Arte e spettacoliLittiratura

Perchè vi tocca à leghje i libri di u clàssici di litteratura Russian?

A quistione ntirissanti avà hè cumpostu di s'ellu si leghje libri di u clàssici di litteratura Russian à i ghjovani di u nostru bisognu di tempu. Perchè ùn si "ne" u so Place rumanzi cumplessu di Tolstoy o Dostoevsky? Fà si tocca Pushkin, Lermontov, lamentu, Turgenev è altri? A risposta hè solu unu - basta à studià granni travagghi di sti granni l 'omi.

clàssici libru

È tutte e picchì la nostra granni clàssici in u so òpiri littirari micca una assai mpurtanti è vitali edizzioni di l 'aducazzioni di murali è spirituality: a na pirsuna, a ricerca di a fede è significato in a vita. A persona hannu sempri calcosa à luttà: cù a sucetà, cun elli, cun nimici persunale è scioglie tanti tipi diffirenti di prublemi. A crisa pò accade in ogni tempu, è si vi prima o poi vulete truvà fora Ce a scris felicità, amore hè una ricumpensa o di castigu, chì hè a morte, è s'ellu ci hè un Diu, ...

Books violino fà chiudi accostu a tutti 'sti mutivi, è cù l'aiutu di i caratteri palesani à noi certi di i misteri di a natura umana, spissu mancu in se, piglià u cuegghiè dritta è à truvà una manera fora di a situazione difficiule.

significheghja

How puntualmenti, Lev Tolstoy in "guerra è pace" rumanzu discrivi l 'idea, chì hè u bisognu di ogni persona hè di migliurà, e chi la biddizza di la fìsica e mintali ùn hè datu naturali, ma hè u risultatu di u travagliu indefatigable?

In issu mare Spart'u self-migliurà hè u sensu di a vita. Avemu bisogna strive to divintari megghiu, bambini, è di più murali. U solu modu di mpara la gran cuntintizza, parchì hè datu solu à quelli chì anu raghjuntu un altu livellu spirituale.

tribulazioni

Una persona pò fà sbagli. Ma hè iddu stissu cuncessa à un è subjunctive, è assai facili di vari tribulazioni. As Dostoyevsky in "Più Chè è Giusta" i so eroi Raskolnikov dicisi à assassiniu brutta è ingordu vecchia, comu a dicisioni di seriu chì l 'omi inabili è u male ùn hè micca un locu in u mondu, è avà si pò suppona u rollu di ghjudicà, in ordine per facilità tantu chi a vita di parechje altre persone gattivu. È ch'ellu hà cridutu chì a so puntu di vista, u più curretta. Tuttavia, genti hannu un averebbi - un tipu di àutu-cuntrollu murali, chì vi pò arruspigghiari prima o dopu à ogni individuu è vi cuntu pohlesche ogni executioner sufisticati. All di stu nant'à sè stessu, è si 'ntisi Raskolnikov.

libri

È avà, in fatti, vi ponu liste libri violino chì duvia esse leghje à ogni parsona à u sviluppu di dubbi. A lista sarà assai brevi, perchè tuttu ghjustu ùn assemi a unu picculu articulu.

Books violino prividia opere di l'Pushkin "Eugene Onegin," "Queen of spades", "E Figlia The Captain l'" è, di sicuru, a so tremenda fola; Lermontov: "Borodino", "Eroi di Our Time", "In"; Dostoevsky "baccalà", "I Fratelli Karamazov", "Più Chè è Giusta"; Gogol "Taras Bulba", "Mortu Salutant", "Sera nant'à un Agriculture vicinu Dikanka"; Leo Tolstoy "Guerra è pace", "anna karenina"; Lamentu di "A signora, incù u cane", "The Cherry Orchard", "Tre Fratelli"; Turgenev l' "Nun è Sulla", "Nest Noble", "Notes di un Hunter".

Ancu, ùn vi scurdate l 'òpiri di Saltykov-Shchedrin, Alexander Griboyedov, scolastica, Nekrasov, Blok, Alexander Ostrovsky, Leskov, etc.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.