GirateIndicazione

Kurgan-Tube - la cità più intarissanti in Tajikistan

Kurgan-Tube, situatu in Tajikistan hè unu di i più antichi cità di u paese. Hè situatu in a regione supranu di a vaddi Vakhsh. Distanza à Dušhanbe - sulu 100 chilòmitri.

Cità in tempi antichi

Ci hè testimunianze chì u Kurgan-Tube fù fundata in lu IV sèculu dC. In u passatu, sti terri fôru chiamati Khuttal. Comu di lu paisi in quì, hè statu chjamatu in quelli ghjorni Vakhsh.

Oghje Kurgan-Tube

Oghje Tajiks pronuncia di lu nomu di la cità cum'è KURGONTEPPA. Ci sò assai lochi ntirissanti cù una ricca di storia. un grande numeru di antichità chi sò mandati à Tajikistan è altri paesi di u musei trova vicinu à a cità. Sti scuperti sò percorsu assai priziosu. S'arricorda, Kurgan-Tube hè una cità di sviluppà. Perciò, i residenti lucali è fighjulatu a l 'antica tradizzioni di Tajik. A rigioni hè tanti tipi di attività, scoli, università, butteghe, centri serviziu, è alberghi. In più, nantu à a periferia di a cità hà un Cassinelle è aviazione di Kurgan-Tube.

Museu di Storia Local

Special attinzioni deve esse lu museu stòricu lucali - hè u locu più bellu, trova quì. It cuntene più di 700 uomu valori. In particulare, u museu hè un diorama "Rastai Kosibon" è "Teppai Kurgon". li cunsidirari, vi ponu amparà assai cosi ntirissanti circa Valley u Vakhsh è u fundamentu di a cità. Also, tutti i visitanti sò ncuraggiati a revue de l 'autri, chi rifletti la tradizioni naziunali di u Tajiks è i so artisgiani: Ci sò prupitati fatti di ramu è di legnu, ceramica, kashtaduzi, choyshab, ricami su materiale.

munasteru buddista (Adzhina Tepe)

I visitori à i cità ùn bellu visita la vera cuccagna, unni ci sunnu li ruvini di un munasteru buddista seculi VII-VIII. Se rendre à la cullina chiamata Adzhina Tepe, situata à l 'est di la cità, vi tocca à purtà solu 12 chilometri. Quì si hè trovu, stupa santuariu, imàgini nant'à i muri, Leoni, statue. U più bellu S. - la statua Buddha persone, chi ncontra 'na lunghizza di 12 metri. In 1961, archeòloggi ghjunti quì, è si messe i scavi, duranti cui svilati di più cà 500 travagghi di l 'arti: statues, Statue, Murales, rèstanu da i religiosi è i camari vivant di lu munasteru. Scentifichi chì visitatu u Kurgan-Tube, ghjuntu à i cunclusioni chì a struttura era piuttostu di dui parti, veni à dì un munasteru è tempiu. In più, ci hè statu un paru di Cortili furma attornu a cui si videva a struttura è muri matinu. In unu d 'iddi si hà una grande, stupa. Hè un locu di mmagazzinari uggetti o sìmmuli di riligiosi di valori. Nant'a u bordu di i piatti stati trovi picculu stupas forma simile. U munasteru era ncridibilmenti bella, vuluti e so muri sò studiata cù pittura. Oghje, quellu chì stà in la cità di Kurgan-Tube pò esse fieru di stu splendore passatu e presente, cum'è quì hè ridenti in i vechji ghjorni. I muri eranu nichji induve ci era piccula e grande figure Buddha. Maiò parti di l ', sculture in Adzhina Tepe era fidu à ellu. A scuperta più bellu, hè un ramu statua di Buddha, fatta di tarra rossa, scupertu in 1966, in u verso di u bastimentu. It S'avissi a nutari chi si ristò sulu basso - da a li cianchi di lu pedi. Top I hè dinù a nuttata cunnizzioni. Qualchi parti di la scultura in seanza traballat.

Chiluchor Chashma

Lu nomu di stu locu situatu vicinu à Kurgan-Tube, traduciutu comu "quaranta-quattru funti." About iddu sapi forsi ogni bastiacciu di Tajikistan è vicinu Uzbekistan. Quì, vicinu à a cullina, in u cori di u sole, u disertu, tirau fora di l 'nterra' na pocu e surgenti grossi Tende da 39 urigginariu. Tutti i surghjenti, culligamentu in una forma un bracciu, i so larghezza hè 12-13 metri. Quì si trova assai di pisci. Ci hè una legenda chì Halif Ali, fàricci lu fiume, asciuvata chiamatu Romit, caccionu a Chiluchor Chashma è pricatu di Allah a dari 'na pocu d' acqua. A stu tempu, curpiu la terra vicinu a cullina, è in u locu induve a so manu, u tuccò a tarra, ci era qualchi nasci Luminance. Chiluchor Chashma annu visitatu da tanti turisti, è pilligrini. People precu, sedici, switch in la surgenti, fà offerte. Hè pinsatu chì l 'acqua di ste fonte hè capaci à guarì malatie.

Ci hè dinù un picculu cullina à chì ci hè una mausolée suttana. Dintra lu corpu di u santu hè supponi chjamatu Kambar Francisco. Sicondu a legenda, si taliaru, dopu i cavaddi Halifa Ali. In più, in stu locu ci si trovanu i militari à parechji santi, ma nuddu sapi u so nomi.

In u foto Kurgan-Tube pari beddu ntirissanti, tanti pirsuni, cunziddirannu lu images accenda u laziu di vene quì. Bè, oghje hè fattu solu - piddà inseme è cumprà un bigliettu n'aeriu. Compiu visitatu sta maraviglia a cità, hè impussibile a scurdari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.