Arte e spettacoliLittiratura

Paté I. V., "A maddalena di Young Paillasse": riassuntu da capitulu

U rumanzu "A maddalena di Young Paillasse" (riassuntu ti prisenti sottu) è lu megghiu canusciutu, dopu à "Faust", un travagliu di u scrittore francese di u I. 18u seculu, V. Gete. Hè sta storia drammatica basatu nantu à evenimenti veru, avemu discurriri nzèmmula a stu articulu.

U prodottu

U rumanzu hè scrittu in 1774. U fundamentu di u prodottu basatu nantu à a storia, vistu da Goethe sè stessu. In 1772, u scrittore hè in Vatslare, una piccula cità. Quì in lu putiri di la corti mpiriali, sperta e pratiche lege. Fate u purtonu qualchi Kestner, sirvuta comu sicritariu di u Ambasciata di Avellino. Goethe tinia in uni pochi di mesi, è à a fine di statina manca. Dopu à qualchì tempu, u pueta ricevutu una lettera di u so amicu. Kestner dettu chì u so amicu tutali Ieruzalema, un ghjovanu ufficiali, auturi di succidu. U mutivu di sta hè amore, sentimenti di prufunnu e umiliazione, oltri dissatisfaction cù u so postu in a sucetà.

Goethe decisu chì stu casu, si pò rapprisintatu comu na tragedia di u mudernu generazioni si. Era tandu chì u pueta appi l 'idea di scriviri un romanzu.

uriginale Genre è Struttura

Pùa si girò versu lu Genre pupulare di u rumanzu in versu da Goethe. "A maddalena di Young Paillasse" (riassuntu da cunfirmà sta) - un rumanzu Fola. A i prudutti assai à spessu com'è hannu na struttura - cumposta di certi di i so cuncernati scrive. Era senza eccezzioni, è u nostru travagliu.

U rumanzu hè custituita di dui parti, ognunu di li quali, a sò vota, hè cumposta di u traduttore di Paillasse è pirsuna, publicheghja u rumanzu, u missaghju hè infurmazione à u littore. Littri si vutaru a la prutagunista di u so fidu amicu Wilhelm. Paillasse discrivi a iddi nun surtantu l evenimenti in a so vita, ma dinù i so spirienzi è sentimenti.

"A maddalena di Young Paillasse": riassuntu

A prutagunista - un giuvanottu chjamatu Paillasse, si hè abbuccatu à a puesia è pittura. U ghjuvanottu settles in una piccula cità, liberà à esse solu. Quì si seriu a ghjente urdinaria, maturare, natura, pittura, è leghje Homer.

Paillasse invitatu à la campagne Ball Jugend, unni ncuntrau cu na certa S. Charlotte, unni accumincia subbitu a 'amuri. Close d Lotta, donna, idda - i maiuroni figlia amtmana (testa quartieru) di u Principatu. Mamma in a so famiglia murìu a mane, tantu Charlotte hà sustituitu u di u so fratelli è surelle minori. A donna hè micca solu bella, ma dinù intelligente.

amuri

Da stu mumentu, accumenza la soru cchiu` tirribili suffirenza di u ghjovanu Paillasse. Synopsis contàt de su l 'urìggini di lu so' amuri. U ghjuvanottu dedica tuttu u so tempu libaru in a casa di Lotte, ca si trova fora di i cità. Iddu, nzèmmula cu lu so figliolu va a visita un cumpassioni military malatu di 'na signura malatu. Paillasse gudiri ste visite, comu si pò esse cun Lotte.

Però, l 'amuri di carusi veni cunnannatu a malatu per via di u fattu chì Charlotte hà digià groom - Albert, chì era andatu à ottene una pusizioni altu.

U campanile Alberta

Scrittu sottu à a direzzione di u rumanzu Fola "A maddalena di Young Paillasse," un riassuntu di cui stamu cunsidirari, accussì l 'eroi di una assai emutivu, ch'ellu ùn hè micca in gradu di cuntena a so sentimenti è impulses, fù repelled da razziunalitati in azzioni. Chì hè per quessa Paillasse occupa u sintimu pressione di ghjilosu, quandu Albert ritornu. U carusu mostra a so natura, legs: si scalava nna l 'merriment, addiventa tristi. Albert simpatica a Paillasse è facia micca à dà 'impurtanza à tali cambiamenti.

anniversariu

Succedi pi discrìviri prestu u cuntenutu di "A maddalena di Young Paillasse." U ghjornu di a nascita di Paillasse. Albert ci dà un spiccà mistiriusu. Ci hè un arcu di i vestiti Charlotte, in u quali u giuvanottu i so vistu per a prima volta. Paillasse suffremu e veni a cunchiusioni chì hè megliu à lascià, ma u mumentu di a partenza tuttu u tempu tollerò.

U carusu ùn cuntà a so decisione. On a vigilia di a so partenza, iddu va a Charlotte. Idda accumenza a parrari la morti, conta a so mamma, è i mumenti quand'elli noms de strata. Paillasse storia impauriti li fimmineddi, ma ferma sempre ferma in u so voglie à lascià.

