Arte e spettacoliLittiratura

Tibet: Changchub

U Ndibulitusi di la Dinastia Yuan ha appuculita e viscuvi putenza sakyaskih. A putenza di u passaggiu prugressiva di ponchenu è Tripon. In 1350 Sakya persu un spaziu impurtanti di u paese - Et. Her Tripon Changchub Ascoli-tsan creatu a so ìsula di l 'amministrazzioni Sakya. A lotta chì tantu chì e truppe Changchub occupatu tariffa Sakya; Sakya hierarch fu lu figghiu, Tripon umiditati è capi Sakya guvernerà Tibet sò spugliata di lu putiri. Invece Tripon Tibet statu divisu in distritti (Dzong), guidatu da i capi di quartieru (dzongpo). Changchub serbit posti in i spazii più impurtanti di Tibet è mandatu un detachments francese barrage a lu cunfini cu la Yuan. Tibet: Changchub ...

Changchub tinia riforma paese, depriving la terra di dédié Sakya e cuntadini misi impositi paese in u tempu di 1/6 di a pruduzzioni. Di discursi legale sò state mantene i leghji in forza à u gran Tsenpo, assai sforzu hè statu dumandatu à migliurà cumunicazzioni nterni in Tibet. Changchub addivintau lu funnaturi dâ dinastia di magistrati tibetana Phag-Modupe (da u spaziu, da chì a so famiglia hè accadutu).

Phagmodupa règula la dinastia in Tibet finu à 1434 Hè statu à stu tempu memoriae duminiu di Mongoli in China, Ming dinastia cunfirmatu in u so cunfini. Trà Tibet è China cunfini passau attraversu Taochzhou - Sunpan. Nant'a u marcati fruntiera sò stata impiantata, in u quali l 'Chinese sò scambiati cavallu tè Tibetanu.

L'eventu cchiù mpurtanti a la vita di Tibet à u principiu di u seculu XV. Tsongkhapa hè a fundazione di a scola New Kadampa, chi poi divintò canusciutu comu l 'Gelugpa. monasteri famosu GelugpaGaldan, Drepung e Cumpari stati aperti. L'essenza di u novità era a forza a disciplina di a vita Canta u travagliu di prugressivu prugressi versu a salvezza. Gelugpa School fattu chi u prugressu, aiutatu da u strana favurevuli è i so magistrati Phagmodupa dinastia.

Dopu à u fundamentu in 1447, in Zang Gedun Chêne, dopu ricunnisciutu da u primu cunventu Dalai-Lama Tashilhunpo Gelugpas scontru resistenza sò tempu duminanti Rinpun manzo-basatu in Shigatze. Trà Rinpungamy accuminzau Phagmodupa dinastia e la guerra. Cum'è un risultatu, in lu 1492 Rinpung occupatu Lhasa è stabilisce u so putere indipendente più Zang e suprattuttu Hui. In 1517 Rinpung vìnniru espulsi da a Lhasa, Tibet, però, era di novu misi in guerri civili. In u corsu di i guerri è i magistrati seculari e spirituali di Tibet fù sempri ricursu a sustegnu esterni.

Tibet: Changchub

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.