Arte e spettacoliLittiratura

A guerra, in u rumanzu "Guerra è pace" Lva Nikolaevicha Tolstogo. A maghjina di a guerra, in u rumanzu "Guerra è pace"

In u mondu chì u tempu d 'Omeru, e ancora nun hannu una creazione litteraria chì cù tali un cumpleta facili a sò stirminiu diliniati la vita comu lu epupea di Leo Tolstoy "Guerra è pace".

Novel abissu cum'è a vita

U travagliu ùn hè micca a principale parsunaghji in u sensu cunvinziunali di la palora. lu genius Russian ammissu a pagine di u flussu libru di la vita chi li rumbles la guerra, tandu frombu munnu mutu. In stu live stream di genti strasurdinariu chì sò i so da particeddi biulogica. Iddi volta micca, ma più à spessu sò nati cun ella, risolviri i so prublemi cutidianu è scontri. Puru la guerra in lu rumanzu "Guerra è pace", mostra, u veru è vitali. Ùn ci hè micca glorification di u rumanzu, ma ùn ci hè micca inieziuna di passione. populu strasurdinariu campà in e cundizioni di a guerra è a pace, è si vede appena a strada hè in accordu cù u so statu nternu.

Sans simplificazioni artistica

U tema di a guerra à u rumanzu "Guerra è pace" ùn hè stralunati naturale autore. Si pigghia tantu u spaziu di u travagliu, cumu quandu si piglia à a vita reale di u populu Russian à u principiu di u XIX seculu. Ma Russia di 12 anni, infuriatu dichjarò a guerra custanti, e migghiara di pirsuni hannu statu attivu in elli. Europe hè in cunzigghiu, u criticu di l 'anima European hè cherche nova forma di vita. Parechje ittàri up "dù-puntelli aianu", ca miliuna, ma chì "statu tichittatu un Napulione."

Per a prima volta Prince Kutuzov s'affaccia supra lu e pagine di u rumanzu davanti à a battaglia di Austerlitz. A so cultura, prufonda è chi, cu Andrei Bolkonsky, avemu risponde à u misteru dà u rollu ghjucatu da Kutuzov in u destinu di u so pòpulu. L'imagine di Kutuzov in "guerra è pace", è stranu in primu sguardu. Stu tribunu, ma u scrittore chì paria micca à custata talentu cumandu. Iè, quelli chì eranu à quessa, quandu cunfrontu cù Napulione è Bagration, micca troppu alti. So ciò ch'ellu m'ha pricidutu geniu militari? È quelli chì Certu, l 'amuri ca rumpiu lu so core à Austerlitz, quandu e truppe Russian corse: "! Chì hè ciò chì mi roli"

Leo Tolstoy c'èni dipoi sempri la logica di a guerra. Da a distruzzioni tutali esercitu Russian in 1805, poi addifenni un Découvrir Tushin, micca capace talentu Bagration è Kutuzov. Nisun dubbitu, a righjina di figura putente, ma u so putere hè cunverta à furzà un cavaddu senza un cavaliere, quandu pawns ricusà a muriri di it: calci, muzzicuna, ma chì l'tutti.

A tema siparati - battagghi

Di scrittura à Lva Tolstogo, ci hè statu un tema fertili, unni aiutau palesani à u lettore u megliu qualità spirituali di opere di miti. A conti ùn hè statu un scrittore, è tutti l ' "ascella." Iddu pigliatu lu sonu di l 'anima umana. U so caratteri vene appuntu in cunfurmità cù u sonu di e so animi, s'ellu a la corti di la guerra, o di paci. L'image of Napoleon in "guerra è pace" hè scritta incù u cantu currettu, dìciri francu - in un tonu umanu. Hè ùn più impurtante u listessu Natasha Rostova. Ci sò tutti di paru a vita. Sia vinutu da la battagghia di battaglia.

Solu chjassu di Napuliuni si sbucina u sangue, e Natasha - menzu 'amuri. Napulione, è micca per un mumentu, dubbità chì si direzzioni u destinies di e nazioni. So u rimore di a so anima. Ma Napulione avia appena eliggiutu lu ispensata liccione, quandu tuttu lu paisi di l 'Europa in lu lavaggiu di instill na nuttata' idea - terra pè tumbà autra. È chì pudia più chè trovu l 'idea, ma Napoleon - nani suttasviluppatu cu la menti overdeveloped?

