FurmazzioniStoria

Cumu hè a casa di campagna à u nordu induve ci hè un statu poi? A storia di u so 'urìggini

Mesoputamia - una casa di campagna à u nordu induve ci hè un statu poi. À u tempu, hè dinù asìstinu pi tali status comu lu Sumerian, Akkad, è di Babilonia. Tuttavia, apparteni à u statutu di poi di u prima in la storia di l 'imperu munnu.

u stabilimentu di u fundamentu

Mesoputamia hè situatu in u valle di i dui fiumi, - lu Tigri e Euphrates, chi fici e ricevutu u so secunnu nomu - Mesopotamia. Land in u rughjonu ùn hè adattatu per agricultura. Tuttavia, ci sò dipositi impurtante di ramu è di ferru manganese, ch'eddi sò amparatu à trattà. In fatti, stu spaziu hà campatu per circa 25 seculi.

Sturiani sò cuntari da l 'invenzione di scriviri a la cunquista di l' spiculi persiana. Circadori limità a Mesoputamia dui sopra-mintuvà i fiumi: u Tigri e lu Euphrates. Quissa hè a casa di campagna à u nordu induve ci hè un statu poi. A risposta à a dumanda di fà u stabilimentu di u regnu, à purtà i sturiani.

Ancu in a siconda mità di III millenniu aC. E. in u Peninsula araba, u clima hè cambiatu. Dunque tribù semitiche custretti à migrate à u mezu di u fiume, Euphrates. Ci u populu mischjatu cù l 'antichi Assyrians. Cusì fù creatu un paese mischinu.

vivant piaghja

Prima, issu spaziu hè mudificà daretu à i so vicini. abitanti Regnu foru impastughjata in agricultura è ammansata. Campi siminari e culturi. Li Santi, curtivatu orzu è emmerdement. I giardini, sò una varietà di i frutti frescu. Iddi eranu grotte vigne. ùn ci hè nudda irrigazzioni. Umidità portani piova è neve.

Ma l 'accupazzioni di lu statu caccia. Poi cumincionu à domesticate animali, muntagnera i pecuri. Venezia, la luna Assyrians è cavalli. Iddi èranu usatu sia in l 'ecunumia è in l' affari militari. U travagliu cù l 'animali hè abbastanza difficiuli. In inguernu, sta zona putissi cadiri neve prufonda. Summer hè tantu calda chi lu soli siccati fora la tarra di a pòlvara statu.

Da a campagna à a statu beddu stu regnu hà aiutatu scambià u cummerciu. In a Mesoputamia, hè a più grande cità di u tempu. Mesoputamia - hè dinù un paese in u nordu induve ci hè un statu poi.

Cummerciu comu na manera a riescita

A storia di un grande imperu si messe cù una piccula cità sittintriunali di Ashur. Hè chjamatu in onore di u Cristu sommu. Item abbitata soprattuttu da marcanti. In lu BC XVI sèculu. E. era una nazione fruttificà. A cità addivintau assai riccu grazia à u so locu. Iddu era chjinata in u Intersection di Routes cumerciu, è marcanti chì si tramutò da a Mesoputamia à u livante è daretu, vuluntaria à u riposu à stu puntu. A piriudu longu, i cità ùn hà ricevutu indipendenza pulitica.

I aghjunghje soldi à u Tisoru e lu cummerciu di schiavi. Sta situazione hè tipica di anticu Mesopotamia (la casa di campagna à u nordu induve ci hè un statu poi).

E (Grade 5) nni nzigna chi a Mesoputamia facìa parti di Assiria in tretu cronulogica da lu IX à lu BC VII sèculu. E. È stu tempu hè necessaria à Sredneassiriysky tappa.

spichji Last tempu pricidutu piriudu Staroassiriysky. Allura lu regnu prestu fatti indipendenza. In 1970 aC. E. lu putiri spustatu à i primi abbitanti endemica di Assur. Macari doppu sta scena sti lochi parechji volti si trova sottu à u putere di altri magistrati.

signore di u travagliu

paese statu purtatu u rè. Stu titulu di statu in lascita. Munarca in tutti i casi guidata da u punti di i nobili è anziani. Di qualchi tempu, u guvernatore cuncintrati in e so mani tutti i pusizzioni chiavi. Si svurgìu nu rolu di un prete, un capu militari e ancu corse l 'econumìa.

All 'èbbica Staroassiriysky, la riggiuni cumbattutu per a so indipendenza. È cù u seculu XIV-IX. AC. E. Assiria pajava cunquistau li terri culture. Next, lu putiri fu lu cuvirnaru la vicina Mitanni.

