Arte e spettacoliLittiratura

Brief biografia e travagghi di Solzhenitsyna alessandro Isaevicha

In una intervista cù gulag si ammissu chi a so vita fù cunsacratu à a Rivuluzione francese. Chi l 'auturi era in menti u rumanzu "The First Circle"? E National cunserva un evenimentu turnu manghjatu in sicretu. Certificà à elli lu scritturi cunzidiratu lu so 'duviri. Solzhenitsyn - un cuntributu impurtante à u studiu di a storia di u seculu XX.

curriculum vitae

Solzhenitsyn Aleksandr Isaevich hè natu in 1918, in d'Ampezzo. Iddu impastughjata in attività littiraria cù a ghjuvintù. Prima di la guerra, ch'ellu era interessatu da sopra à tuttu di la storia di la Prima Guerra Munniali. L'argumenti, u futuru pueta, Dissident è activist suciale didicatu a so prima òpiri littirari.

manera Creative è unicu di a vita ô gulag. Divintatu un tistimone è participant di mpurtanti eventi storichi - cuntintizza di lu scritturi, ma 'na gran tragedia di la pirsuna.

Lu scoppiu di la guerra Solzhenitsyn scontra in a Mosca. Quì si studiati da currispunnenza di l 'Istitutu di Storia, Filosofia e Letteratura. Daretu hè u University Cadiz. Anticipu - l'Officer School, essais e arrestu. In la fini di nuvanta in la rivista littiraria "New le Monde" stati publicatu opere di Solzhenitsyn, in u quali l 'auturi si riflittìu la spirienza militari. E iddu avìa statu nutevuli.

An marina artiglieria, u futuru pueta hè partutu da a Eagle à East Prussia. lu anni dopu evenimenti chì piriudu prodottu didicata "cità Zhelyabugskie", "Adliga Shvenkitten". Era in i lochi assai induve pricidentimenti tinia Army General Samsonov. Events in 1914, Solzhenitsyn didicatu lu so libru "A Wheel Red."

Captain Ball Solzhenitsyn vinni ncarziratu in u 1945. Cosa seguita era tanti anni in prighjone, campi, ligami. Dopu à temiz in 1957, mentri un maestru in una scola paesi, vicinu à Ryazan. Chambre Solzhenitsyn dete da un resident search - Matrona Zakharovna, chi poi divintò u mudeddu di u caratteru principale storia "Matryona".

U scrittore di u talianu

In a so guinée, "granni è l 'Edoardo" Solzhenitsyn ammissu chi nanzu u so arrestu, puru siddu nun fu attiratu a literatura, ma piuttostu Passiunatu. In i tempi di a pace, in a libertà, è fù scunvurgìu da u fattu chì per storie à truvà u frescu faciuli. Chi avissi a Solzhenitsyn, s'ellu ùn avia micca postu?

I temi di nuvelle, novellas è rumanzi nati in u FRAMAR, in caserma, in Leoni prigiò. Ùn pudè scrive falà u vostru core su carta, hà criatu tutta capituli di l 'Unioni "A vita Arcipelagu" è "The First Circle" in la menti, e poi li memorized da lu cori.

Dopu à a so libbirtati, Aleksandr Isaevich cuntinuava a scrìviri. Imprimer so opere in l 'anni cinquanta paria un sonniu impussibili. Ma iddu nun si firmau a scriviri, cridendu chì u so travagliu ùn sarà andatu chì ghjoca, nuvelle è rumanzi leghje ancu i discendenti.

Per pubblicà u so primi travagghi solu in lu 1963 fu capaci di gulag. Books, publicazioni cum'è quesse sò affaccatu assai più tardi. In a so patria pussutu Stampa la storia in u "New le Monde". Ma era cusì felicità.

k

À amparà scritti e poi 'abbruciari - un mètudu chi travaglia per u rimborsu di u so Solzhenitsyn usatu di più cà una volta. Ma quandu in duttura esiliu dittu ca iddi si càmpanu uni pochi di mesi, ch'ellu avia a paura, sopra tuttu di ciò chì si creò vi mai vede u lettore. Gulag era nimu à salvà. Friends - in i campi. Mamma muriu. Moglie in canciatu ci ripudiata è moglie di un altru omu. Solzhenitsyn girava u manuscrittu, chi arrinisceru a scrive, dunque messi in una buttiglia di Champagne, sta buttigliedda intarratu in lu giardinu. E mi n'andò di Mongolia à more ...

Perciò, li campau. In siveri ripresa diagnostic paria una sorti da sopra. In u veranu di u 1954, Solzhenitsyn scrivìu, "Labor di a Republica" - la prima òpira, sè vo create un scrittore chì operatives sò cunnisciuti felicità ùn perde u passaghju di u viaghju, è esse capaci di leghje u vostru propriu travagghiu sanu.

"The First Circle"

In u rumanzu talianu littirariu circa sharashka hè statu scrittu. U prototypes di u principale i caratteri di u rumanzu "The First Circle" divinni l 'auturi e lu so' amici. Ma, malgradu tutte e pricauzione, comu puru l 'acquistu di pubblicà u travagliu in a versione di luce, ùn avia un casu di leghje solu u KGB. In Russia, lu rumanzu "The First Circle," fù publicatu in 1990, un annu. In u West - à i venti-dui anni nanzu.

