese, Svedese è Tempiu. studianti Icelandic studià dui lingue ubbricatoria: Danese e inglese.

Un dispusitivu impurtante hè chì u nomi Icelanders cumposti di lu nomu e patrunimicu. Hè una tradizioni di i paesi Scandinavi. nomu media hè cumpostu di nomu di u babbu, in u casu di vocative è la parola "figliolu", o "figlia". Calchì volta si pò ièssiri usatu nomu di la matri. In Pà a evitari cunfusioni, si pò ièssiri usatu lu nomu di sò nannu. Casate hannu solu un picculu numaru di ghjente. In u matrimoniu a moglia pò piglià nomu di u so maritu, si esisti.

dialetti

Ci sò solu dui dialetti:

  • a nord;
  • San Francisco.

A sfarenza trà i dialetti chi si carattirizza di lingua islandese, quale e parolle ùn sò assai differente, renni lu chiaru ca li dialetti sittintriunali e urientali sò più cum'è un differente tipu di infurmàticu, postu chì u sviluppu di dialetti ùn hè micca assai bonu. A sola sfarenza hè chì à u dialettu miridiunali di l 'cunsunanti p, t, Égypte sò prununzia rutti e preaspiratsiey, è in u nordu è si prununzia comu cunzunanti e aspiratu.

alfabbetu

Di sicuru, certi vulia à amparà à amparà lingua islandese, parchì si tratta micca solu bella, ma piatta ancu a maiò evenimenti è i piani di i Vichinghi curaggiu e forti. L'alfabbetu Icelandic di 32 littri. Hè basata nantu à l 'alfabbetu mudellu, creatu in u XIX seculu. Un pocu più tardi, ci hà suppurtatu qualchi cambiamenti. Certi littri e corsu stranieri a lingua russa, tantu què Icelandic, si pò pare difficiule è cinese.

Main

BBW

trasciziona

How to leghje

A

e

e

e

Á

á

á

marc

B

B

B baa

D

d '

De

Ð

ð

Ed

potti (s interdental)

E

E

E

E

É

é

é

E

F

f francese

eff

eff

G

cunzunantali

protégé

Traduction

H

addition

mature

quantu

I

canta

canta

e

Í

í

í

di marzu

J

j '

jód

yoz (s interdental)

K

Égypte

kan

ka

L

l '

ell

Etl

M

m francese

tedesco emm

E em

N

Traduction

E enn

fr

O

FRATELLO SOLE SORELLA

FRATELLO SOLE SORELLA

circa

Ó

Sacré

Sacré

love

P

P p

garden

N ne

R

mort

anu

Err

S

l

eərɪs,

saggìstichi

T

va

quelli chì

U

di u

di u

XX (chì numaru trà Y è ua, cum'è in onze inglese)

Ú

Ú

Ú

à

V

TB

vaff

vaf

X

X

E ex

E ex

Y

canta

ypsilon canta

è Remy

Ý

Ý

ypsilon Ý

upsilon marzu

Þ

Þ

periferia

mìazzu

Æ

æ

æ

Ouch

Ö

ö

ö

circa (calcosa in trà una è E, com'è in ö German)

Li siquenti lettere sò usate solu in parolle pigliati.

C

S se

Ce

Q

Q

Ku

kru

W

argent

tvöfalt vaff

tvofalt vaf

Z

g

ceta

ghjocu

A quessu ùn più veni usatu partutu, francu in u nomu di u ghjurnale lucale.

l '

À u mumentu, n cunfrontu a lu XII-XII seculu, si pò vede quantu a struttura canciatu di e parolle mudernu comu iddu cangiau la lingua islandese. Pronuncia di à qualchi modu differente da ciò chì era prima. Di lingua spariti vucali nasali, longa longa e hannu addivintatu diphthongs apparsu preaspiratsiya (aspirazioni). Ma una cosa hà micca cambiatu - un numaru salti di gerghi. In u parolle di equilibriu impattu cunsirvatu. Nanzu una longa cunsunanti si godi cortu vucali nnâ sillabba veccia è una longa la vucali tengu davanti à una corta cunsunanti. cunsunanti Pronuncia basatu nantu a temperature è preasperatsii. populu corsu cunzunanti in lingua ùn sò disponibile, è u Licodia ùn accade assai spessu. La sillabba prima hè sempre una scossa. prefissu Unstressed - hè assai scarsu per i finominu Icelandic.

morphology

Chiddi ca nni jemu a 'mparari a lingua islandese, s'avi a sapiri chi lu morphology di a lingua ùn hè micca tantu sfarente da u Russian. Ci hè un singulari e plurali masculinu finiscinu, oltri ca comu masculu, fimmina e masculine. Cunfrontu cù parechje altre lingue Scandinavi, ca assai pratica u sistemu di furmazzioni parolla, in particulare u declination di paroli, Icelandic ristau veru à i so tradizioni. Dapoi Islanda hè luntanu cavallieri l 'Europa, si trova nantu u cuntinente, hè pussibule di prisirvari la similàri di u Old Norse e lingue Icelandic.

Islandese hà quattru casi: dative, vocative, genitive è pluriel. Certi paroli hannu lu articulu cun ellu, in ùn cancia lu. Ci hè una doppia cirtezza, chì hè aghjuntu u articulu di u nome, dipindenti à a basa di grammatica di l 'pruposta. A struttura di s'assumiglia a parolla Russian, chì hè, hè aghjustatu a ràdica di u stimulus mudellu. U verbu hè una forma pruvisoriu, caparra e inclination. Ci sò dinù Verbi forti è debuli. Ci ponu esse coniugati per e persone è numeru.

vucabbulariu

Siccomu l 'aspettu di lingua, chì hè IX seculu, ci era pocu chì hà cambiatu. Volesi dì solu chì a Icelanders ponu leghje i travagli nant'à u Old lingua Norse facirmenti. From u Novu Testamentu traduttu in Icelandic in u 1540 accuminzau a so furmazioni è di sviluppu. In u XVIII seculu, Icelanders sò si ribbillaru a smachjera lingua è di vultà à l 'usu di vecchiu e parolle. E se lu parolle Icelandic ùn sò abbastanza pi rifèririsi a lu novu 'uggettu, hè pruposta di creà li da antichi luntani Icelandic e prifissi. À ringrazià à riformi mudernu vucabbulariu Icelandic hè quasi senza di cortesia e parolle straneri. Nunustanti lu chi u sviluppu di scienza e la tecnoluggìa, u Icelanders sò assai attente à i los e nova e parolle sò rimpiazzati da e parolle di u to vechju vucabbulariu. Avà, parechji di e parolle chì sò liberatu una volta fora di usu, aghjurnamentu, secondu à a regula di a lingua islandese, purtò daretu à i Icelanders falsi ch'è usatu pi iddi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.