Arte e spettacoliLittiratura

Marshak, "Canta u mari": un riassuntu. "Lavoine mesi": u cuncernati

Racontu "Lavoine mesi" - un racontu inguernu chi nni rici circa u bè è u male. Quissa hè una storia, chiddu di ciò chì vi tocca à aiutà altra ghjente, è tandu a vostra azzione hà da vultà à voi un volte. Stu pezzu magicu chì fascinates furesta inguernu è una atmosfera di Natale. Una sintenza pò discrive u so riassuntu. "Lavoine mesi" - u missaghju da a mo zitellina, à ringrazià à chi sapemu chi genti mala sarà sempre esse punitu, è quelli chì darà a luci e 'amuri, si truvà a felicità è a pace.

A storia di a scrittura, un racontu di fata

Cunnisciutu à u tempu di u scrittore Soviet Samuil Marshak scrissi "Lavoine mari". Elle fù creatu micca in un tempu favulusi. Fora di la finestra di lignu salvos di secunna guerra munniali, è ùn circà cum'è un miraculu. Ma lu pueta nun attaccanu, su so 'nasu, hà fattu u so mistieru, è in e pagine di u manuscrittu subitu guaritu u mio caratteri a vita invintata.

Nanzu chì, u scrittore chì hè accadutu dulori - la morti di i so pocu figlia figliolu. È dopu à issa tragedia, iddu stissu cunsacratu sanu sanu à litteratura di i zitelli, scrivennu rimi e cunti di i ziteddi. Accussì mi parsi à cumunicà cù a so figliola, dedicating di più è più nuvelle fata.

Ci sò parechje versioni di scriviri lu rumanzu "Li Misi Lavoine". Marshak piglia u tarrenu da u autore Czech, bè cunnisciutu-scritturi Bozheny Nemtsovoy, o hè ellu in a so manera m'insignò la faula Grecu. Comu si o micca, ma ùn conta. Perchè u mondu hè storia assai ntirissanti è passiunente di aventure di Natale di una zitella.

Summariu di u racontu di fata "incu u mari"

Stu hè principalmente una storia chì conta travagliu. Vergogna cuegghiè pò esse fatta da lettura a so riassuntu. "Canta u mari" nni nzigna chi tuttu, ancu i forzi di a natura, ci aiuta tali pirsuni - quelli chì ùn sò micca a paura di u travagliu, chì face a so cuntentu, è ùn dumanda per qualcosa in ritornu.

E lu in tutte e accumenza cu lu fattu ca lu New Year Princess scunnisciuti un dicretu: à purtà a so un panaru di bucaneve per una bona ricumpenza. matrigna male è a so figliola nativu lagnusi vulete arrivare i muniti d 'oru prumisi. Ci sò assai ingordu, ma si sò truvai più overcomes. Per quessa, in a furesta in u fretu è friddu, si sona u so figliastra. "Andate, è ùn turnarà senza fiori," - si pò dì hè infini, è albetta la porta in u so visu.

In a furesta si ritrova una ragazza poviru vicinu à u focu-mesi di fratelli à aiutà i so è dà un panaru di bucaneve di i so pari è affettu. di novu è dinò si à aiutà u caratteru principale. Ancu quandu i Riggina cu tuttu l 'retinue va à l' cispùgliu, mpara ca idda era statu arrubatu, e voli metta à a morte una ragazza, mesi Battagghia di u web ghjente. Iddi puniri la matrigna è a so figliola, dumandatu una bona lotta regina dannusu e limòsine picca paroli. Hè ciò ch'e aghju vulsutu à pòrtanu à noi Marshak. "Canta u mari" (riassuntu disciplinatu sopra) - un racontu di fata, chi prumove bona, mostra chì u male è baseness sarà sempre esse punitu.

miti pusitivu

U pusitivu hè u caratteru principale di u racontu - la figliastra, chì a matina va a travagghiari. "È i piedi lignu, è l 'acqua hè avè," - ci dici avvinta in ghjennaghju. July sustegnu è discrivi comu un ghjornu di statina, travaglia in i letti. A donna hè sempri à soffre insulti è Taunt a so matrigna è sorellastra, ma sta ùn diventà arrabbiatu. U cuntrariu, a so amicìzia e pari ancu di più, luminoso, su tutti attornu.

