Arte e spettacoliLittiratura

Cosa hè a storia? Senso di a parolla è u so 'urìggini

Ci sò parechje austriaca di narrativa, tra i quali sò rumanzu. Avemu scuntratu assai di differente stori e cunti, è ùn pensu chì un tale u rumanzu. È ancu di più tantu, comu successi, e quandu.

Senso di a parolla. piriudu pussibbilità

Chi mi 'nteressa a parolla "storia"? Stu Genre narrativa prosa, una volta inclusa una pezza puetica in elli stessi. Novella, hè caratterizata da un stile, neutrali di prisentazione, trama spertu è dinamica, Ain narrativa, un denouement inaspettata. U Populu ùn hè micca psicoluggìa. A voti usatu comu sinònimu di u racontu. In certi casi, hè una bona. À u principiu di u rumanzu XIX seculu, si faci in prosa, in Auropa è America (in ogni locu). It attaccaticcia u rumanzu, chi a ddu tempu era sempre di sviluppu, in particulare incù hè u casu in Russia.

L'origini di u Genre prosa

Senso di l ' "storia" parolla hà u so origini in un mali, Fable e fata fola. It diffirisci da u tarrenu chiste in u rumanzu hè Fola o tràggicu, ùn comicu. U Populu ùn hè Tagsvetture o alleguria, cum'è in l 'Fable. From fata fola rumanzu da u sustegnu di l 'elementi magicu. Però, si sò in esempiu ancora certi casi, suprattuttu a lu livanti e narratives sò vistu comu cosa incredibile.

Ancu in lu Rinascimentu tuttu capitu chì sta storia. Ci sò digià identificatu u so particularità: u mpruvisa torce di sorte in la vita di l'eroi, evenimenti sfarente, u cunflittu drammatica fini. As Goethe scrisse: "Novella - u còmicu chì hè accadutu truvà da accidente".

Di sicuru, incù tutti i èbbica letteraria statu impostu à i Genre di u so propriu chi spiciali. In l 'etati di Romanticismo hè un racontu mistiche di nuvelle, hè a girari la linia trà rialità è fata racontu ( "The Sandman") Ùn hè pussibuli.

Novella senza psiculugia e filosofia

Primurosu, ciò chì hè u racontu? Nantu stu sughjettu ci hè assai di infurmazione. As sempre in sti casi, si crisci, addiventa prubbrimàticu. Novella scanzati la filusufìa e psicoluggìa nanzu accunsentu in litteratura realisimu. Cunnosce u mondu internu di l 'eroi pussutu esse à traversu a so malfatte è azzione. U rumanzu ùn hè pausi, l 'auturi nun palesa u so parè.

Quandu I cuminciò à sviluppà u realisimu, u Genre incù u so analise classica quasi scumpariu. Ma realisimu in lu XIX seculu, ùn pudia esisti senza psiculugia è discrittivi. A stu tempu lu rumanzu spiazza avutri muzzina di cortu narratives, à mezu à elli i primi locu, hè una storia (in particulare in Russia). Per un longu tempu ci hè un racontu cum'è un tipu d 'un pocu storia.

A struttura di u rumanzu

Allura, avemu figura fora chì issu rumanzu - i Genre principale di picculu narrativa. L'autori di tale opari sò chjamati novelists, una cullizzioni di corta storia - cunti. A literatura hè una corta forma di puisia, in uppusizzioni a lu rumanzu o di storia. Novella, una parte di ballu GENRES modu orale di i cultura. U racontu hè solu una trama (cù a prisenza di un prublemu) è parechji parsunaghji (a paragunà cù i so modi narrativa più dettagliata).

A struttura di u rumanzu di a siguenti manera: trama, l 'di culmination è denouement. Romance principiu di u seculu XIX, ammirazioni u rumanzu turnu mpruvisa di evenimenti. Iddi sò attrattu da a canadese sharpness e trama volte dinamichi.

In i piani di certi di i scrittori ponu esse vistu cyclization. Quì hè un esempiu di vivi. storia Short publicatu in un piriodicu. N sèquitu accumulate più di un certu periodu di u travagliu publicatu comu un libru, favurèvuli à una racolta di nuvelle cortu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.