À u novu postu

Ci sò seriu cambiamenti di u caratteru principale, "A maddalena di Young Paillasse," u rumanzu (Gete Iogann - l autore di u travagliu). Andò à l 'altru a cità. Ci si intria in u serviziu di u Messenger, chì hè carattarizatu da thoroughness meticulously è ciabbulaunu supra. Paillasse hè u solu unu à u novu locu - Conti av K., chì brightens su li carusi sula. Si gira fora chì in sta cità sò i preghjudizii assai forti, assuciata incù u duminiu di na pirsuna. Dunque Paillasse avà e poi avemu intesu nostru situ curtisia circa i so urighjini.

U carusu ncontra un town B, chì hè assai simile à Charlotte. Cù sta figghjola Paillasse spessu capisciu a so vita passatu, ancu s'arricorda circa Lott. A sucetà hè sempri à culpì da u ghjuvanottu, è u raportu cù u Messenger deteriorate. Cum'è un risultatu, dice u capu di lagna à u Ministru di Paillasse. Iddu vi manna in risposta à u giuvanottu una lettera, chì dumanda ellu à esse menu touchy, lascià ideali extravagant è à dilli e so energie in dirizzioni dritta.

ritornu

Passa u rumanzu "U maddalena di Young Paillasse" (Goethe). E riassuntu s'arricorda circa perchè u caratteru principale era di lascià u so nova casa, nunustanti lu fattu ca la pusizioni di a so, ci appi a veniri a termini.

Paillasse fù visità lu Conti lu so 'amicu av K. è accasu stete troppu longa. A ddu tempu, lu conti messe à incascià invitati. Sicondu à i etiquette in urbanu trà a sucetà nòbbili ùn deve esse un omu di bassu urighjini. Paillasse hè tutalmente scurdò di stu duminiu, è stete in lu conti. In più, li disse: B., ca subbitu accuminciò a parrari. Pocu à pocu, però, u giuvanottu avvisti chì u pubblicu cci duna un taliaturi sidelong, è u so interlocutore hà à fà di più sforzu pi teniri lu dialugu passa. Capiscia issa, Paillasse vadi prestu.

Tuttavia, à u ghjornu dopu, a cità era assai cu vuci chi Paillasse fù trascinatu da Count av K. U picciottu, sapendu chì a storia vi finiscinu cu la cu licinziamentu da serviziu per ellu, si dicideru a situazioni e poi lassari.

A prima cosa Paillasse ricodda a so zitiddina. Quì ci hè datu un dolci ricordi. A stu tempu, u invitu vene da u principe, è u nostru eroe hè mandatu in i so prupietà, da a partir prestu, ùn più pudè suppurtà distaccu da u so figliolu.

Charlotte stà in la cità. Duranti chi tempu, ùn ci hè nudda Paillasse, hà pussutu spusà Albert. Avà ch'ella hè nfacci moglie. Però, l 'arrivu di un vechju amicu prisenta disordine in a famiglia. Lotte Paillasse vede 'amuri e BRECCIATE cun ellu, ma ch'ella era difficiuli à fighjulà u malatu. u giuvanottu ellu stessu hè sempri in sonnii, iddu osric a dormiri sempri, accussì comu micca à lascià u mondu di sonnii è micca à u ritornu à una rialità adduluratu.

Lott

Crèa imagine di pirsuni assai facili e impressionable Gete I. V. ( "The maddalena di Young Paillasse") - un riassuntu di a storia di Henry rinforza lu. Compiu Paillasse ritrova un foddi Henry, ville, lucale in a vicinanza, chì coglie di rimi préférés. Prestu si ne diventa chjara chì hè autru all'ultimu chi vecchi patri, sigritariu di Charlotte, chì cascò in amuri cu la vèrgini e malati cun passioni amore.

Paillasse hè cuminciava à capisce chì l imagine di Charlotte ellu è turturi stàpi. In sta ricunniscenza di littri di Paillasse abbandunatu. Si succedi pi discrìviri l 'eventi avà pirsuna.

U ghjuvanottu diventa custretta à altre per via di a so passione. Pocu à pocu, u ghjuvanottu si furtificava da u pinseri chì u solu salvezza per ellu - di fà stu mondu. On a vigiglia di Natale, Lotta dumanna 'altri à vene ùn prima cà elli, di vene nantu Eve di Natale. Ma Paillasse hè u ghjornu dopu. Idda pigghia lu, si leghje inseme. At qualchi puntu, lu picciottu persu u cuntrollu di sè stessu, è hè vicinu à Charlotte, ca cci dumannò subbitu a lassari a so casa.

risultatu

Pantheon la fini di lu rumanzu "U maddalena di Young Paillasse." Summariu di capituli discrivi l 'episodiu finali di u travagliu. Paillasse vene torna in casa, scrissi na littra a Lotte, è manda un servu a Albert di u so fucili. À mezanotte ùn ci hè statu un colpo in stanza di u ghjuvanottu. In la matina, lu servu scopri Paillasse sempre vivu, è chjama lu mìadicu, ma hè troppu tardu. Albert e Charlotte suffertu assai cuntatu a morte di u so amicu. Iddi cci intarratu in a casa di campagna à u puntu induve Paillasse vulia à esse intarratu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.