Mesi Gianfranco - dinù pusitivu miti racontu "Lavoine mesi". Marshak ci mostra a so giustizia e unestità. Li forzi di a natura, è deve esse cusì. Castigà ghjente di a so attività di pernicious - chistu è ciò ch'è no avemu vistu, micca solu in u racontu, ma in a vita vera. U scopu principale mette in a so storia, Samuil Marshak. "Canta u mari" (riassuntu friscalettu E comu 'na simplici racontu) darrè ci ricìa di esse abstemious, egoista, ginirusu e tipu di u mondu è di u pòpulu. È i miti pusitivu di u racontu - un esempiu à seguità.

caratteri negativu

Quì avemu un locu di capri. Chì l'principiatu cù i matrigna è a so figliola. Tramindui ingordu è sempri à pruvà per un prufittu. Eranu ghjustu un pocu, è à l 'ànima di a criazioni, si vai nantu à u capu.

Nun esisti ostaculi - vi pò jiri a l 'cabbina, minzogni e tradimentu. A storia di "u Lavoine mari" mostra chjaramente cumu tutti sti cosi negativu si sbattianu fora à ogni figliastra nnuccenti, per chì in fine è pagatu u prezzu.

Queen - un altru ghjocu di u negativu. Ascella, abbituatu a dà solu guida si ùn ccchiù quandu lu cuntrariu. Avà si voli avvicinari a aprile, tandu cusì sia. Scunnisciuti un dicretu, testi tazzulatu, pena numinatu solu per u piacè di i so brami fugace. Ma fiertà hè punitu - chistu è ciò ch'è no avemu hè palesu un riassuntu di u fata racontu "Lavoine mari".

Sweet Queen - fusioni è lea - dinù una grande imagine negativu. Iddi offerte in tutte e di u so capu, si vultò un ochju cecu a so capricci e decisioni ingiustu. Iddi sò demissiuneghja di u so azzione è divintatu apathetic à tuttu. U sustegnu di un parè è thoughtless suttumissioni slavish - a qualità hè luntanu da u pusitivu. Si manda ancu un riassuntu. "Lavoine mesi" - un racontu di fata, chi hè una versione pratica di brightly dà l 'idea di basi di l' auturi.

Fiction è a verità pesciu

Parechje di la vita ci mostra u rumanzu "Lavoine mari". Fola tistimunieghja a vita vera - persone chì sò vuluntà di piglià u nome d 'oru, i gestiunari giustu ca nun pietà murtali è li ghjucà cum'è pawns. All di i caratteri discritta in a storia, di sicuru pigliata da a vita, è sò disclosed in a so integralità. In più, ancu s'è amparatu in azzione i caratteri. Per esempiu, una epressioni tipu suldatu chì hè vuluntaria di a to freeze di l 'orfani, sulu chi idda era andarinu in a so overcoat. Hè sti picca li cosi ci mostra chì questu quì - cum'è un racontu di fata, è in a vita.

Nunustanti lu veru description, è ci hè assai di Biserta, stonde magicu. mesi fraseggiare fisicu fratelli è u so namesakes in u celu, parrannu 'animali è acelli - ùn esisti in a vita vera. U listessu pò esse dettu di u trattu cambia di i staghjoni - primavera copre inguernu, un minutu cchiù tardu di statina, tandu rimpiazzati da brisure, innamurà, è un minutu cchiù tardu, inverno vene torna in u so propriu.

Cusì na cumminazzioni di i couldn è i veri Marshak creatu una atmosfera indiscrivibili à u travagliu "Lavoine mari". Elle ùn hè comu autri stori, si nni duna sicuru chì intreccia esisti lu frati-mesi.

U tema di a lutta frà u bè è u male in u racontu "incu u mari"

Chì si sbucina in tutta a storia, è si ci mostra chjaramente u riassuntu. "Lavoine mesi" mostra chì l 'auturi di tutti li forzi pudia risponde à a quistione: "? Is pòpuli di l' embodiment di pari, o gattivu" Dopu à tuttu, in primu sguardu pari ca si cchiu 'si rifirisci a la prima manifestazione di a natura umana, ma ùn hè micca cusì. In u racontu di fata, avemu vede chì i pòpuli di l 'matrigna è i cadaveri nanzu la Riggina cunduce solu à i ghjenuvesi di u capu. Virennu chi nuddu hà micca cuntrariu si nesci ordini unu stupider cà l 'altru, pruvucannu populu strasurdinariu soffre.

