Arte e spettacoliLittiratura

N. A. Nekrasov "Grandpa Mazai e cunigghia." prodottu summariu

Quellu li disse sta storia, piuttostu maravigghiusu (chì l'chiamari lu cuntaturi), li piacia à vene di u paesi Small Vezhi. Ci d'sempre aspetta di i so vechji livreri, chi fu chiamatu smear Am. At Mazaya cuntaturi è stete cun ellu andò a caccia. E na vota eranu nant'à u caccia in u prighjuneru scennu e appi a circà rifughju.

"Santa Mazzei è lepri": riassuntu

Iddi Sicilia mmucciatusi in un granaghju, induve si n'andò subitu conversations dissegni. Mazzei babbone era un grande balena su differente nuvelle è la storia ntirissanti. Prima ch'ellu caccighjavani circa i paesi di caccia, à mezu à elli unu rumpiu lu griddu fucili è vai in la caccia cu 'na scatula di cirina, l' autra manu arricchisci glaciali è ch'ellu rinfriscà pignata cu lanterni, chì purtò cun ellu. È unu hè statu un casu unicu in stissu a Room, è, dunque, u cuntaturi dicisi à scrive u so propriu.

E accussì la trama di lu prodottu "Santa Mazzei è lepri" (riassuntu) hè assai ntirissanti.

U vechju cacciadore fù capisciu lu fattu ca se in intarrottu l'inundazioni, primavera in l 'omi bassupianu ùn hà tombu u ghjocu, si saria in sti lochi vodilos assai di più.

Nekrasov "Grandpa Mazai è lepri": riassuntu

So un ghjornu in lu veranu, in una di sti tsunami lampu, Mazzei missiavu A te in la furesta à pigliammi in legno.

Cusì principia u racontu ntitulatu "Santa Mazzei e cunigghia." Synopsis - on. Nautica, missiavu scupertu una piccula isula in l'acqua in u quali a scappari lu dilùviu, arricugghiuti cuniglia. Old ohonik li pigliò in a so barca. E poi vitti 'na lebbra u pulling è dinù u so salvate da certi la morti. Ghjunghjissi un pocu più luntanu, vide à una strada in u quali si messe una pochi acelli cù una petra. Eppo pigliatu una strada incù un démarcation è strascinatu longu. Missiavu purtati tutti l 'animali à un postu sicuru unni è ch'elli li vai - si ghjittati in tutti i sensi. Duie paghje di cuniglia assai ha appuculita è ùn pò scappà. Mazzei li ripieni in lu saccu e purtonu in casa, rinfriscà, e la matina doppu fù isciutu.

E accussì finìu lu prodottu "Santa Mazzei e cunigghia." Summariu Executive pò compie da u fattu chì, dopu stu còmicu lu paìsi ridiva à u me missiavu smear Am. Ma ellu hà dapoi cunigghia ogni primavera, o di statina ùn sparà, ma solu in 'inguernu. In l 'istati ch'ellu caccighjavani anatre, coglie frutta e funghi e gossiped cu caccia e spissu si cammìnanu in Kostroma.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.