GirateIndicazione

Ayu-Dag: legenda. Bear Mountain in Crimea

Lingua costa di Crimea è cèlibbri micca solu bella natura, ma dinù i lighjendi magicu. Dapoi i tempi antichi la terra fertili attrattu da i culoni. Ogni gruppu etnicu purtatu i so usi, e credenze. Tempu passatu. Different nuvelle intertwine è complement autra. Fanned da ste nuvelle uggetti naturali diventà ancu di più attrattiva di i turisti. Stu articulu hè didicatu à unu di i attrazioni di a costa di l costa miritiunali di Crimea - la muntagna Ayu-Dag. Ghjè unu di i costi siluette più recognizable.

de famille differente

Ceppu Mountain, è hè ssiri traduciutu comu lu nomu di Ayu-Dag da u lingua Turcu, micca sempre chjamatu. Per esempiu, i greci antichi per qualchi raghjoni ch'ella pàrsiru frunti d'un muntone. È si chiamò assecunnu - Kriumetopon. Ma i marinari in lu medievu, videndu u conta di e muntagne cammellu hump nel u so Stemma chjamati lu nomu Camel.

By u stradellu, qualchi scentifichi sò abbuccatu à a traduzzione, inveci di u nomu di Ayu-Dag. Duvuta a lu fattu ca la palora "jour" significa "muntagna", micca chè unu. Ma in riguardu à la prima parti di lu nomu di lu stòricu A. Dombrowski permette traduzzione di "santu" (in grecu "Agios ').

U principiu di una bella legenda

Long fà, à u spaziu induve oghje tengu u Ayu-Dag, fù sceltu per un gruppu di orsi salvatichi. Iddi eranu animali forti, è intelligente. Iddi caccighjavani abbinutu su cità umanu vicina. È quandu tutti i nemichi sò andatu ntî, orsi accuminzau a jiri u longu garberà è assenza di parechji ghjorni.

Era lu capu di i più putenti, è sàviu vechji ours. None di u populu ùn si volsi à marchjà nantu à a so tarra. Old Bear era cunvinta chì u pòpulu, - u abbirsari èranu più periculosa è nichiduta.ro?, È nimu, in lu vicinatu cun elli, ùn ponu sente sicuru.

Ma un ghjornu, una volta dinò passati da una vendu, animali vistu nant'à i spondi di naufraghi nave, ruttu da timpesta è beached. unu di li trovu una spiccà cù un zitellu umanu à mezu à un saccu di i vosci. Scuperta purtatu à capu di a corte. Vidennu un zitellu nnuccenti, u vechju ours cumpassione u zitellu è decisu di lascià u so in lu Pack.

Ghjornu dopu à Time ghjornu frombu luntanu, è a zitella u pianu pianu girò in una bedda picciotta. Idda nfacci vissutu tra orsi chì pigliò cura di u so postu zitiddina. Ùn veda altri populi eleva fannu tutti i mio amore Franz, entouré, i so animali. Iddi, a turnu, a so trattati comu un membru piena di i sidduni n.

s'incontranu

Na vota ca lu ragazza hè camminare, lungo la spiaggia, e vitti 'na strana pìazzu di lignu purtatu da u ego. Idda vinni cchiù vicina e drentu (è ùn hè ghjustu un pezzu di lignu e una piccula barca) hà trovu un omu chì scunsapevoli.

Per a prima volta ch'ella avia vistu un omu tantu cum'è ella. Era un giuvanottu cù carattiristichi beddu. Capiscia chì a riunioni fannu i so prumessi sicura morti, dicidi di salvà u ghjuvanottu è u intarratu in a sapara.

Ghjornu dopu ghjornu, ella squatting purtò manciari e firiti di trasfurmazioni. A ghjuvanottu u so dettu circa i so terreni nativu e abbitùdini lyudey.Spust aghju qualchì tempu, i ghjovani ani capitu chì 'amuri d' iddi. Capiscia chi fannu li ghjustu ùn vi lassau jiri, si messe à piglià un periculu.

a salvezza

U picciottu fu capaci a attaccari una piccula vela à la barca in ch'ellu era una volta sbarcau, è l 'amanti di scappari distinatu à tempu. Aspittava quandu l 'orsi vai a lu prossimu Battagghia, si tirau la barca è s'imbarcò luntanu da la costa. Ma di colpu, l 'animali ritornu.

Vidìannu lu energia barca in lu mare, cù i so favuriti, u vechju capu gridò è falava a la spiaggia. Ma si n'erani avvisti chì u battellu ùn vi acchiappari up. Allora una bestia sàviu ripone nantu à a riva, cascò Maulkorb falà à u mare, è si messe à piglià l 'acqua in bocca. So fattu lu restu di l 'animali.

Furmata durante captivant addivintò la varcuzza daretu a riva, a suprana, è a suprana. E allura idda si livò, è si messe à cantà u so più bellu cantu. Intesa, animali, acqua rosa, è a purtata subitu rataru. So enamoured sò salvu.

