Arte e spettacoliLittiratura

Racontu "Due Fratelli d": ciò chì hè u scopu di a vita?

Lingua è travagliu filusòficu L. N. Tolstogo è assai apprizzatu di li sò cuntimpuranìi e leve chì seguitanu, oltri pulitica, capi riliggiusi e scrittori di tutti i paesi è i pòpuli. Nuddu ristau primura à u so travagliu: nuddu scritturi Francese A. Morua o filosufu Indian è capu puliticu Mahatma Gandhi, nuddu filosufu Russian VV Rozanov nè Christian A. Men. Tolstoy assai cunsideratu unbeatable. E cci parsi, cavallu, almanaccatu la scola di i zitelli in Yasnaya Polyana, è ùn pensu a so gloria.

a scola primaria

Nantu à a so ritirata, si iiu a l 'Europa, Leo in 1859, quandu ellu fù 30 anni, rapiu' na la scola di i zitelli di viddani, in i quali si vitti lu futuru Lomonosov, Pushkin. In autri paroli, pepite preziosu. Studianti in la scola era un pocu (trenta-setti), ma i picciotti, è cinque donne era a lu nzemi, chì ùn fù accettatu in lu sistema di a scola à u tempu.

principi pedagogica Basic Tolstoy

Yasnaya Polyana suprattuttu educators crede chì hè necessariu à crescia una persona creativa. È cumu? I zitelli tocca à sviluppà a:

  • attenta;
  • i mezi à pinsà indipindente;
  • i mezi à sente assai;
  • interessa a riligioni.

È deve dinù rispittà a sumiglia di u zitellu, è piglià in contu chì si hà pecchì.

In agghiunta a tali suggetti sintìa comu leghje, scrive, li, a storia, a scola, lettura, libri, camminare-culturali in u Parcu, in u campu, è in l 'ortu. Eranu cunti circa lu Great War Refrains di lu 1812, dici a storia di chiddu. Hè statu iniziatu, è a furmazione di travagghiu - salumi, è i zitelli pràticu u travagliu agriculu. Tolstoy circava à fà tutte e cose di piacè è interessante per i zitelli.

libri i zitelli di

In quiddi anni, ci hè pocu interessu, è l 'òpiri nicissariu scritti in particulare per i zitelli.

L. N. Tolstoy circava à ch'ellu fessi ellu qualcosa. Da u 1862, accuminzau a scrìviri cunti, alfabbetu, fàuli, ca è tuttu ciò chì i zitelli ponu facirmenti amparà senza ddoi at. À mezu à elli u racontu: "Due Fratelli", chì vi pò discutitu sottu. U libru era cù u disigna, chi illustrate cunti.

Cu l 'aiutu di LN Tolstoy vinti italiana apertu in lu vicinatu.

A fola ammunimentu cum'è presentati da Leo Tolstoy

As principia u racontu: "Due Fratelli"? U viaghju, induve i fratelli, forse u generale eranu ambizziusu a lettura è scrittura. Compiu ch'elli lasciatu à riposu duranti u ghjornu in i pini. Quand'elli Ind'e, vittiru dopu à una petra, in u quali era èbbuca. Chì hè cum'è un racontu di fata ", Fratelli" principia. Pianu pianu si pigghiaru chi embossed casca. Budget sò dumandatu à andà à l 'alba, dopu francà u fiume, poi piglià i cubs nel da soma e curriri, ùn cerca daretu à a muntagna. E si sarà una casa, è in la casa di la gran cuntintizza ci. Racontu "Due Fratelli d" apre stu tonu.

Cosa era u frati

I fratelli, si eranu di famiglia, è allivatu u listessu modu, però, era diffirenti. U fratellu maiò ghjunse à u testu judicious, vita è facili. Ghjesù ùn crede in lu scrittu, vitti arreri stu sò parechji prublemi è assai assai doubted chi filicità pò esse trovu. Micca cusì ne fora per esse spentu. Era romantica, piena di self-cridenza, ditarminatu, curaggiu e passu. Vulia a superari pi tuttu ostaculi è ghjunghje ne à felicità. So da l 'assai principiu di un racontu di fata ", Fratelli" mostra ghjente cumu differente.

I Fratelli discutitu tuttu ciò chì hè scrittu in petra. Junior uffertu a và à circà i so furtuna. Senior vistu troppu tanti ostaculi: forsi chistu è tutte e na minzogna e ciò chì hè scrittu in petra, ma se è veru, hè pussibili per ch'è persu in i boschi, à affucannu, in u fiume, o ùn pèrdite in li grampi ceppu chì prutegge u so cubs nel. È infini, si tutti i vìnciri, ci hè scunnisciutu s'ellu l 'filicità chi li tocca à offre a petra. Jr. deti u so raghjone: nunda à scrive à nimu vi esse a petra, à pruvà à circà di felicità hè nicissariu, s'è vo ùn travagliu, tandu ùn vi ghjunghje ogni felicità, è infini, si nun vogghiu essiri cunzidiratu un chjami aghjalesi.

Ognunu à u so parè. Senior dicisi micca a rischiari e nun ci vai partutu. U percorsu si n'andò frateddu minori. Dapoi issu hè un racontu di fata, dui fratelli in lu periculu di riceve tutti i riposu. frateddu sicuru accéder campà una vita tranquillu, è a preparazione hè la riprova chi era letu pò esse trovu, per via incù fatica and travel.

As Gianfranco cridenza spressu

Iddi spiegari lu pruverbi in la fata racontu "U Fratelli" Tolstoy:

Upinione frateddu

pinsamenti Jr.

Search per gran cuntintizza - pocu à cantu

Nunda di Garibaldi nenti hannu

Dictionnaire suli ùn hè micca francese pie in u celu, è chì un acellu in a manu

A petra massimo avà ùn muschio e

Iddi sò Capitulo pulari: ognunu hà a so verità. Hè u scopu principale di un racontu di fata ", Fratelli": un sensu di a vita, è felicità capisce a so manera. Pirciò, si mancari su fratelli.

aventure

frateddu minori superari successu tutti i ostaculi pigghiu lu regnu. Per cinque anni, ch'ellu era un Re, e pùa vinni lu nimicu, è si perdi la guerra, subbitu lu so viaghju è vultò in casa.

Cosa si trova in casa

E la casa, hè tutte e ancora - nè poviru nè riccu. I frati si messe à dumandassi ciò chì era accadutu à elli.
E domani camurrìi dettu chì ancu s'è hè minori è fù un rè, ma si perdi e dulori vistu. I Fratelli ancora parrari di tuttu un'antra manera. Stu hè cunfirmata da un passaghju da un racontu di fata ", Fratelli". Chì hè ciò chì cuntò u più chjucu à u discursu sù: "Macari I mali avà, ma hè qualcosa à cummimurari la me vita, è tù è ricordu, ju nun haiu nenti."

U gran Sage, accussì ca si pò esse paragunatu cun i prufeti biblica, Leo Tolstoy assai chjaru è simpricimenti tracciau dui avvicinamenti di a vita. U dettu di u racontu chì ugnunu pò sceglie ciò chì hè vicinu à ellu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.