Si pigliò parechji seculi, è hè per via di sta natura regnu predatory di u mondu amparatu u nome di u paese, à u nordu induve ci hè un statu poi.

L'origini di u regnu di

In 1300 anni, di poi Re Ashur-uballit I attraversu antenna capacitance e ntilligenti I libbirau a so casa da l invasori, è pigliò u primu passu in la criazzioni di l 'imperu. Unu di i so succissura luntanu Adad-nirari I purtò lu tentativu di un fine. cunquisti piriudu più principia è perditi occupatu territori. Calchì volta à u spaziu hè ridutta a la fasi prucessu di prima. À spessu, tarra chì hè cupertu da u putere di u rè, falò à l 'Quays di u fiumu. U scopu principale di u funziunamentu tandu militari foru rubari. À u so dannu, e lu leu lu paisi.

A nascita di u statu poi appi a lu nizziu di l 'undicesimu seculu aC. E. Allora u rè hè Tiglath-Pileser I. so 'esercitu hè purtatu di più chè 30 campagni successu, ca lu risurtatu in tirritori impurtante stati cunquistata. Ma lu cchiù granni prufitti da Routes cummerciu, chi era di novu sottu à u putere di Assiria.

Allora, quasi dui centu anni, stu paese hà suffertu da attacchi di catena. Iddu trasi la riggiuni fora di crisa Adad-nirari II.

Avalanche

piriudu di pruspirità ghjunse in l 'Imperu Neu-poi. Datatu sta tappa X-VII seculu aC. E. A stu tempu, quelle lu novu riformi. L'esercitu tinutu disciplina s'imponi. I suldati era particularmenti brutali. Successivamenti, ancu Mesopotamia, una casa di campagna à u nordu induve ci hè un statu poi, ùn pò parrari di una putenza tale militari.

Capu di Tiglath-Pileser III hè una vera innovator in u campu militare. Prima di tuttu, nun c'a un drittu, secunnu a quali u recluti esercitu stati ricrutati. U sicondu passu - avà i militari era u mantinimentu statu piena. U numaru di li surdati pussutu ghjunghje sin'à 120 000. In più, l 'esercitu hè divisu in parti, ci eranu ss. Ci eranu ancu i scribi chì eranu rispunsevuli di i calculi. Per esempiu, quantu sò pigliatu parechji prighjuneri, chì bona rinisceru a pigghiari. musicisti Army divertiri. Un altru funzione caratteristica di stu piriudu - clairvoyants.

U gran capu

Cù sta tecnica l 'esercitu hè invincible. U Populu ùn hè stupente chì u mondu sapia, in u nordu di u paese chi si svilupparu lu statu poi.

Un altru Tactic di l '' armata - la carrozza. I suldati in u carrettu tiratu da quattru cavalli, era un tentativu di minuti à introducia in furgoni di u nimicu è inflict all'àutru funestu. In più, in stu regnu era ghjente chì èranu impastughjata in undermining e cuntaminazione di lu mura di la cità chi tinni la difisa. Un impurtante à prò di l'esercitu purtatu in, e li spìi.

A partita di bona per u so paese ùn Tiglath-Pileser III è in altri lochi. In particulare, si trasfirìu qualchi nazione nant'à u territoriu di l 'àutri, intricciatu thereby la tradizzioni e la cultura. Per quessa, u culunia ùn pudia Sott'à abbasta a forza di lutta contra l 'imperu.

cunquista pirmanenti e politica successu di u statu purtatu favulusi di ricchezza è travagghiu mircatu.

A lu crollu di lu regnu

VII seculu aC. E. Hè dimustratu funestu, di sta nazione. Pocu à pocu si messe à perde u so postu di una gran 'imperu. Mesopotamia, una casa di campagna à u nordu induve ci hè un statu poi, attesa di un novu guvernu. U prossimu capu di sta terra addivintau Babylonia. Hè u regnu di u mitilo vicinu intrutu in n'allianza di repel u nimicu. E so armate attaccatu in dui indicazione. Cù tutti 'imperu battagghia persu u so maiò li cità.

Ma à a morti di Assiria - era l 'arte storica. U so rè, è guerrieru era tantu sanguinari è duru, chì tandu si mali da i so franchigia. Control tanti pirsuni divintatu impussibile. In unu o l 'àutru, région avirrissimu un tumultu.

Great regnu ùn sustiniri la nfluenza di Babylonia e Media è cascò. Tutti l 'intellighentsia massacràni, la cità fu distrutta. Stallà u so anzianu putere, inclusu. A ghjente di u paese aggressor fù venenu da diversi stati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.