Arte e spettacoliLittiratura

U puema "Son Gunfire" Simon K. M:. Cuncernati, analisi

U puema "Son Gunfire" Simon hè unu di u più famosu opere di u famosu scrittore è pueta. Hè chjaru priziosu micca solu per u so meritu littirariu, ma dinù perchè hè basatu nantu à evenimenti vera, circa ca l 'auturi amparatu durante a so currispunnenti viaghju duranti la Secunna Guerra Munniali. A scrittura hè tantu pupulare chì parechji lettori vulete cunnosce circa lu distinu di u mudeddu di l 'eroi, chi subitu fatti fama quandu miliuna di pirsuni hannu leghje circa u so exploits.

Cuntenutu di u biografia

Un picculu puema "Son Gunfire" Simon deve esse cunsideratu in u cuntestu di u travagliu di u pueta, di cui lu tema militare, hè statu à pressu. Iddu era natu in 1915, una lima tempu. Tuttavia, assai prestu u Ghjesù mustrò talentu littirari e futuru pueta famusu maiori da Lingua University.

Torna a lu 1930s, si messe à publicà e so opere. Trasuti nta l 'esèrcitu, si lauriau da u corsu di currispundenti di guerra. Duranti la guerra, l 'auturi visitatu vari fronti, rende tistimunianza, è publicheghju articuli circa tuttu vistu. Si mientunu incù u ghjurnale "Izvestia", "Battle Flag". Duranti la guerra, si scrisse u so lyrics Canta famosu militari, ca lu fici ludari una gloria di tutte e-Unione Europea.

Dopu à la guerra, Simon cuntinuava a so attività suciale è littirariu. L'autore hè u scrittore di a rivista "New le Monde" è altri Congressi. In 1969-1970-IES publicatu u so gata opere famosu, à mezu à elli u famosu triluggia "The Living e la mort", e saggìstichi viaghju, articuli, è puisii. In più, ci ha tenuto pusizzioni pulìticu. Lu pueta muriu nta lu 1979.

A storia di a scrittura, rimi

U puema "Son Gunfire" Simone era scrittu in u 1941, quì, sottu à ogni circustanza. Duranti la guerra, si travagghiava comu currispunnenti a guerra è andonu à parechji lochi di cumbattimentu, pubbricannu articuli nant'à a guerra. À a fine di u primu annu di guerra, u scrittore chì si n'andò in a fronte, u nordu. È quì si 'ntisi da Major Ryklis maravigghiusu storia di manera mandò un terribbili scuperta in u furgoni di li tudischi, figliolu di u so ll'è, chì era quasi tombu in u Crossfire. Era Lieutenant Ivan Alekseevich Loskutov, chì facenu à u reggimentu artiglieria. U instructions, di u cumannanti, ca, assemi a àutri dui uperatori radiu si n'andò à l 'altezza di dà u latitude di u locu di li tudischi e thereby à aghjustà u puntu di mpattu supra lu nimicu, chi fu misa a lu cumannanti' esercitu. Quandu u so 'insignamentu statu scupertu, li tudischi apertu u focu nantu à u riparu. Loskutov, ghjoca a so vita, è a vita di i so cumpagni, detti l 'latitude di u vostru locu di Ryklis avutu un casu à schjaccià u nimicu. Nsemmula cu amici ch'ellu miracolosamente campà è a ferita daretu a sede. Issi evenimenti successa à u Peninsula nivula, chì hè dunau in u puema.

Division in qualche

Poem "Son Gunfire" Simon pò esse divisu in cinqui banni. U primu hè cunsacratu à a discrizzione di l'amicizia trà i dui merri, Deeva è Petrov. I dui cummattuta inseme in la guerra civili incù bianchi, tandu facenu à u reggimentu artiglieria. In Petrov hè u figliolu di Lenka, ca addivintau nu Deeva favourite noms de durante absences di u so amicu in fatti facilità di u so babbu à u miu, cci insignatu à cavalcà in u cavaddu, passanu tempu cun ellu.

A seconda parte include una discrizzioni di l'anima di 'amichi luntanu: Petrov cumbattutu nantu à u fronte, Italia miridiunali, unni l' eroi statu tombu è Deev lotta in u nordu, induve u fini di ampara di la morti di u so amicu.

In la terza parti dici la storia di quantu Lenka, avà una persona, Lieutenant Petrov, ferma à u serviziu di u Major, chì avà diventa u so cumannanti.

