GirateIndicazione

Aleksin (regione Tula). Cità Aleksin (regione Tula): Cultura, svaghi

a cità meravigliosa e maravigghiusu regione Aleksin Tula, sicunnu a liggenna, fù creatu à a fine di u XIII sèculu. U so fundatore hè u figliolu di alessandro Nevskogo, a prima Moscow Russia Daniil Aleksandrovich. Ma funti ufficiali specificà chì a cità fù fundata in u 1348. Sta data hè arregistrati in u Nikon Tempu. treatises Historical sustennu ca lu nomu di lu paisi veni di lu nomu di lu figghiu di lu prìncipi Daniel - Alexander. So ci Aleksin. righjoni Tula hà trovu un paisi cu stu nomu in u 1298. Certi crede chì fù numinatu in onuri di Pasqualini Alexis. Era quellu chì in 1354, la cità fu datu à u cuntenutu.

U racontu maravigghiusu

Nunustanti la so micca troppu grande, sta cità hè un destinu incredibile. Hè stata fundata in u so altezza di u pastoghje Golden Orda. Comu lu statu, Aleksin hè ugotovleno parechje prove. Attraversu li, si passò bè curputu succumbing a distruzioni, e comu 'na bella da i malanni, rinatu dinò. Cità Aleksin (regione Tula) - na granni storia di un picculu paesi, chì, in a cumpetizione di u ostaculi, hè cultivata in un magnificu paesi cù una pupulazione di più di 65 mila pirsuni.

u sviluppu Tempo di a cità un frombu di u XIX è XX seculu. Era tandu chi ci pigghiau comu un centru di metallurgica è scie. In 20-IES di l 'ùrtimu sèculu in Aleksin, vicinu à i pinu cumincià à praticà i primi siti paese. A cità hè un favourite picu ferie A. P. Chehova. Quì à i tempi diversi e di diversi mutivi ci era diaw, Zhukovsky, Polenov, Richter e àutri pirsuni smetti bè cunnisciutu-.

Cultura Alexina

Aleksin (regione Tula), una mappa di u quali hè SANGUIFICASSE cù una varietà di Santa Chiara, vanta tali uggetti ntirissanti cum'è St. Kazan cunventu, un locu induve l 'Issa hè accadutu u cosita TV "Benvenuto, o No Trespassing" in casa Bera. Ci hè dinù una feudo Chertkovs e tanti àutri monumenti cultural.

Arcuni di li meritu à esse mintuatu circa li à almenu una pochi di e parolle. Per esempiu, a Casa di birra, o "castello" - un munumentu architetturale, ca risali a la siconda mità di u 19u seculu. liggenni Ancient dicu, chì era in stu bastimentu lamentu stete cù u so fratellu. Hè accadutu quandu l '' omi ritornu da l 'Europa. O "Indianu", campu d'una i zitelli. Oghje hè u so statutu di istituzioni salute è uni pochi dicennii fà hè un cumplessu piunieristicu. Hè statu anale cunnisciutu à tutti i residenti di u cosita Soviet "Benvenuto, o No Trespassing". Camp ricitazzioni, ma a situazioni ci hè cumplitamenti differente.

Biota

Aleksin (regione Tula) - un rughjonu maravigghiusa, entouré, bella campagna. Hè forse unu di i pochi lochi in u rughjonu chì ùn hè statu cuntaminata da radiazzioni di Chernobyl. Pirciò, sperti cunsigliemu à vene quì cù u scopu di migliurà. A lu menu u patrimoniu naturale di a regione - u fiumu Oka, ca dividi nta dui banni Aleksin. Ma stu ùn hè micca u solu corpu d'acqua in u rughjonu, assai d 'iddi. Quì, nè di a statina và da senza un baigner cuntentu, è i figlioli taliari avanti a lu nizziu di l 'stagione, spiaggia.

L'odore di a natura, u so legni, latifoglia e fureste di mixte, arburi, fà un contu più di centu anni, erva virdi è tenutu i turisti à visità Aleksin. Iddi beckon à ellu, pieni cù energia umanu, aiutu à livaritìlli tanti ailments è dà un sintimentu liccione di unitati cù a natura.

Aleksin (regione Tula), li cui foto vivaci facenu tuttu di u sopra, ùn solu attrae populu. U spartimentu lucali sò casa, à parechji spezii di l 'animali. Per esempiu, vi ponu facirmenti scuntrà u lupu, lontra, cignali, o chamois. E vocem, vocem in terra, è muskrats sò diventatu quasi megliu amici Alexina residenti. So s'è vo ùn Patrunu scanta pi chissu li grampi di un predator Traduzioni, o vulete mancianu la varva Nadia e littura, poi vidiri a la cità la grotte è fantastichi.

