Arte e spettacoliLittiratura

"Léningrad": analisi di un puema (Mandelstam). Analisi di puema di Mandelstam "Corsu", "Serata gintili", "Age", "Notre Dame"

Osip Mandelstam - unu di l 'spertu rapprisintanti di i pueti Silver Age. A so cuntribuzione à u sviluppu di a litteratura Russian di u vintesimu seculu, pò mancu esse overestimated, è u tragicu destinu lassa nimu hà primura.

By stessu, passiunente è ntirissanti Analisi puema. Mandelstam dà dinù in u so lyrics Canta Acmeists mondu, i so attitudini di a puesia è a direzzione 'arti. L'articulu vi essiri cunzidiratu lu cchiù famusu opere di u pueta: "Léningrad", "Corsu", "Serata gintili", "Age", è «Notre Dame».

nantu à u corsu armani

U futuru pueta hè natu in u 1891 à Varsavia, a famiglia avian, chì in u 1897 si trasfirìu a St. Petersburg. Here Osip Tenishev finisci la scola. Allora chì si n'andò à Paris, friquintau Discorsi à la Sorbona, hè prumessa à l 'Università di Heidelberg.

In 1910, u so primu puimettu, publicatu in la rivista "Apollo". Di l 'annu à diventà u so Mandelstam in ambienti littirari, mentri cunducia à l' Acmeists idei. In 1913, u scrittore chì publicheghja a prima racolta di puisii - "Stone".

U percorsu a vita di u pueta cunfine in 1938, quandu ellu fù arristatu e mannatu a Voronezh. Mandelstam mortu in lu campu di l 'esiliu, è fù intarratu in una tomba di massa.

Aiuta à palesani u mondu internu è in particulare mondu-pueta Analisi puema. Mandelstam in stu riguardu prupone u lettore un scopu à ciò chì fù ricurrenza à u principiu di u XXu seculu, in Russia, è ciò ch'ellu avia vistu.

Osipa Mandelshtama Feature puesia

A manera pueticu di Mandelstam messe à 14 anni, quandu i primi versi stati scritti. Da ddu mumentu, lu piriudu prima di la criatività, carattarizatu da pessimisimu è a ricerca di significato in a vita. Mandelstam hè cumenciu m'incantava da l 'idei di l' Symbolists e infurmazione in a so puesia a imagine musicali e motivi. Tuttavia, familiarità cô acmeists drammaticamènti cambiatu u idei è u tonu di u Populu di i pueta. In tali travagghi comu "Nature - u listessu cum'è Rome ..." cumincià à scuntrà imagini architettura, chì rinforza u analisi di u puema. Mandelstam capitu u sviluppu di u bronzu cum'è un prucessu pedagogicu cuntinua, induve u patrimoniu culturale (cumpresi architittura) rifletti lu canciamentu è verdi i pòpuli.

À capisce è capì u particulare masi Mandelstam, andate à cunsultà à l 'analisi di u so prugramma di rimi.

"Léningrad"

Analisi di puema di Mandelstam "Léningrad", vi ponu principiatu cù una discrizzione di u tarrenu. eroe lirica torna a la cità di a so zitiddina - Léningrad. Quì si trova a so vucazione, trovu amichi, parechji di i quali pò ùn anu scuntratu. Sò cascata cù a cità hè cusì forte chì hè paragunabbili sulu a sangue, è carne ligami "à u vilenu, per i figlioli di ceruminous abbunna." Sta volta cù u spaziu Léningrad "grassu lampade fiume Léningrad", "ta ominous aghjusta inveci" (un métaphore chì discrivi u celu legend è i View official). Ma l 'friendships forti: "aghju sempre u indirizzu di u quali hè trovu a voce mortu." Ma nuddu mpurtanza comu forti, ùn era una cunnessione lirica cu la cità, ci sò quelli chì ponu facirmenti rumpu lu - "invitati". Ci vinissi di notte senza un invitu à piglià cun elli a so parenti è amichi. U so novu hè equivalenti à a morte, perchè quelli chì sò mortu, ùn turnarà.

About ncridibilmenti Analisi tempu bramosu dici puema di Mandelstam "Léningrad". Autore nzerita catturà u crescente angosce, u sustegnu di ogni prutezzione contru i arbitrarietà di e cose ricurrenza attornu e futuru hopeless.

"Vek"

Ghjè unu di l 'òpiri sprissivu e terribili chi Mandelstam cavallu. L'analisi di u puema "The Age di u mio, mio animali ..." rifletti largamente u listessu Certu circa la perdita di la solita munnu paci comu la ditta prima.