Solu capu vechji risistiu a voce incantevule. Matruzza da furore, iddu ristau chjinatu nantu à a riva di l'acqua. U tempurale bestia si vutau a petra è girava in una muntagna cupertu cu furesta. Chi hè cusì, secondu a legenda, affaccatu è Bear Mountain in Crimea. A storia spessu i visitori.

Ma stu ritrattu e muntagne Crimea ca accussi s'assumiglia u silhouette un dire soma, ci sò altre liggenni.

U racontu urighjinaria in Grecia antica

Ognunu sà circa l 'epupea guerra di Troia. Ma uni pochi ghjente pensi chì, andava in sta campagna, Agamemnon sacrificà à i dii so 'figlia Iphigenia. Sicondu 'anticu a mitulugia greca, stu attu marcatu u principiu di na catina di evenimenti chì lu risurtatu in quà è Bear Mountain in Crimea.

E comu presentati da l 'antichi Greci hè piena di dramma e caratteri vivaci di l' caratteri. Hè micca eccezzioni è a storia di lu Munti Ayu-Dag. Legend circa u so aspettu hè abbastanza capaci servinu cum'è un mutivi di u megliu i filmi Hollywood.

A sustituzzioni di la vittima

Dea Diana pigliò pietà u ragazza, nnuccenti si pusau supra l 'altare di u so babbu, è à l' ultima minuta sustituisci u sacrifiziu di una furesta cervi. Iphigenia comu idda pigghiò in u so tempiu, lu ragazza sirvuta comu un sacerdotessa ci.

U decoru tempiu di Diana , vitti supra la spiaggia, induve si trova oghje in la muntagna Ayu-Dag. Crimea cum'è l 'antichi Greci chiamaru Tauridia. Stu paese in quelli ghjorni era currusivu e unapproachable. furesti cu n'àuta dinzitati cuprì. È in ste fureste abitata da boars salvatichi firoci è orsi. Ogni viaghjatore micca pussutu cun impunità prufananu i limiti di i so casteddi.

Sottu un cispùgliu di abbitanti furesta era vivant à u pòpulu, a costa. Sti figghi sunnu duri tarra inuspitalieri sapia nè pietà nè cumpassioni. Regulamentu tavriytsami unu-specia Re Zarnak. Iddu urdinò lu so sugetti à tumbà tutti i marinari straniera cui li navi pussutu fà a costa di Tauris.

Sti piscina stati ntinnìa un Tauris sacrifiziu patronu - Artemis. E accussì ogni matina, Iphigenia fu furzatu a tumbà i marinari nantu à l'altare di a dea. I nun piaciu sta donna hà un duviri, ma ella ùn pò cambià qualcosa.

donu Artemis

Nunda à fà à u ghjovanu principessa statu allivatu à mezu à i Grechi travagliata, tavriytsami joke. Virennu comu lu duluri sulitudine, Artemis so avia nzignatu a lingua di l 'animali.

Avà Iphigenia divintò parti di camminare, in i boschi è cumunicà cù u so 'abitanti. animali salvatichi ùn mali l 'ragazza dilicatu, è hà trovu un solace assai-necessaire in a so cumpagnia.

A particularmenti stritta amicizzia liatu Iphigenia incù una grossa ours - u pruprietariu di a furesta. Na vota ca si tirau fora un cacciadore freccia. Dapoi, l 'animali ramu hè pronta à rigalà ogni cosa di a so rescuer. À spessu, pudete vede stu coppiu strana, pigliò una fantasia à u riposu qualchi spaziu.

Idda cu lu cuteddu e candelle parrari a iddu, è iddu cù piacè diventa cum'è una piccula animali.

riunioni mpruvisa

Compiu tavriytsy cunquistata fratellu Orestu Iphigenia. In u so rollu cum'è un sacerdotessa, hà avutu à l 'alba e ammazzatu a lu in su l' altare.

In ordine per salvà u so fratellu, Iphigenia n'andò parsunali à u guvernatore Zarnaku e ci rissi chi l 'prigiuneru hè imbruttata. Nanzu u sacrifiziu deve esse chjara in l 'acqui mari. surdati unsuspecting Zarnak detti lu ordine per piglià Orestu à u mare. Ci Iphigenia mandatu cunniscenza, insistètenu ch'e avissi pirsuna purtà fora lu ritu di purificazione.

Appena lu guardi fughje per u sû altro, u fratellu è surella, falava in l 'acqua, e natava a la navi di sicretu vicina. By u tavriytsy tempu si 'ntisi quarchi cosa hè tortu è falava in scantu, lu ciàuru stati longa partutu.

Long yearned di a so fidanzata offre ours. longu tutti i ghjorni si stava stinnigghiatu supra la spiaggia, girannu in la luntananza. Capace à purtà u distaccu, giganti De è girava in a muntagna di Ayu-Dag.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.