"Aleksin Bor"

Bè, è cumu ùn à curà i stessi à u lussu di goda in Aleksin? Iè, ci hè da renda impussibuli! Datu u caratteristiche di a geugrafia è a natura, veni ccà ogni annu tanti pirsuni di l 'ripresa di u corpu. A fari sta, è ci sò Motels, Tula, regione. "Aleksin Bor" - lu cchiù cèlibbri tra iddi. Hè situatu à una fureste è apparteni a la zona di leia gavàmi, è da quì a cità un tutale di e sette chilometri. a natura hapax Russia, l 'aria miraculosa di u fureste è a vicinanza di u Oka - un decoru fonte di salute e ispirazioni. Iddi lascià la grotte ricordi di u tempu passatu in u "Aleksin, Bor".

prupone leia


In "Aleksin, Bor" vi pò tinia prophylaxis e cure di e malatie di u sistemu infizzioni, particulate urinary, hormonal è Herz. Ci hè dinù successu revitalizes i sistemi incheta Diana e cannarozza. U so maladi l 'amministrazzioni hè di prupone un sei-chetyrehrazovoe è nourrisson generale è i zitelli, rispittivamenti lu menu, staghjunali è parsunalizatu, u circondu prudutti amichevuli. In agghiunta a fanga, in a leia, vi ponu i sciali è maravigliosa. Di stu prugettu ci sò tutti i cunsola di u sinemà, biblioteca, a corte volley, stanza di spittaculu di i zitelli è una barra.

Holidays in la cità

Aleksin (regione Tula) futti micca solu l 'invitati, ma dinù à u pòpulu chi vivi è u travagliu quì. At a duminicata, è ghjustu dopu à u travagliu ùn ci hè à fà, è induve a ripusari. È ogni volta ch'ella serà spirienza differente è simpaticu. club Local, parchi, filmi è altri lochi - hè una mansa di manciari lucali, populu corsu vulendu di mùsica furnite da imoi, funtani acqua, ruelle fioritura in parchi e chiazzi.

Rest in Aleksin regione Tula hè pà una tarra piste è cumplessu, svaghi. Mudernu è anticu, architettura, BTP, numericu piena di servizii farà voi, turnarà quì dinò è di novu.

Modern "Unione" Aleksin

Vi dicu ùn pò esse una grossa assassin? Union sùbitu à l 'urtimu sèculu. Iè, tutti i veri, ma ùn hè micca un 'imperu, ma u sinemà. "Union" in i tempi Soviet in la cità cunzidiratu lu cchiù rinumatu teatru. Aleksin a cità hà suppurtatu u cambià, è una casa di filmi dinù hà cambiatu. U bastimentu bbandunata, è ùn hè operata di parechji anni. Ma dopu à un lignu spiciali, riparà grandiose quì mustrà dinò filmi.

Solu oghje è micca cum'è un cinema, è un centru culturale è intrattenimentu. Si guadagnau u colpu, u titulu di u mete più favuritu per tutti i sèculi di genti. Nanzu à l ' "Unione" hè solu una sinemà, è avà cum'è tanti comu dui. Eppuru si mostra filmi stranieri, ma u l'établissement conta a lanciari prestu in u Location è cosita opere casanu.

famusi in la vita di Alexina

Cum'è ogni altre cità, Aleksin (regione Tula) capannone cun liggenni assuciata cu pirsuni storica, esiste vissutu quì. So, luntanu da i cità stessa hè un parlement paesi Kolyupanovo. Una volta ci stava un Euphrosyne abbastanza longa benedettu. À u so da tutti nantu à u rughjonu, pòpulu vinni dumandendu aiutu. Donna, ancu capaci à guarì da parechji ailments. U vechju signura amatu à marchjà vicinu à u fiume, Proshenki. Quì, in un locu tranquillu è tranquillità, ch'ella hà micca pietà so propria manu, iddu compru un bè. People ca vinniru a idda, mi hà dettu à beie acqua, da stu beni.

Euphrosyne morse, è in u 1885 nantu à u so stagno, fù custruitu una piccula cappella, fatta di lignu. È quandu era a festa di a falata di u Spìritu Santu, u cappella, fù cunsacrata. À u principiu di l 'ùrtimu sèculu, la cappedda vinni scunfitta, è in u so locu custruì un novu unu. Più di l 'anni, stu locu hè décalé, no unu intarvena in u so ritornu. Ma a ghjente cuntinuò à crede in u putere di surgente miraculosa. Cuntinuaru a vinutu quì, è dumanda di i malati da a St. Euphrosyne. È, abbasta enough, si lu. Solu parechji anni dopu, u cappella, s'aprì di novu.

Campà è Prosper

Nunustanti la difficiuli statu ecunomicu di u web, Paese, Aleksin cuntinueghja à evoluèghjani. Ci sò funziunà mprisi, industriale, sviluppà u settore agriculu, hè natu un novu culture. U Populu ùn hè micca per nunda chì a cità hè stata u destinu di tanti mumenti tragicu. Iddu li withstood, addritta, è tuttu ciò chì vene difficiule à a superari pi oghje. A so forza è energia è veni da u mezu naturale è magnifica Oka.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.