Battles grande è picculu

Descrizzioni di battagghi in u rumanzu "Guerra è pace" sò prisente in piena, grandi è chjuchi, à a guerra è à a pace. U ritiru di e truppe francese di a fruntiera, troppu, era una battaglia. "Quannu lu riparu?" - dumandatu ca fussi Kutuzov ghjovanu ginirali. "È quandu tutti vonnu a cummàttiri", - dissi lu saggiu vecchiu Russian. Per elli i guerra, - chistu è un ghjocu è u serviziu, chì riceve n'angustia e prisirbari carriera. È per l 'veteran unu-specia è u pòpulu - hè una vita chì hè l' unu e solu.

A battaglia di Borodino hè una di culmination di a lotta trà i dui grandi nazioni, ma solu un episodiu in la vita di tutti chì stesi nantu à u mondu fora. Ghjustu un ghjornu thundering battagghia. È cosa hà cambiatu in u mondu dapoi. Europe ripigghia a cuscenza. Ùn u percorsu di u sviluppu è hà sceltu. E lu frati fù più u so bisognu. Allora ghjustu quandu. È ùn lu genius cum'è un tribunu, o menti puliticu di sta à salvà ellu ùn pudia, perchè l 'tutta a nazione in Borodino dettu ch'ellu yearns incù tutti i so core à esse sè stessu.

a guerra di cavaleri

Iddu discrissi la guerra, in u rumanzu "Guerra è pace" da u Belvedere di ghjente sfarente. À mezu à elli ci sò dinù quelli chì per quellu chì a guerra hè un elementu naturali. Tikhon Shcherbaty, chì piola pòpuli, comu un denti lupu; Dolokhov, Mangiafùacu lu focu è lu jocaturi; Nikolai Cadiz, omu equilibrati è nti curaggiu; Denisov, Binge-bere pueta è a guerra; gran Kutuzov; Andrey Bolkonsky - u filosofu è sumiglia charismatic. Cosa si tenint in cumunu incù 'iddi? È u fattu chì, fora di a guerra, à avè una vita differente esisti. L'imagine di Kutuzov in "guerra è pace" in issu rispettu hè ghjustu perfetta disegnata. Hè ancu com'è Ilya Muromets, per a salvezza di a Patria livau la pignata.

Ghjè tuttu lu cavaleri di l 'a guerra, à u capu di i quali ùn hè micca filusuffia o di fantasia, è istintu, animale di periculu. Kutuzov ùn hè assai differente da Tihona Scherbatogo. Tramindui nun'nce pienze, nun custituìanu, è sentu cum'è un animale, ci hè un periculu, è induve si, faces. Ùn dura à creda chì un Tikhon briaca, chì pinsannu a la chiesa. Nikolay Cadiz à a fine di u rumanzu circa cosa parla cù Bezukhov, ma in tuttu u so conversations sò vistu solu sceni.

In u rumanzu "Guerra è pace" ùn si trova nè cumune, nè l 'unu cu li disse, appena à esse buffu. Leo Tolstoy dipoi sempri sulu l imagine di u so caratteri. Ghjesù ùn cundannate li mai, ma mai esalta. Ancu Andreya Bolkonskogo, si avissi parenu, i so eroi favourite, ch'ellu ùn pò fà un mudellu puru. Next à u vivu - hè a farina, perchè ghjè dinù un cavaleri di l 'a guerra, ancu in tempu. A morti è morti amuri Natasha avutu a so ricumpensa, parchì hè balla Napoleon anima chi scarier i veri Napoleon. Ognunu ellu, è ch'ellu amava - no. lu putiri Psychic di u cavaliere di a guerra di cerumen ancu quandu a ellu davanti à a so morti vinni a pace. Sottu u so pesu hè ancu lu puparu di l'omi - Per Bezuhov cu lu cori senza, e chistu è un cusì techju di u mondu, chì hè peggiu di la guerra, di sangu.

A divisioni in lu celu

Andrey Bolkonsky chjinatu nant'à u campu di Austerlitz, è, videndu u celi. Sopra à lu statu rivilatu infinita. Di colpu, Napoleon arriva cu li dami di cumpagnia. "Ghjè -! Una bella morte", - li disse quellu chì ùn capisce nunda di più a morte, o, ancu di più tantu in vita. È ciò chì si pò capì in stu riguardu chi, chì ùn sente a vita di l 'altra persona? A quistione hè Linguistics. È i sceni di guerra in u rumanzu "Guerra è pace" tutte e ritorica.

