Arte e spettacoliLittiratura

A. A. Ahmatova ", aghju amparatu à campà solu camurrìi." analisi di u puema

Silver Age - un tempu quandu avemu vissutu è travagliatu Nikolai Gumilyov, Marina Tsvetaeva, Anna Achmatova. L 'ultimu pueta hè à spessu chjamatu unu di l' spertu rapprisintanti di litteratura Russian di u sèculu passatu. Arcuni di li so travagghi, cumpresi "I francisata troppu amparatu à campà appena camurrìi" Annamaria Ahmatovoy, addivintau un esempiu di litteratura di l 'èbbica.

nantu à u corsu armani

U futuru pueta hè natu in u 1889 in una famiglia nobile. Dapoi u 1905 ch'ellu campava in Yalta. A mamma fù livatu quì è a so surella, dopu à rumpia su cù u so maritu. In sta cità Achmatova assai ripigliò di u so paese nativu. Hè quì ch'ella hà campatu primu amuri è prova à tene a so vita. In 1910, addivintau la muggheri di lu pueta Nikolai Gumilyov, è datu nascita à figliolu Leo dopu à dui anni. In St. Petersburg, Achmatova hè assai pupulari. People sò attrattu da a so apparizione, antra parti, e òpiri littirari. 1912 vitti la libbirtati di lu primu libru, u pueta chi purtaru fama. Unu di i rimi incluse in lu chiamò Achmatova "I appena amparatu à campà camurrìi" (analisi hè prisentata sottu).

A guerra è a persecuzione di pupi di quelli chì hà sceltu micca a partìri è a dormire in Russia, Anna Achmatova ncuntrau cu colori vulannu. Cambiatu dignità riali, hà firmatu i Issa di u so prima maritu, u arresti ripetutu di u so figliolu, u tragicu destinu di 'amichi. Poet morse in Moscow in 1966.

Achmatova è Acmeism

Anna Achmatova, oltri ca comu arcuni di l 'àutri pueti di l' Silver Age, appartinni a Acmeists. Sta nova tendenza letteraria hè attrattu da attenti à a parolla di u pueta è a forma. Tuttavia, la manera di scriviri puisia in Acmeists hè semplice è chjaru, chì li distingui forti da i membri di 'altri lochi, com'è simbolicu. Unu di l 'analise spertu Acmeists puisia - un puema A. A. Ahmatovoy "I appena amparatu à campà camurrìi." It indiatu chiaramenti a funziunalità crustula di sta tendenza: l 'armunia, italiano e Levante. I temi chi sò risuscitatu Achmatova in u so puema, era assai differente. Amuri, a famiglia, patria, a guerra, a morte - ciò chì tuttu ciò ch'ella scrisse tutti à i so amichi, di curaggiu e unestità.

Achmatova: "Aghju amparatu à campà solu camurrìi." Analisi di prodottu di u listessu nomu

Poeta in a so vita hà creatu parechje opere, arcuni di li sò assai pupulari trà lettori. Sicondu à qualchi ammiratori di creatività di scrittori è pueti di u tempu, quellu di l'analise spertu di a puesia Silver Age hè "I appena amparatu à campà camurrìi" (Achmatova). L'analisi permette sta talentu Fara pueta Russian è a ricchezza di litteratura chì piriudu cum'è un inseme. U travagliu statu creatu in u 1912, l'annu di a nascita di u so figliolu Leo.

lettori Achmatova hè lirica heroine & - a sola donna chì ùn m'importa circa guai bassu. Ch'ella pò pagari a lu pinzeru filusòficu. heroine & lirica rifletti à l 'transience di a vita umana è preparatu tutti i morti è i scunnisciutu. In u mezu di u motives tristu intesu nota chiaramenti luminosu è dinamica.

Sta maghjina ùn hè carcu u puitissa, chi a ddu tempu era ghjovana è ùn ancu à affruntà una grandi testu di a so vita. À u listessu tempu comu discritta in lu puema, u racontu hè calmu valida. U dirittu à palesani à i lettori di a natura feminile. Tuttavia, tanti pinseri di Anny Ahmatovoy sempre messi in i caratteri lirica listessu billet è i parsunalità di u pueta.

"I appena amparatu à campà camurrìi," Annamaria Ahmatovoy - unu di l 'òpiri chi si riflittìu la tema di a natura Russian. Hè prupostu perchè, dopu à tanti anni di matrimoniu Achmatova vissutu in u duminiu di u so maritu Nikolay Gumilyov, è l 'oghje di natura, ùn pò, ma micca l' anima criativa. Description of a natura hà u dirittu u autore di palesani u mondu internu di u heroine & è i so spirienzi. Hè imbued cu un senzu d 'amuri e affettu di u paese nativu.

U so criaturi heroine & liricu, comu a fede in u Signore, chì instilled in a so spiranza e detti solace. U puema si servinu cum'è un mudellu à a superari pi l 'prublemi di a vita. Sulitudine, a natura è cridenza in Diu, - chistu è na ricetta universale di resistenza à tutte e prove chì avianu da esse un omu.

Dopu à u matrimoniu è a nascita di un figliolu, Achmatova dissi: "Aghju amparatu à campà solu camurrìi." Analisi di u prodottu ducatu dà l 'anima di una donna chì in l' anni di pirsicuzzioni pussutu truvà solace in a natura è a fede in Diu.

scuperti

Nimu hà da indià a qualchì lu fattu ca l 'assai talentu era Anna Achmatova. "I appena amparatu à campà camurrìi" - l 'anàlisi di stu travagghiu mostra di novu lettori la saviezza, è curaggiu di sta bella donna chì hà firmati fidi à a so figliola, ancu à l' anni più difficiuli di Russia. Idda ùn abbandunà u so paese nativu, è fù, nsemi cu la genti cumuni, ancu quandu tarra Native in la facci di lu cuvernu suvièticu li rinunziò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.