Arte e spettacoliLittiratura

"Battesti-cigni" (fata racontu): riassuntu è Genre funziunalità

In issu articulu noi vi viditi un riassuntu di a fata racontu "Battesti-cigni" per i zitelli. Ma prima chì di parlà un pocu pocu di u so Genre, oltri circa la diffirenza antichi e òpiri littirari.

fata fola Genre

Fola chjamatu unu di l 'antichi, è austriaca littiraria cchiù tardu. Stu epupea hè di solitu caratteru prosaic avè eroicu, soi, o cantu a magia. U prughjettu principale di u Genre - la mancanza di historicity è estatura, ch'a nostra storia invintata.

"Battesti-cigni" - un racontu di fata, un riassuntu di u quali hà da esse trattatu sottu, si rifirisci a la nazziunali. Chì hè, hè ùn hannu l 'auturi comu tali, si scrisse à u pòpulu Russian.

Cuntrariu antichi antichi da a literatura

Lingua, folk, o fata fola apparsu nanzu littiraria è passatu un longu tempu da a bocca à a bocca. Faci assai mancamentu primure è pussibbili di sti stori. So, quì avemu prisentà u riassuntu più cumuna di la fata racontu "Battesti-cigni". Tuttavia, issu ùn pò dì chì in altri lochi è i rigioni di u paese stu travagliu hè esattamente u stessu caratteri. U tarrenu cum'è un tuttu sarà uniformi, ma pò cambià in sustanzi.

Lingua listessa fola fù scritta in sprummintatu di l 'auturi. U so tarrenu sottu à ogni casi ùn pò esse cambiatu. In più, un tali prodottu urigginariamenti cumpartu su carta, piuttostu chè in discursu.

Russian fata racontu "Battesti-cigni": un riassuntu. cravatta

C'era 'na vota avemu vissutu un maritu è moglia. È avianu dui figlioli, a figliola maiò Masha è u figliolu più Ivan.

Una volta i genitori, andò à i cità è punitu Masha tene un ochju nantu à u so fratellu, è micca à lascià lu spiazzu. E di bonu cumpurtamentu nails prumisi.

Ma una volta genitori hannu lassatu, Masha Sobinine postu sottu una finestra di a casa, in u l 'erba è hà trasutu ni la strada di una spassighjata cù i so amichi.

Ma tandu fora di Battesti apparsu indocu, l 'acelli pigghiau lu picciottu è strascinatu in la furesta.

Santa Maria di ritornu, Band - Vani indocu. I falava la vèrgini di a taliari di u so fratellu, ma ch'ellu hè indocu à esse vistu. Idda chiamava Sobinine, ma iddu nun arrispùnniri. U paesi di Santa Maria e accuminciò a chianciri, ma lacrimi di tristezza Ùn vi aiuta, e dicidi di turnari a ricerca di u so fratellu.

Girl corse da lu spiazzu e arretu. È di colpu, aghju vistu in i Battesti volu distanza, e poi scumpariu nta la furesta scura. Santa Maria sapia chì rattu u so fratellu, è corse à scantu.

Girl corse fora in u spaziu, è, videndu lu cufuni chinu. I dumandatu à specificà u chjassu. Pignata ci arrispunniu ca iddu avissi a sapiri, unni lu cigni, ripigliò, se Masha giganti in a so legna. Girl rializzari a dumanda, u pignata dissi, chi pigghiau lu kidnappers. È u nostru heroine & corse on.

Baba Yaga

Maria cuntinueghja à amparà, chì Battesti pigghiau. Racontu (riassuntu mintuvate in stu articulu), parra quantu ragazza ritrova un arbre, mela, quale e fronde sò altieru cu frutta, Ruddy. Santa Maria u so dumanda induve à mandà Battesti. Jablonka dumandatu à scuzzulate u so mele, e allura vi dicu induve l 'acelli vulari. U ragazza complied cù a richiesta e amparatu induve i latri si n'andò.

Masha curri avanti e vidi lu ciumi di latti e di meli. Addumannau lu ragazza à u fiume, chì ripigliò Battesti. E idda li rispose: «petra iiu, chì impedisce ch'e da Our, allura ti dicu." Masha ammuttari petra, è signu fora u fiume, induve l 'aria, si n'andò.

Girl corse à la furesta denso. E poi li pruponini stradale hedgehog. Iddu endive up trafalatu a capanna di u gammi gaddina. In chì, capanna, Baba Yaga hè à pusà nantu à u apre e Sobinine ghjocanu cù mele, d'oru. Quali Masha, Sobinine affirrò e pùa scapparu.

Baba Yaga s'addunò ca lu picciriddu era andatu, è mandò u Battesti, cigni a truvari.

opere valentina

"Battesti-cigni", un racontu di fata, un riassuntu di cui avemu prisenti quì, veni à una fini. Masha corre cù u so fratellu, è vede li jùnciu l 'acellu. Eppò corse à lu fiume, e dumannò a lu riparu elli. Fiume ammucciava, è ripigliò assicutavanu passatu, ùn s'addunò di nenti.

Allora fàlanu in carica. Dinò, si custata i so acelli. Santa Maria tandu a curriri a lu arvulu mela è dumandatu iddi pi ammucciari. rami àrburu Ukrylo cù i so figlioli, è dinò nenti capisti Battesti.

Dinò, i zitelli sò in montagna, vicinu à a casa lassaru. Ma quì dinò l 'aceddi capisti ciàuru. Strive to wrest da i mani di u so fratellu. Ma poi Santa Maria vitti la pignata, induve è sicretu cu Vanyusha. Avemu micca pussutu Battesti righjunghja i zitelli è si n'andò daretu à Baba Yaga.

Fratello sole, A te fora di l 'soru si dice è a curriri ncasa. Here Masha e lavare so allisciata Sobinine, posti nantu à a panca, à pasà accantu à idda. parenti è i zitelli purtatu nails prestu ritornu. Nunda ùn hà dicu, la figghia mia. So cu nenti lassò Battesti.

Racontu (riassuntu si rinforza) lija a una magia, accussì-chiamatu. Per sti travagghi hè carattarizatu da a prisenza di u Villain magicu (Baba Yaga in u nostru casu) è scrivanu fata (pignata, albero, mela, un fiume, un Puericultura).

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.