Arte e spettacoliLittiratura

Books circa la Secunna Guerra Munniali. Fiction circa lu Great War Refrains

Books circa la Secunna guerra munniali - una parti di a nostra cultura. Opere creatu da i participanti, è tistimoni di l 'anni, a guerra, addivintau un tipu di materia, Statuina distingués la fasi di lotta self-sacrificà di u populu suviètica contra lu fascismu. Books circa la Secunna guerra munniali - lu cantu di stu articulu.

A particularità di i prosa militari

The Great War Refrains ... Ci hè divintatu un tema maiò è sbaddi in l 'òpiri di scrittori è pueti di la secunna mità di u XXu seculu, Russian. Ma, cum'è qualsìasi altru Genre di litteratura, Soviet prosa militare, hè divisa in parechje tappe di u sviluppu. Books circa la Secunna guerra munniali, unni stati scritti in a night, differ sviluppa da u opere creatu da vinti, trenta, o altri anni, dopu à u ghjornu Santa Vittoria.

A litteratura di l 'anni, a guerra carattirizzatu da una mansa di elementi liricu è pranzi. Duranti stu pirìudu, un sviluppu di statutu hè a puesia. A tragedia di u populu Soviet chidi in l 'astrattu. U destinu di una sola persona hè stata data ùn hè cusì impurtante.

In la fini di 'anni cinquanta, differente tinnenzi foru osservatu à l' prosa militari. L'eroe di u libru circa la Secunna guerra munniali fu un omu incù un destinu pisanti. Daretu à e spalle - purtatu nantu à una tragedia chì sarà sempre esse cun ellu. L'autore raprisentazione micca solu grande vittoria, ma a vita di un omu strasurdinariu. Divinni menu pathos, più realistu.

Mikhail Sholokhov

In ghjugnu di u 1941, i populi Soviet strasurdinariu cridiani chì u vinciuta cuntra a l 'accupazioni vinarà assai prestu. Un annu hè passatu. towns and villages Belarusian stati cupertu cu cinniri. residenti l'Ukraine cunnosce u dulori chì ùn hè paragunabbili sulu a nenti. I suldati, indigeni di Léningrad, ùn credi in ciò chì si vede i so passi amata viva. A prima sintimentu chi pullulez in l 'anima umana Suviètica, addivintau' odiu.

In u 1942, Mikhail Sholokhov travagghiau comu currispunnenti a guerra. À u listessu tempu, è fù creatu da a corta storia, "The Science di Bastian". U tema di stu travagliu hè u prucessu di evoluzioni di l'anima umana in la guerra. storia di Sholokhov - circa cumu u civile pocu cambiatu, è i so pinsamenti fighjendu u laziu di vindicà si, è tutte e-cunsumanu odiu.

"Ci luttò pi la so casa di campagna" - un rumanzu chi Sholokhov ùn cumpleta. A prima capituli vìnniru scritti duranti la guerra. Altro - vinti anni più tardi. L 'ultimu parte di Sholokhov abbruciati.

populu strasurdinariu - miti di u rumanzu. Iddi luttò di u so paese, ma ùn finisci a Miss di famiglia, felice è rattristari cose semplice è ancu fà barzilletti. A sfida più difficiule per elli ùn era battaglia è di battaglia, è l 'ochji di e donne Russian, chì li hà accumpagnatu durante u ritiru.

U racontu "u distinu di l'omu"

War - u più trimendu in lu la storia di l'umanità. U so tirribili lu putiri e lu populu sentu dopu à la vittoria. U racontu "u distinu di l'omu" hè statu scrittu in 1956. Ci hè longa muriu davanti shot, si firmau a abbàttiri cunchiglia. Ma l 'un'andatura di a guerra, si' ntisi da ogni citatinu suvièticu. L'abitanti di u paese eranu tutti i populi cun destinies immobbilizzata. So era è Andrei Sokolov - eroi travaglia Sholokhov.

U destinu di l'omu hè Unpredictable. Si pò perde tuttu: in casa, famiglia, tuttu ciò chì hè u sensu di a so vita. Soprattuttu s'è u destinu di i guerra, ntirvìnniru. storia di Biography prutagunista Sholokhov pò micca esse sanu è veru. Duranti la guerra, genti ca avìa statu in impastughjati, ellu stessu trovu in u campu. Sokolov salvu turnaru a li schieri di l 'Armata Russa. Ma in la storia, ci hè una virità pò nigà. È si trova in u fattu chì u dulori è addispiratu di l 'omu si pò superari solu s'è à a so vita ùn ci hè amore. Dopu à a perdita di chiddi amatu Sokolov trova la forza à riparu lu picciottu vede vene. E si li dui sugetti.