People Défense à a terra, pocu a 'iddi, tira fora d' oru di lu pani da l 'erusioni di altri, orgogliu è arrubatu i so parenti. Perchè tuttu chistu, quannu lu celu sunnu riuni tranquilli? U celi hè divisu, parchì in animi umanu hè dinù sparte. Ognunu voli à campà dopu à un bon 'prossimu, ma a lu stissu tempu, pruvucannu firiti emutivu hè un omu di bè.

Perchè a guerra è a pace in a vita dopu?

imagine di Tolstoy di la guerra in lu rumanzu "Guerra è pace", è chì vanu da a maghjina di u mondu, per via ch'elli sò consubstantial in a vita vera. A lu genius Russian basa hè a vita vera, micca ciò ch'ellu vuleti à vede in giru. Li sò argumintazzioni filusòficu in u prodottu piuttostu quellu primitivu, ma iddi hannu più verità chè in pensamentu studiusi highbrow. Dopu tuttu, genti nun hannu una fòrmula nant'à a carta.

Passion à spessu dì hè più forte cà ragiuni. Karataev perchè sàviu chi inteligente, ma perchè a vita s'imbriaca ogni particedda, di u so corpu, da a lu lavaggiu di u linguistiche. U rumanzu rifletti consubstantial prucessu mai di a vita, in u quali - l 'eternità di a razza umana, e dunca ogni individuu.

E lu munnu costuli a half - fuma curpa

Prince Andrew nant'à u tavulinu sistema, è dopu à ellu sawing gamma Anatole Kuragin. E lu primu pinseri in u mio capu Andrew: "Perchè hè quì," Cù tali pinsamenti in ogni scena di vita umana in una sola mumentu, hè prontu à dumandà à a scena di battaglia. A guerra, in u rumanzu "Guerra è pace" ùn hè solu ci hè chidi, induve u focu cannuni e genti chi currianu in una rispunsevule bayonet. Quandu i moghja di figghiu cchiù nicu di la matri assassinatu, ùn hè micca una scena di battaglia? È ciò chì pudaria esse di più di battagghia ca quandu dui omi sò capisciu la vita e morti di miliuna di pirsuni, tutti di cui mai ancu vistu? Addividìrisi lu lume di u celu à a guerra è a pace, hè addividìrisi.

A bellezza di a vita in u rumanzu "Guerra è pace"

Leo Tolstoy hè spiatatu in l 'imagine di imagini umanu, è spiatatu in l' imagine di a vita umana stessa. Ma la bellezza di lu hè vistu in ogni parolla di u gran rumanzu. Bezuhov occhi fora di u focu, di u zitellu, cerca di a so mamma. Qualchissia risponde canticchiava dumanni, De da u male. Ma l 'Bezukhov è a so azzione thoughtless sò videndu da picciliddi comu lu straordinariu biddizzi di l' anima umana.

E overheard Bolkonski entusiasmu Natasha Rostova in u Scalu di la notti! Ancu Sonia meda cù i so figlioli, anima sterile, troppu, hà u so propriu dreary, aching biddizza. Idda cummattuta di lu gran cuntintizza e perdi la guerra di destinu inesorabbili. A guerra, in u rumanzu "Guerra è pace" hà migghiara di tracce, oltri a bellezza.

Nondescript Tuszyn chi jetta a so manu in lu core di u nemicu, si sviluppa nantu à una bedda di giganti miticu, micca solu in u so core. Addiventa quant'è à a Quercia ranni, ca parlavanu Andrey Bolkonsky. A scena di a riunioni di ginirali doppu la battagghia di Borodino prisintatu in u rumanzu à traversu l 'ochji di un zitellu. E quantu beddu lu friscalettu E la strata, vitti lu è ricurdatu scontru un zitellu: "I mo missiavu Ind'e, è tuttu à sente à ellu!"

Lompi a celu

Dopu à scriviri lu rumanzu "Guerra è pace", secunnu a tanti critichi, Lvu Nikolaevichu Tolstomu solu dui arrinisciutu a acchianari a la cima sverhpravdivogo arte letteraria - l ' "assaut" è "confessions", ma micca per longu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.