Arte e spettacoliLittiratura

"U destinu di l'omu": un 'analisi di u travagliu è di i miti

In l 'anni cinquanta di la guerra ricurdatu à spessu. Veterans era ghjovanu, è ACALCULIE ottensenu una vita di paci, u travagliu cuntenti, tanti di li sò vuluntà di studià in letteraria e università. Tuttavia, ognunu di i post-guerra purtatu in lu so core: una ferita aperta, tinennu la memoria di parenti morti e 'amichi. Maiò parti di l ' òpiri di u tempu cunsacratu à u tema di u fronte, parravanu di la gran ft di u populu Suviètica, ma u scrittori à spessu ùn hannu spirienza pratica abbasta, talentu, iè, hà, si pigghiò postu è un tali peccatu cum'è konyukturschina. Unu di i primi à creà qualcosa Fashion da a vita militare nun Mikhail Sholokhov ( "The u distinu di l'omu"). U cuntenutu di sta storia, scritti in lu 1956, cum'è in u listessu tempu hè assai difficiule, comu a vita stessa.

forma narrativa

Reception, ca pigghiau di dispone di un pueta à la littiratura fu usatu friquenti. "U racontu in u racontu" - un granni strata di pòrtanu l 'unicu di u discursu di lu prutagunista è di qualchì gradu di assorviri stessi di rispunsabilità di u parsona à u quale nomi lu cuntaturi. Dì, issu ùn hè micca ciò chì ci pensu, hè u mio eroe accussì, comu populu sò differente. Tuttavia, un scopu antìtisi usatu sta tècnica artìstica Mikhail Sholokhov, quand'ellu creatu u racontu "U distinu di un omu". Analisi di u travagliu capiri l 'identità di worldview l'autore è u so caratteru principale. U Populu ùn hè micca a brama di mossa luntanu da u scrittore Andrei Sokolov, è chì a so sperienza persunale, ùn ci hà dà u dirittu di prisentà evenimenti in ch'ellu ùn fù attivu. Sholokhov travagghiau comu un vitturinu, ch'ellu ùn hà cumbattutu in impastughjati dinù ùn hè. Stetti ad ascuntari attente à ghjente chì hanu cunusciuta suffirenza quillu, è empathized cun elli, e poi si misi a pòrtanu a lu litturi a cunniscenza fatti, tramindui prisenti e futuru.

Pre-di guerra a vita di paci

Chronologically, u pruduttu di l ' "u distinu di l'omu" hè spartutu in dui parti unequal. U prima di sti hè discrittu felicità cloudless è locu di nanzu a guerra. Lu littùri mudernu pò esse faccia arraggiata scetticu. Oh, si cunnosci a vita hè populu strasurdinariu in u so ardori. Iddu dissi un barzilletta - a prigiò. M'hà arrubatu cinque aricchi - à u campu. Just I parrava mali, è dinù, sbarcò in terreni luntanu, foresta abbattimento. E puvirtà puis-bonu-cunnisciutu. Ma Mikhail Sholokhov micca troppu embellishing rialità, però, di sicuru, in un certu sensu, u friscalette, a verità è Castagna. Ancora, li scritturi Suviètica, e works in u Genre di rialisimu sucialisti. Tù ùn pò truvà chi facili pi discrìviri lu destinu di l'omu à elli. Analisi di lu pirìudu pri-di guerra, la storia dà mutivu di ghjudicà ciò chì u disastru hà purtatu u collectivization di a campagna Russian. Babbu, mamma, è surella di l'eroi mortu di manciari a la pruvincia Voronezh, induve aghju avutu da Andrei Sokolov. scampau stu distinu solu perchè in un Kuban ginirusu e fertili subbitu daretu à kulaks (leghje trà u solcu chì eranu cuntadini strasurdinariu, agriculi è ùn ingordu). Dinò, speci di la fami hè più, è in lu so paesi nativu micca à esse u caratteru principale vulia, Ivi a cità di Voronezh, à u travagliu in u tinuta, e poi comu na mechanic & à l 'usina. U racontu stirminiu diliniati Sholokhov, hè mutu circa cum'ellu avia "libbirata" (di l'agricultori ùn sò facili à chì vai). Giustu, oi I pudia.