Boris Polevoy

Ntra li surdati e carrabbinera Suviètica era u veru miti. Iddi didicatu un libru di li fatti filmi. "L'assenza di una Man Real" by Boris Polevoy - u prodottu di u ligginnariu pilotu Alexei Maresjev. A biografia di sta persona hè cunnisciutu à ogni schoolchild. Sò ft hè un esempiu micca solu di l 'omi, ma dinù per civili. U curaggiu di l 'eroi, chì hè cunsacratu à "The Story di un omu Real" by Boris Polevoy, hè chjaru ammirazioni. Dopu tuttu, questu quì hè liatu à parechji duzina missione doppu addivintau cacciatu.

Yury Bondarev

"I battaglioni sò dumandatu à u focu" Yuri Bondarev - unu di li primi travagghi in cui ci hè nudda pathos. In u rumanzu ci hè la verità nuda circa la guerra, ci hè un 'analisi di l'anima umana. Ticnoluggìa ùn sò tìpica di night prosa. Passée Bondarev scritti in lu 1957.

In u tempu dû doppuguerra, la autori scanzatu in u so travagliu tali temi comu l 'contradizioni trà e cunfine è i mezi. Sè u racontu Sholokhov, chì fù intèndesi, sopra, i caratteri foru sia nigativu o pusitivu, puis Bondarev ùn hè cusì semplice. In u so romanzu, ùn biancu è neru. Eppuru, in a cumpetizione di i prucessi, i caratteri arrestanu veru à u so turnu. None d 'iddi ùn diventa un tradituri.

U rumanzu "Hot Neige"

Yury Bondarev duranti la guerra, era una Gunfire. Si travaglia a so manera da Stalingrad à Cecoslovacchia. "Hot Neige" - un travagliu di l 'arti u evenimenti circa ca l' auturi sapia firsthand. miti Romana Bondareva muriri comu un risultatu di un longu battagghia di Stalingrad. Si hè dettu chì u prodottu Alimagna Veterans ùn sò solu artistica ma dinò valore storicu. U accuratezza hè in u "neve calda". verità, tragicu sparsi pi lu rumanzu "Life è distinu".

Vasily grossman

Stu scrittore accuminciau la sò òpira cù un racontu cortu circa l 'Armata Russa. Purtau appoi a la strata letteraria addivintau lu rumanzu, unni si mittìanu li similarità trà i dui tiranni di u XX seculu: Stalin e Hitler. Per ch'ellu hà suffertu. Home libru "Populu è distinu" fu canciatu.

In issu rumanzu un pocu subplots. Unu di li hè didicatu à a difesa di u ligginnariu casa Pavlova. Battles in u rumanzu di u scrittore dimustratu PATERNALISTISCHE. Grossman hà chidi la morti di nu surdatu Soviet solu, senza frase pathos micca necessariu. E lu stissu ritrattu di i morti di civili da i mani di i nazzisti statu creatu.

Duranti la guerra, Grossman travagghiau comu currispunnenti a guerra. I vistu a battaglia di Stalingrad. E ficiru luntanu, in una piccula cità ucraina, a so mamma muriu. L'ultimi ghjorni trascorsi à l 'ebbrei Russian. Stu muntagna ferma sempre in la menti di lu pueta. U tema di a so arti, post-guerra diventa u destinu di milioni ca muriu nta li campi cuncintrazzioni è ghetti. Pò dassi chì hè per quessa ch'ellu tantu bramatu trasmissa i pinsamenti è sentimenti di na pirsuna ca mori di asphyxiation in la càmmara a gas.

Vladimir Bogomolov

"In d 'aostu, quaranta-quattru" - un rumanzu chi cuncerna u evenimenti chì hè accadutu in u libbirata Belarus. In issu spaziu era Messina nimicu è gruppi puntu di surdati tedesco. U so 'contu ci era tanti crimini. In agghiunta, lu compitu di tutti li urganizzazzioni talianu hè à avè infurmazione circa l 'armata suvièticu. Unu gruppu SMERSH counterintelligence à circà di ste piante.

