Arte e spettacoliLittiratura

Scrittori Baby Soviet

Letteratura l' hè sempre stata in u mondu, exerting immensa influenza nantu à i capretti. Parechje generazione crisciutu à i libri di autori favuritu, u prima à mustrà i ziteddi un chjaru distinzioni trà u bè è u male, per insignà li a mparari li liggi di natura, i reguli di cumunicazioni cù autra, amparà circa la storia e àutri scienzi in u statu presentatu, intelligenza, induve di u zitellu. Parechje ideali pigliata da a libru l'figghi, ca scrissi u scrittori Suviètica, divinni la basi di la criazzioni di lu carattari di l 'individuu. Li stà in la cuscenza di a persona finu à sò morti.

Scrittori l'Letteratura Soviet - autori di li libbra di lu giuvini generazione - sò tipu di educators, par assumeri lu rispunsabilità murali è eticu di la criazzioni di na pirsuna Decisive. In generazioni vzroslgo di Russians sti nomi causari l 'assuciazzioni più piacevuli.

Scrittori l'Letteratura Soviet: Agniya Barto

Cù rimi di u pueta Soviet Agnes Barto pràticu à guasi tutti. Famiglie, piunieri, a vita di schoolchildren Soviet - u tema principale di u so bonu, à spessu opere spiritosa, pupulare incù i zitelli, è in generale. Iddi Agniya Barto dissi la lingua di u zitellu, è in la vita di un n'era fattu atti di francese generale: truvannu è recovering cintunari nta tutta la casa da i zitelli a guerra in a so famiglia. U puntu mi pari di esse hopeless, parchì in i primi anni, uni pochi ghjente cunnosce circa l 'infurmazione cumpleta (indirizzu, caratteristiche fisiche, i nomi àutri). Ma tanti agnidduzzi pussutu rammentu stonde vivi di a vita (cume cavalcate, nantu un slitta cun Egorka cum'è un ghjallu pecked dulore trà l 'occhi quantu à ghjucà cù un cane, favourite Djulbars). Hè issi ricordi Agniya Barto, chì sapia a parrari la lingua di i zitelli, usatu in a so ricerche. Duranti l '9 anni, ch'ella hè stata à pressu la diffusione "To truvà una persona", chì hè leghje fora u celu ogni ghjornu di littri vulannu da a travers la casa di i segni particulari. Solu a prima edizione aiutatu à truvà u so famìglie, sette persone, è di tutti i tempi, sutta la guida di Agnes Barto, cui travagghiau comu un traduttore cù l ' "lingua bébé", urganizata à addunisce 927 famiglie.

Scrittori Soviet: Eduard Uspensky

A palesa mpurtanti di scrittura di u periodu Soviet di i zitelli hè Eduard Uspensky. Crocodile Gena, Cheburashka, postman PA, jattu Matroskin, Uncle Fyodor - è oghje sti caratteri animata sò care è ancu ricevutu in ogni casa. Ricevutu un 'educazione ingegneria ùn impediscenu micca Eduard Uspensky divintatu autore un favuritu di i zitelli. U so miti libru partìanu successu à screni televisiò è incanta u pubblicu cun u so aventure di parechji dicennii. Parechje di li avianu prototypes vera. Cusì, in la vecchia Shapoklyak scritturi dipintu a so prima suprugu- dannusu, in tutti i rispittari na signura. Pal Nikolai Taraskin mette u imagine di u jattu Matroskin: inteligente, duru-funziunamentu è ecunomica. A prima, cum'è i pastori è nomu di u gattu à u listessu, ma un amicu "I addivintò na Suspect" è ùn permette, ma più tardi (dopu à la libbirtati di la animata nant'à i schermi) sò curputu Girmania si. Girl in un tempurale, cappotto, AUSTRIA, na vota vistu da u pueta in u magazinu, hè u mudeddu di u miò Cheburashka. Parents sceglie stemma estate zitellu di cornu, è u ragazza in lu solu ùn pò marchjà. Na vota ca si fà un muvimentu, cum'è abbandunatu. Sora, mittennusi fughja u pianu di novu, li disse: "È bè, ciò chì ùn vi Cheburashka" (da a parolla "cheburahnutsya" - caduta, crash).

Korney Chukovsky - un favuritu di i zitelli

Bè, chì ùn cunnosce rimi Korneya Chukovskogo: "sinceramente bourdonner Fly", "Moidodyr", "cockroach", "Oh How It Hurts", "Barmalej"? Tanti scrittura Soviet travagliatu sottu u so veru nomu. Chukovsky - era una Alias Korneychukova Nikolaya Vasilevicha. Sò più largamente leghje opere scrissi di u so è a so figliola Murochke, ca murìu di: tuberculosis à l 'età di 11. U puema "Oh How It Hurts" - hè u lamentu di l 'anima di un dutturi magicu chì vi site e tutti l' sarvari. Altronde Murochki, Chukovsky avìa tri figghi.

Tutta a so vita, Roots I. aiutatu à quelli chì si ne à ellu per 'aiutu, cù a so fama, u stilu, è rentier. Micca tutti i scrittori Suviètica era capaci di fà cusì publicamente, è li mandò soldi, sbattiva Pensioni, letti spitali, agriturismo, aiutatu rumpiri ncignusu ghjovanu scrittori, luttò per quelli chì sò stati arristati, pigliò cura di li famigghi orphaned. Par la via, in onuri di lu Diavule sinceramente bourdonner энтомолог Russo A. P. Ozerov in u 1992 si chjama una nova e razze di mosche muravedok distaccu Diptera - tzokotucha mucha.

U rolu di u scrittori Soviet in la criazzioni di sumiglia

Scrittori Soviet fattu un gran cuntribuzione di litteratura di i zitelli, i so opari crisciri parechje generazioni di ghjente da cunsiderà. How buntà, culurite è Informativ inglese narrate Vitali Bianchi, Michael Prishvin Igor Akimushkin Letteratura circa la bellezza di a natura da un all'età accrisciri 'amore di a so è i nostri fratelli minori. Vergogna cèlibbri scritturi Soviet Arkady Gaidar, Valentin Kataev, Boris Zakhoder, Grigory Páscoa , è tanti altri, in stu ghjornu pupulari trà lettori, perchè à tutti i so opari permeates l 'idea di u bè è di cumpassione per unu l'altru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.