U listessu disfatta dinù figliastra matrigna nanzu nenti boni ùn hà lu risurtatu. Sè ùn si eranu frati-mesi, u ragazza avissi appena firmò in a furesta è ammazzatu. Dunque Marshak ellu stessu a so rispunsabilità per i quistioni: ubbidenza - micca sempre bona qualità, qualchì volta hè un signu di dibulezza, chì infine manca ùn u male. Iddu cunnanna lu. Lotta lu bonu in u francese guise di saviezza, è travagliu, fidilità è affettu resists u male in u racontu, cum'è l 'embodiment di Megliu, avidità è selfishness.

Cù caratteri tra in discursu

Samuil Marshak usatu turni ntirissanti di frasa, u dialettu di ballu in u racontu "U dodici mesi".

Caratteri di parlà frase vivi fola pienu Fac vivu. Sò l 'animali di cumunicà cù OCCULTAIS e aggittivi tìpica. Sè lu canta, verificate puru hè studiata cù u monologue tradiziunale "Corsu!".

Vera maestria di a mostra autore, hè troppu aggettivo e so caratteri. Stu noi pò chiaramenti esse vistu u monologues figliastra. Iddi eranu decisi prufonde pueticu di u pòpulu. Parolle spartu cum'è u populu corsu. Locuzioni sò assai melodia e accumpangiamentu. Ogni dialogu in u racontu riciata arte antichi.

Parechje criticu littirariu crede chì hè a lingua slava urighjinaria storia di i zitelli "I dodici mesi". Fola dà u vicenni di i nostri babbi, - ca la staciuni hannu un visu umanu, chì l 'animali in a furesta sò capaci di parlà a nostra lingua, chi li forzi di a natura sò un castigu per mala malfatte.

foli "Antiqua"

Sò vi mai vitti cumu chjama miti racontu "Lavoine mari"? I Ùn pensu. È stu ùn hè stupente - l autore ùn hà datu un nomu à u so caratteri. Lascivious, Queen, figliastra, matrigna - tutte e di li senza u so nomi. Marshak vulia à mustrà a sucetà comu un tuttu, ùn arrivare persunale. Ogni caratteru tistimunieghja una sola sfarente di a sucetà: paroli - à u pòpulu, u poviru e hardworking, Queen - magistrati, spiatatu è spissu fisseria, Curriculum - pulitici, fausi e Lamentu, matrigna - gestiunari chì sò pronti per u nome di l 'intiressi di sguassà tutte e umanu.

Nomi hannu solu dodeci mesi. Li forzi di a natura in u imagine di i fratelli mostra solu u latu pusitivu. Chissu havi senzu, pirchì lu munnu, dà una vita e persone. Grazie à ellu avemu dà, crescia culturi, à cuntinuà i so nipoti. Ma spissu genti nun billezza. Iddi sò priatu cu lu fattu ca si tratta inguernu, ùn l 'estate, iddi nun piaciu arcusgi, si sò livari via di u fretu amara fora. Puru sapemu chì hè ùn la météo mala. Ognunu di i so Manifestation - hè una lea ubligatorie di la catina, senza chì a vita nantu à a Terra fussi mpussìbbili.

isaminari

Dopu à u racontu successu universale, timbre, scritti Marshak, finalmenti in u schermi televisiò avemu vistu l ' "Lavoine mari". Reviews of populu distinu chi la animata, chì fù publicatu in lu 1952, spizzò la fiche di u so pupularità. I zitelli vi scopre la grotte storia di Natale.

Si creò una piena-lunghezza animatu film director Ivan IVANOV-Vano. Avemu tutti i sapè da scenario zitiddina è i caratteri animata pittatu lu patruni di li so misteri, Anatoly Sazonov. Racontu hè isciutu è cum'è una cosita funzione di i zitelli.

"Lavoine mesi" - un racontu murali chì insegna à noi à esse attenti è bonu, u travagliu amuri è à stà umanu in ogni situazione. Per più di un mezu seculu, apparteni a la clàssici di u Genre. Tutti i zitelli è adulti tuttu u munnu 'amuri di leghje, è issu travagliu, è u fighjulà Info. In l 'vinia vacanze New Year esse sicuru à fighjulà lu in dinò issu racontu tutta a famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.