Quartu, i di culmination di u parra, circa lu heroism di una ghjovana, sottutinenti à u monti, quandu si sola-handedly, com'è u so mudeddu, ghjoca a so vita, e detti a lu latitude di u locu è i tedeschi intreccia causatu u focu stessu. È cortu cucina finali discrivi la scena di i riunioni di grandi è Lyonka chì miracolosamente firmatu un terribbili Crossfire da a ntrammi li lati.

imagini di 'amichi

A scrittu assai accanusciutu Simon "Figliolu di u Gunfire." U puema hè differente Ain è italiano di a puisia, ma u sonu forte e più sprissivu motives training d 'amicizia, di curaggiu, è curaghju di li surdati strasurdinariu in un mumentu di periculu. U pueta hè unu di i prima chì hà risuscitatu u scopu di u populu Russian in la guerra. Tali pirsuni sunnu li dui miti di l'opere, u Majors Deev è Petrov. U pruduttu di "u Figliolu di u Gunfire," cui anàlisi ùn prividia prima è nanzu a so caratteristica apre la description of forte amicizia.

Scritti in una frase assai terse, ma vivi t'hà imagine di sti caratteri. avemu amparà da picculu stanzas chì tramindui cumbattutu, a purtari sempri serviziu militare, u so duviri. Lu pueta apposta scanzatu l 'usu di l' aggettivu maestosu, cum'è, apparentemente, vulia à mustrà chì u so miti - la genti cchiù cumuni è chjara, tipicu di i so generazioni. imagini per quessa, si creatu sò divintatu cusì vicina è megghiu di lettori strasurdinariu, parechji di i quali sò lotta e si pudia truvà in sti caratteri.

caratteristiche Lyonka

Unu di l 'mpurtanti pueti Soviet italiana hè K. Simonov. "U figliolu di una artiglieria" (i caratteri principali sò discritta comu l '' omi più strasurdinariu chì ghjustu fà u so turnu, è di fà una vera ft) subbitu fatti pupularità à mezu à u publicu di lettura.

Lenka Petrov discrittu u pueta comu lu primu pueta di la picciottu più cumuna, lalala, tasca, chì hè attaccata à Major Deyev, cum'è u so sicondu babbu. Ma ellu cumplettamente disclosed lu in n'adultu, quandu, chì ghjera digià un veru guerilla, ch'ellu hè in i rate of Major sottu à u so cummandu. Description of a so exploits in terra è hè didicatu à "u Figliolu di u Gunfire." U puema hè custruitu in una tale manera chì dà esigenza, è pocu à pocu u caratteru Lyonka à u mumentu dicisivu, quandu si tuccava cu lu compitu rispunsevuli durante spiegà.

cumpusizioni

U puema "Son Gunfire", un riassuntu di cui deve dinù esse incluse in lu analisi di u pruduttu hè tutta a storia, chì hè una storia di a vita di parechje persone. U so quadru cronulogica, viotu, prividia una pochi dicennii. A prima, si dici: circa l 'anni di guerra civili, chi durau pi sei o sette anni, allura l' autore ricorda macari lu piriudu interwar, quandu 'amichi passanu tempu inseme, è divintò amici cu Major Deev Lyonka.

Main, parti appoi hè cunsacratu à addiscriviennu lu ft Lyonka chì s'arrisicau a so vita a diffusione infurmazione nantu à u locu di i tedeschi. E, finalmenti, ultima parte, finali discrivi la distinzione: lu prutagunista honorably cumpiì u so turnu, ma a ddi pochi uri cumplitamenti girava grisgiu da i mistieri è ribbellu.

U raportu trà i caratteri principali

Unu di i pueti cchiù mpurtanti di la guerra hè K. Simonov. "Son Gunfire" - unu di i più boni di u so opere. Hè bellu, ùn solu toccanu a maghjina di u fronte, di amicizia e discrizzione sprissivu di lu cummattimentu, ma puru l 'psiculugia di i caratteri. L'autore duna masterfully Certu, emuzioni è spirienzi di Major Deeva, mandatu à una missione periculosa à u ghjuvanottu chì fù allivatu cum'è un figliolu, è chì, a turnu, pinsava ch'ellu era u so babbu.

About i exploits di un eroi

The di culmination di l 'episodiu hè u mumentu quandu Lenka chjama di colpi latitude di a so locu. Quì u pueta in u so corta frase duna lu statu di la menti di Major, chì ancora cuntinua a ubligalli-guidata di focu è urdinatu à aduprà daretu, induve u caratteru principale. Dunque si hè particularmente tuccatu girava fora una scena in cui Major infini cerca di u so addevu, è ritrova u vivu. Hè in stu capacità pi rapprisintari i sentimenti di genti strasurdinariu in la guerra e addivintau famusu Chjami Simonov. "Son Gunfire" - unu di l 'òpiri più impurtante nantu à issu sugettu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.