felicità pirsunali

Modern donna struiri pò solu zerga aggettivu chì discrivi a so moglia lu prutagunista di l 'storia, "U destinu di l'omu". Analisi di u prodottu crèa locu una maghjina di a tumbera tutti i spini schiavi obsequious di qualchi solu pussutu sognu di mazzinianu di desputismu patriarcali. U maritu di ritornu in casa da u travagliu, "bric infernu" vi rumpu Curriculari nant'à a so mòglia, è chì a risposta à sapiri sulu pling. Tri picciriddi nascissi. Allivatu in ricoveru, idda apparentimenti rusticu, genitori, hà, anch'ellu di manciari. Chì a vita ragazza prishibla. "È oghje ch'ellu avissi anima tantu à Stupor à a so moglia, muvia zerga? È ch'ellu ùn vulete la padedda a la testa "-? Saria campionis scandalizatu di parità di e donne.

È in un certu sensu, ti avissi a esse dirittu. Ma moglia l'Sokolov hè vitti. Idda vinciu di u so maritu tintu Christian, amuri, piuttostu cà tumblr-viulenza. Tuttavia, ci hè capitu è apprizzata eroe troppu tardu l'Sholokhov. "U destinu di l'omu" - u racontu chì hà prufunna superidea Orthodox, puru siddu l 'autore ùn era un omu religiosa. Tale hè u paradossu di l 'arti suvièticu.

stradale amara

Avà hè tempu à guardà i parti "militare" di a storia, è u so cuntenutu. "U distinu di l'omu" - la storia di l 'atturi mesi di statina di u 1942, quannu li tudischi attaccatu e pigghiò i nostri suldati, cunquistata ancu millenarii - milioni. Ùn nna stu distinu e Sokolov, ancu s'è a so attesa-scunvurgiuta, putissi passari sparà l 'attaccu impazzito da u nazzisti. Allora, a strada hè piena di umiliazione e peni, è micca tutti di lu statu tinutu. Luna surdatu francisi, ca nun vulianu a desecrated in lu tèmpiu, pagò cù a so vita per u so credenze. A Strada murìu di qualchi altri raghjoni. Kryzhnev statu distruttu Sokolov di i so voli à piglià cummissariu.

Camp è Muller

Scenes di a vita in un campu cuncintrazzioni cupirtini in la trama di a storia, "U destinu di l'omu". I caratteri principali (è u capu di massimu in u quali schiettu distrutte da u populu, troppu, pò esse stata attribuita à ellu, hè maghjina ricitava assai luminosu) cumunicà verbi mèssenu. Sokolov SS marina Muller voli à sparà à un prigiuneru era statu dettu. Prima di a so morte, cunnannatu a permissione à beie da l 'inglese in un bon umore oghje. In fronte, di spaventu Russian tedesco betu trè bichjeri di Martini "di i so morti." Per la vittoria di u nazzisti, ch'ellu ricusò di a vìviri. Stu mineurs tantu dumbfounded Mueller ch'ellu dà u prigiuneru a vita, è ancu una pagnotta di pani e un pezzu di lard in u affarone. Sokolov cumuni un piattu cù amichi.

Bè, sta scena, hè u so unreality appurtà cridia à a literatura. a vita dunati Sokolov urdinatu tantu pinsaru hè dritta. Iddu hè attrattu da a fà òbligu vitturinu, si porta un ufficiale inglese, è u più prestu pussibule pigghia la vittura, insieme cù u capu di u prima lìnea, à a nostra.

dopu à impastughjati

Iè, dopu à tutti, ùn ci sò inconsistencies in la trama di a storia, "U destinu di l'omu". Analisi di u pruduttu, assuciata incù i custatti storica cunduce à l 'idea di u implausibility di più sviluppi. lamentu di u prigiuneru Soviet hè in lu locu di l 'Armata Russa. Nt'on una vittura francese, tandu "García u occupiers." S'eddu ùn era statu tombu subitu, senza intelligenza, decisione di u Tribunal saria assai s'imponi. Prigiuneri, avemu micca fattu, è vicina - eranu. At megliu, u so sonniu pussutu esse una battagghiuna pinali.