Mandelstam pò cumparari a so vita cù l 'animali spiatatu e scrianzati, ca rumpiu lu so ordine mondu spine-stabbilutu è ùn pò mette si, longingly fideghja daretu à u passatu. Lu pueta metti tutta a tragedia di ciò chì hè pusitivu, è facia i so arti (ca rapprisenta flauto) à lià i thoracic, ma ùn tempu è sforzu di unu omu ùn hè micca abbastanza. È si cuntinueghja à purtata di "stroitelnitsa-sangue" di firiti lu l'paese. A maghjina di a bestia-seculu c'abbrazza micca solu u wildness, ma dinù helplessness: una sarra ruttu impedisce ellu vince u so anzianu a forza, si pò fighjulà u solu "nantu i vistichi di a so zampe." Cusì, u dulurusi, difficiuli è tragically spirimintari evenimenti rivuluziunariu è u cambià di Mandelstam lu putiri.

Analysis puema "Corsu"

U fundamentu di u prodottu messa la secunna canzuna di "Iliadi" l'Homer - "Dream di Viotia, o di a lista di i navi", chi list tutti i battelli è i capi militare, chì si n'andò in a cità.

U principiu di u puema - la palora "Corsu", chì discrivi u statu fisichi di l'eroe. E sùbitu lu pueta immerses lu litturi in l 'anticu mitu grecu: "Omeru. paru Stretta di ... ". allarga nti la navi, cum'è una notte, longhi, turmintava è ùn permette à ripidda. L'imagine di u Battesti vulannu megliurisce solu u rìtimu è trettu u spaziu è u tempu lentu, chi tenni a emphasize Mandelstam. L'analisi di u puema "Corsu" rifletti lu liscia cursu di tempu è pinsamenti lirica. Da lu Lacu di l 'navi si trasfirìu a riflissioni nantu à u scopu di l' antichi a guerra. esercitu Enorme mutivatu da amuri: "Unni stai a vela? Pasquale Helen, chì Troy voi Achaeans .. E lu mari, è Homer -. Tutte e mutivatu da amore " A ligna dopu, torna à a rialità, avà di èbbica lirica: "Quale hè à sente à mè? E Omeru hè mutu. "

Love - hè u principale mutori, chì hà micca cambiatu dipoi i tempi antichi di u prisente ghjornu, - un parè spressu in stu puema Osip Mandelstam.

Analisi di a puisia "� sera"

U puema discrivi unu di i Mirendella 'ncapu la spiaggia di lu mari Mediterraneu, chi Mandelstam hè un estru friquenti duranti li so studia a la Sorbona. Stu travagliu tengu fora contra l 'industria di tuttu u pueta di a so gioia, felicità è luci rosa sgambitteghja. Ntonzi romantica, grillé un ritrattu di un bellu paisaghju, piena di populu corsu, passa e li culura luminosu. Dicinnovi scritturi cuntenti, si pigghia la libertà è boundlessness di u so prughjettu, u mondu apre in fronte di ellu. Poet si propiu u so parè, ùn ci hè nudda di scantu, e pi lu scantu di incurring l 'addisperu (sembra in òpiri cchiù tardu).

Dopu à u ritornu à la Russia avissi mai scrive un short cusì allegru Mandelstam. L'analisi di u puema "Serata � 'dà arzillu, a fame per a libertà è a vita di l'anima di u scrittore.

«Notre Dame»

U puema «Notre Dame», cum'è l 'unu prima, hè basatu nantu à i spirienzi chì hanu lassatu un studiu in France. Mandelstam viaggiu assai duranti stu pirìudu è statu impressiunatu da l 'ochji di Notre Dame. Hè issu munumentu architettura hè didicatu à a puisia. Ncridibilmenti metaphorically è sensuously discrivi la custruzzioni Mandelstam. Analisi di u puema «Notre Dame» dà la biddizza di la cattedrale, hè paragunatu cun una persona vivant ", jeux allungamentu jeva pò facirmenti ridutta." Poet scantati è impressiunatu lu spittaculu, ùn hè imbued cu biddizza è gluriosu di a struttura è pocu cunnisciutu u so più bellu in u mondu sanu.

Mandelstam prima linia si rifirisci a la storia di u Cunsigliu: ". Induva u ghjùdice Roman ghjudicata populu stranu" U tema Roman emergenti hè bisognu in ordine per mustrà i cunnessione frà architettura è u sviluppu culturale è storicu di i pòpuli.

Diliziu e meraviglie di l 'antichi architetti capacità Mandelstam. Analisi di u puema «Notre Dame» pò esse riduci à una descrizzione di cuntrasti, in u quali hè custruitu tuttu u travagghiu, "si pò facirmenti riduci" - "pisu di muru piglià", "lu putiri di lu Egyptian" - "Sophisme Christian", "liccia" - "canna". In cunghjunzione emozioni conflicting, tessuti naziunalità e differente avvicinamenti di imagine ammucciatu bellezza di tutti i catedrale è i rimi di u pueta.

cunchiusioni

Cusì, palesani u postu l'autore, capisce l 'anima, munnu, e la festa di u pueta, una sèmplice analisi di u puema. Mandelstam, di sicuru - una di i pueti più intarissanti è sfarente di u Silver Age, li cui travagghiu fascinates, attrae e fascinates.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.