"Un ghjornu, Ivana Denisovicha"

Camp - un mondu particulari. U Populu ùn hà nunda à fà cù a unu a cui populu liberu stanu. In lu campu, ugnunu in a so sopravivenza e mori. In la prima òpira pubbricatu di Solzhenitsyn c'èni, un ghjornu in a vita di l'eroe. About la vita campu di l'autore sapia firsthand. Chì hè per quessa cusì impresses u lettore un rialisimu citadine è Cynthia, chì hè prisente in a storia, ca scrissi ô gulag.

Books di stu scritturi Stà in a sucetà mundiale, principalmente perchè di reliability. Solzhenitsyn pinsatu chì talentu di u pueta fades, e poi cumplitamenti muriri siddu a lu so travagghiu ca cèrcanu di circumventing la viritati. È cusì, essendu un longu tempu à la distinzione letteraria assuluta è ùn pudè pubblicà u risultatu di i so tanti anni di travagliu, è ùn hè micca ghjilosi di u successu di i rapprisintanti di l 'accussì-chiamatu rialisimu sucialisti. Scrittori Union nt'on Tsvetaeva, Achmatova è diaw rifiutata. Bulgakov nun pigghiari. In stu mondu di talentu e se ci era, tandu prestu mortu.

storia pubbricazzioni

Sign u manuscrittu, mandatu à u scrittore of "New le Monde", u so nomu Solzhenitsyn ùn ghjocanu. Spergu chì "Un ghjornu, Ivana Denisovicha" vede à u lume, quasi nun era. Long mesi stanca aghju passatu dipoi ddu mumentu comu unu di l 'amichi di u scrittore chì mandò parechji linzola, scritte in Petricaghju calligrafia, scrittura di u bastone principale di a casa edizione letteraria l'casa, quandu di colpu, ghjunse u invitu da Travaglini.

L'autore di "Vasiliya Terkina" è parte-tempu capu di scrittore di "The New le Monde", u manuscrittu di un autore scunnisciutu leghje à traversu Anna Berzer. Un impiigatu di a casa publicheghju pruponini Tvardovsky leghje u racontu, dicendu u frasa chì divintò dicisivu :. "Hè di a vita in u campu, à traversu l 'ochji di un sèmplice viddanu" U gran pueta Suviètica, autore di i rimi militari-patrioti ghjunse da una sèmplice famigghia di viddani. È perchè u travagliu in u quali a storia hè u nomi di u "omu cumuna," hè assai ntirissanti.

"A vita Arcipelagu"

Un rumanzu di l 'abbitanti di campi di Stalin, Solzhenitsyn cria di più cà una dicina. Per a prima volta u travagliu fù publicatu in France. In lu 1969, "A vita Arcipelagu" hè cumpleta. Tuttavia, à publicà in u tali travagghiu Unioni Suviètica era micca solu bella, ma dinù risicatu. Unu di l 'assistenti di u scrittore, chì ristampatu u prima vulumu di u travagliu, divinni una vittima di pirsicuzzioni di u KGB. Comu nu risurtatu di l 'arrestu è interrogation di u non-firmavanu una donna, anziana cincu-ghjornu ch'ellu nustrale contra ô gulag. E poi auturi morti.

Dopu sti fatti, u pueta era senza dubbitu di u bisognu di Stampa "Arcipelagu" cucini.

oltremare

Solzhenitsyn Aleksandr Isaevich fu espulsu da l 'Unioni Suviètica, uni pochi di mesi dopu à la libbirtati di lu rumanzu "U Soljenitzin Arcipelagu." U scrittore hè accusatu di tradimentu. The mass media Soviet largamente cupertu cu la natura di u crimini dô fattu ô gulag. In particulari, l 'auturi "Arcipelagu" accusatu di aiding Vlasov duranti la guerra. Ma nunda di statu dettu circa u cuntenutu di u libru sensational journalism.

Sinu à l 'ultimi ghjorni di a so vita, Solzhenitsyn ùn firmavanu a so attività littiraria è suciale. In una intervista cù periódicos straniera, in u principiu di cumencia, scritturi Russian spressu sicuru ch'ellu fussi capaci à vultà in casa. Dopu m'hè parsu pudia fà.

ritornu

In u 1990, Solzhenitsyn ritornu. In Russia, ch'ellu hà scrittu in numerosi articuli in u currenti Affare pulitica è suciale. A parte impurtante di u sottu élève autore in sustegnu di i prigiuneri è e so famiglie. Unu di premiums - in favore di l 'Chernobyl vittimi NPP. Ma si avissi a essiri a nutari ca di l 'Order of St. Andrey Pervozvannogo scritturi sempre ricusatu, citannu so reluctance à piglià l' azzioni contra lu ricanuscimentu di la putenza suprema, chì hà purtatu u paese di u so prisente statu scusa.

Solzhenitsyn - un cuntributu valori a litteratura Russian. In i tempi Suviètica, iddu era cunsidarata una Dissident e nazziunalista. Solzhenitsyn ùn accordu cu sta vista, basendusi nant'à ch'ellu - scrittore Russian chì sopra à tuttu hà amatu e so patria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.