Tutti stu nun succedi. Surdatu francisi "podlechil-fertilize", è mandati in casa. Ci ampara circa la morte di a so moglia è e figliole. S'elli eranu vivi, currispundenu, I avissi stete cun elli. E accussì - torna à u fronte, comu un vuluntarii spartuti. Comu si chistu, in piena putente? Bè, ùn hè cusì impurtante.

figliu Anatoly

Assai ntirissanti hè u mètudu chi Mikhail Sholokhov prisenta lu litturi a caratteri di u racontu: "U destinu di l'omu". I caratteri principali ùn cumparisce micca sempre in la cavalleria, si volte prisentà invisibly. Ghjè in certi modi riguardanti Zhene Sokolova, ma à un puntu più - à u figliolu. Lotta, u babbu, mpara chì u so Anatoly - l 'eroi-citerne, è ancu ind'è certi uneasiness, mmiscatu cu orgogliu. Chì, si pò dì, babbu d'un surdatu francisi strasurdinariu, u cunduttore Studebaker è figliolu - pdf cinturione. Iddu urbane circa la riunioni, ma ùn la furtuna. Anatoly creata da una badda nimicu à l 'ultimu ghjornu di la guerra. In tale cundizione, cundannate un omu di a perdita di interessu in a vita, piovi qualchissia vi curagiu.

dopu à la guerra,

parte pisanti è tragicu di sta storia, "U destinu di l'omu". Analisi di u so simplici, aienti masciu à a perdita di chiddi amatu cunduce à un modu semplice: u caratteru principale drowns duluri a lu vinu. Ma à un certu puntu, lu picciottu scontra à l 'paroli (di sti c'eranu tanti), li luci di scattu, su cù pinsamenti cuntenti di chiddu pussutu esse di più interessante chi la vita ti aspettu s'ellu vi dà u so adopru di anima di calchissia. Sokolov dici paroli patsanenku, chi iddu - lu so 'patri. U carusu crede ch'ellu hè statu aspittava da u fronte, di u so Papa, ma iddu ancora nun pudia vene. So ci eranu dui cori e abbannunatu. So l 'a vita Andreya Sokolova diventa dinò chi.

Tali, in generale, in u cuntenutu di u racontu. "U distinu di l'omu" - 'stu nomu, malgradu u so apparenti simplicità, rifletti succinctly la tragedia di dui sèculi di i zitelli di guerra orphaned è aghju persu i figlioli è figliole di parenti.

latu artisticu

Avà hè u tempu di distrarre da i ligna storia, è vai à a griglia di trinca artistica di u travagliu. In fine, u tempu hè cusì chì u mondu a verità ùn pò scrive unu, ancu Sholokhov. Inoltre, a so visioni era assai difficiule. Chi ùn ci hè chè una cosa nant'à u so spettaculu durante u terzu è Sinyavsky! Ma ancora Sholokhov - un geniu.

Hè una grande storia - "U destinu di l'omu". Analisi di travagghi di lu puntu littiraria di vista dà u locu di l 'auturi. Si podit è naturalmente di dà i carattaristichi di i caratteri, senza Tiring u lettore cun descrizzioni info di l 'apparenza. Sti miti di l'uriginale è viva, si parlanu tantu chi a so voce populu corsu, comu si da u pagine. Leghje Sholokhov bisognu accordu in una riunioni cù l 'arti. Ancu addivintò na sprissioni Cliche littiraria di "chiantu l'omu avaricious", vultulata falà i mort Andreya Sokolova, pò causari un surrisu ironicu solu persona steɪl AGG è ùn sà ciò chì hè a vita è distinu. Ma lacrimi sunnu veru masciu. E dì.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.