Arte e spettacoliLittiratura

"Alice in Wonderland" movie. citazzioni

Lewis Carroll racontu cunnisciutu à ognunu da a zitiddina. Ci sò abbituatu a riflissioni di i miti di stu travagghiu comu quarchi modu realistu è vicinu à attitudini di i zitelli. U libru stessu hè suprattuttu, iniziu studiosu cun tanti discorsi sàviu chi sò tantu sbuchjata è dapoi a custata i rialità di a nostra vita. Quotes da i filmi "Alice in Wonderland" attrattiva è ùnicu.

Intantu, u racontu hè micca chjaru tutti generale. Certi, isuli, guardà u prodottu quasi meaningless. È tutte e perchè ch'elli ùn capisce u sensu vidi ca lu porta a iddu stissu. U fattu chì mentre ch'elli arrivare in sù, avemu ch'è usatu pi chiudiri di infurmazioni utuli, micca sempre prontu a miludia lu. Cosa pudia esse più misteriosu di u "Alice in Wonderland"? Quotes da i filmi di succorsu capisce a rialità cumplessa di a nostra vita, vicinu à u realisazione di u valore di a vita. Andemu cunsidarà in ordine. Forsi stu novu scopu m'aiuti i visitori à vene à una cunniscenza di ciò chì u libru "Alice in Wonderland". Quotes circa miraculi strumenta, furzatu a credi in un miraculu, a sfurzari a so punti stabbilutu.

"In la matina doppu arrisbigghiarisi, u sacciu chi sugnu, ma dipoi tandu hà cambiatu"

A mente hè chì u nostru statu nternu spessu subisci una mutazione. Pircizzioni di u mondu in a matina, è a sera, à unu è lu stissu pirsuna ponnu canciari si sviluppa. Stu mangianu sottu à u pesu di u testu in un ghjornu di emozioni. Most ghjente pruvate micca a pagari attente à elli, ma hè primurosu di una strada fine morti.

Cosa hè tantu attrattu da a so casa, "Alice in Wonderland"? Quotes da u cosita permette à corpu in u spettaculu è dolce atmusfera di l'evenimenti. Avemu tutti i cambia più tempu, è ancu un ghjornu pò micca u idea, a capacità di a miludia a situazioni, à scioglie qualchi prublema. Ci hè una pircizzioni chì semu un misteru per noi stessi, è, dunque, di sicuru in gradu di Purtivechju altri.

"Ci hè un paese chì ùn pò esse trovu nant'à a Terra. , Bisogna esse un pocu scemu "à parmetta ci

Ci sò tutti in unu modu o un altru si chjama se pazzi. Qualchissia chì stà blindly, retta i normi di a sucetà, ùn pò esse viva, dipoi un tali accostu a la vita ammazzannu cumplittamenti in omu sumiglia. A vuluntà di vince hè natu induve ùn ci hè micca vulintà di esse ", comu tutti l 'àutru" è ùn ci hè voglia di fà una vita à u so solu discretion. Hè ciò chì u racontu di fata "Alice in Wonderland", una surpresa da i filmi emphasize so urintamentu filusòficu. Stu ùn hè storia di un i zitelli.

"Lacrime ùn vince a battaglia"

Avemu spissu la dispirazioni e di li primi fallimentu core cantu. Sè tutti i populi di u mondu à fà cusì, ùn avissi avutu ogni rializazioni impurtante. Ci accade in realtà solu perchè qualchissia avia la forza e la pacenzia se rendre à a fine, ùn dà à a dispirazioni e perde a fede in lu so verbes. Franchisee sò sempre cù noi - chistu è lu veru fondu, chì duvia esse ricurdatu. Sè vo vulete nesciunu vitturiosa da una situazione difficiule, caperu in parti.

Cambiatu da cunsiderà, prufonda in u so essenza hè un travagliu di Lewis Carroll di "Alice in Wonderland". Quotes da i filmi pòrtanu dapoi u scopu principale di u testu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.