U rumanzu hè scritta in u sittanta. Hè basata nantu à evenimenti vera. Bogomolov hè u prodottu di u prima di quelli chì fece u so velu di sicretu di u pulizzìa sicreta suvietica.

Boris Vasilyev

Unu di l 'òpiri cchiù canusciuta u tema militare, hè u racontu di "The bughjone Here Are tranquille". Sicondu à u prodottu Vasilyeva cà una cosita statu fattu. L'unicu di u racontu, scritti in la fini di l 'anni sissanta, hè u fattu chì u so miti - Ùn ci campa è guerilla abili.

Vasilev hà creatu cinqui parsunaghji feminile unichi. U assisi di u racontu "u bughjone Here Are tranquille" eranu donne chì èranu sulu cuminciava à campà. Unu di li torna di genitori chì ùn cunnosce. Un altru avia mutanni sita in un saccu togs. U terzu hè in 'amuri cu la righjitore. Ma si tutti i muriu heroically. Ciascuna di l 'hà cuntribuitu à l' cuntributu spirianza Great Santa Vittoria.

U furtezza ùn falà ...

In lu 1974 pubbricau un rumanzu Vasilyev "ùn hè micca nantu à a lista". Stu libru hè in gradu di pruducia un assai forti, mprissioni. "Un omu ponu tumbà, ma ùn si pò tace" - sta frasa hè divintatu, forsi, la cchiù mpurtanti di u travagliu.

21 di ghjugnu à nimu hà cridutu chì si putissi rinasciri 'na guerra. Ogni discussione nantu à stu tema stati cunsidarata una pruvucazione. U ghjornu dopu, a quattru a la matina, à lu fortezza Brest spavintusi pruettuli nimicu.

Nikolay Pluzhnikov - eroi Vasiliev storia - hè un ghjovanu ufficiali inexperienced. Ma i primi jorna di l 'a guerra radically canciau lu. Addivintau un eroe. E lu heroism di quelli chì culpisce chì Pluzhnikov cummattuta quasi sulu. Novi mesi ch'ellu passò in u forte, periodically facennu shot di surdati e carrabbinera tedesco. Maiò parti di u tempu ch'ellu era solu. Ùn aghju micca riceve lettere da a casa. Ùn aghju micca cumunicà cù i so cumpagni. Ma li stati. Pluzhnikov vinni fora di l 'furtezza solu quandu fora di Ammo, è ghjunse nutizia di la libbirazzioni di Mosca.

Vasilyeva mudeddu racontu hè divintatu unu di i suldati, Unioni Suviètica, ùn a finisce la lotta nanzu u quaranta-seconda annata. I muri di u fortezza Brest Cherish u ricordu di a so heroism. Nant'à unu di li fiammi, arenaria: "mi sentu moriri, ma ùn rinuncià. a cità 20.11.1941. "

Alexander Kappler

La guerra si vantava a vita di vinti-di cincu miliuna di pirsuni suvièticu. Chi avissi statu u so destinu si puntu? Stu statu scrittu da Alexander Kappler in la storia "Dui di i vinti-cincu miliuna."

In u prodottu a quistione nantu à u destinu di i ghjovani chì invece di a guerra. Ci vene un ghjornu Victory-longu libaru. Allora - tempu. Ma l 'anni, post-a guerra ùn hè micca cloudless. U paese hè distruttu. Lamentu, puvirtà e la fami. Eroi Kapler rumanzu spirienza tutti i prublemi inseme. È avà vene u 9 di maghju è settanta-cinqui anni. Eroi ùn più sò giovani. Hanu un grande famiglia filici: i zitelli, figliulini. Di colpu, tuttu sparisce ...

In issu travagliu i autore usatu un aparechju artistica, chì ùn hà digià statu usatu in a prosa militari. A la fini di l 'azzione di u travagliu hè spustatu à l' anni, a guerra luntanu. In Adzhimushkay Catacombe, chi stati discritti à u principiu di a storia, in u 1942, quasi senza sopravviventi.

miti Kapler muriu. A so vita ùn si tènniru, oltri a la sorti di vinti-di cincu miliuna di pirsuni suvièticu.

Books circa secunna guerra munniali , lettura, avissi ognunu. Dopu à tuttu u evenimenti chì sò affissati à elli, sò una parti di la storia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.