Arte e spettacoliLittiratura

Ibsen Genrik: biografia, criativitati, di Campersalle

Ibsen Genrik fattu u TERTULLIANUS - creatu è apertu à i Norwegian Norwegian dramma e tiatru munnu. U so opere eranu urigginariamenti romantica, avia cum'è sugetti l 'antica storii scandinava ( "Guerriera Helgelade", "A lotta di u tronu"). Allora ch'ellu gira a la cumprinzioni filosoficu è simbolichi di u mondu ( "Brand", "merci Gynt"). Infine, Ibsen Genrik vene à spertu critica di a vita muderna ( "di A Doll House," "guerra", "A Vita di l'Arcusgi"). Dynamically sviluppà, H. Ibsen imponi a più tardi opere di u émancipation cumpleta di l 'omu.

dramaturgu zitiddina

A famiglia di u marcante benistanti di u Norwegian Ibsen, vivono in u meziornu, in a cità di Skien, figliolu Henrique ci in 1828. Ma dopu à solu ottu anni, è a famiglia hè ruvinatu. Life lampa fora di u solitu circulu di a cumunicazioni, chì soffre fractionization attornu e ridicule francese d 'altri. Ibsen Genrik pocu fattivu circa i cambiamenti. Tuttavia, in lu la scola, si principia à Purtivechju maestri cù i so scritti. Zitiddina tentatu à 16 sèculu, quannu si trasfirìu a la cità vicina è divintò un pharmacist bóccia. Si travaglia in un parafarmacia cinque anni è tutti 'sti anni sognu muvimentu à a capitale.

In i cità di Christiania

U ghjuvanottu, Ibsen Genrik, veni à u grande cità è Christiania, in materia miseria, participeghja à a vita pulitica. Si face à mette u cortu dramma "fossi herculéen." Ma i so "Catiline" ci hè dramma in magazinu. U so appiattu è invitatu à Bergen.

U Costume National

In Bergen Ibsen Genrik addiventa diritturi e tiatru diriggenti. Cun ellu in ballu di u teatru include gata classical - Scribe di Shakespeare, dinù Dumas - e pezzi Scandinavi. Stu piriudu durerà a vita di u dramaturgu da 1851 à 1857. Allora si ni volta à Christiania.

In u capitale,

A stu tempu, la capitali u salutò più accoltu. Ibsen Genrik fù numinatu cum'è rispunsevule di u teatru. Un annu dopu, in 1858, tinia u so matrimoniu à Susanna Thoresen, chì hà da esse cuntenti. A stu tempu, mener, teatru Norwegian, ci hè digià ricunnisciutu com'è un dramaturgu in casa soia par via di la cummedia, storico "Pier Sulhauge". Sò gata esiste scritti curputu messi nant'à u palcu. Hè l ' "Guerriera Helgelade", "Olav Lilekrans". Ch'elli ùn ghjucà solu cristiani, ma ancu in Germany, Sweden, Denmark. Ma quandu in 1862 si prisintò a lu spittaculu publicu satìricu - "una cummedia su 'amuri," chi babbiàvanu scopu d' amuri e matrimoniu, u Company pulito in rilazioni à l 'auturi accussì forti cuntrariatu chì dui anni dopu, era custrittu a lassari lu so patria. Cù l'aiutu di 'amici, ch'ellu riceve un management, è si n'andò à Rome.

oltremare

In Roma, ci fù vivono in seclusion e scrissi versu ghjucà "Brand" in l'anni 1865-1866. eroi di u spittaculu - u prete Brand voli à avè perfettu internu, chi, comu si gira fora, in u mondu hè propriu impussibili. Iddu abandons a so moglia è figliolu. Ma i so punti cumuni ùn sò vulia, nè l 'auturitati nè spirituali seculari. Cum'è un risultatu, senza rinuncia a so credenze, l 'eroi mori. Stu hè naturale, postu chì tutta a so natura, hè stranieri a carità.

S'o a Germania

Avè vissutu in Trieste, Dresden, G. Ibsen infini ferma in Monaco. In 1867 pubbricau un altru travagliu pueticu - l 'esattu cuntrariu di u spittaculu u prete pazzu "merci Gynt". L'effettu di stu puema romantica piglia postu in Norway, in Svizzera, in u Sahara in Egittu, è dinò in Norway. In un paesu, unni c'è un ghjovanu guy, iddu veni cunziddiratu comu Joe Mariposa, un circadore chì ùn pensu quantu à aiutà a so mamma. Guditi modestu bella ragazza Solveig, ma idda nun perchè hè troppu male hè reputazione. Lane andat in i boschi è culà duie la figghia di lu Re di la foresta, induve ellu hè prontu à marità, ma per issu si deve s'otteni na brutta evergreen. Cu granni fatica trava scappavanu da li grampi di mostri furesta, si ritrova cù i mori à i mani di a so mamma. Dopu chì, per parechji anni, ch'ellu viaghji attornu a lu munnu, e nfini, hè vechju è grisgiu-pene, torna à i so paesi nativu. Nuddu lu sapi, francu cartulina Pugovichnika chì hè prontu à strughja a so anima à u buttone. Per patruna di 'na reprieve à determinà u magu, ca tutta a parsona, piuttostu cà impersonal. E allura iddu, Tumbleweed, ritrova certa ch'ellu cultivata vechji Solveig. Era tandu ch'ellu si mittissi ch'ellu fù salvata da a fede è l 'amuri d' una donna, tantu longu, aspittannu per ellu. Hè propriu fantastico story, chi fù creatu da Henrik Ibsen. Òpiri comu na tutta la sò fundate nantu à u pensà chi qualchi tutta a persona battennusi cù a mancanza di vuluntà e lushuria pòpulu chì.

fama le Monde

By la fini di 70-IES di gata l'Ibsen cumincià à mette tuttu nantu à u mondu. criticà Sharp di a vita muderna, u dramma di idee jùnciri lu travagghiu Genrika Ibsena. Iddu scrissi accussì granni òpiri: 1877 - "I pilastri di Society", 1879 - "Casa di l'A Doll", 1881 - "guerra" in 1882 - "A Vita di l'Arcusgi", 1884 - "L'anatra Wild" 1886 - "Rosmersholm", 1888 - "Signura da u mare", 1890 - ". Hedda sinonimi di"

In tutti sti gata H. Ibsen dumanna u listessu quistioni: hè pussibule in a vita muderna à campà verità, senza minzogni, senza distruzzione di u ideali di 'onuri? O si vole à prupone à i normi di sòlitu accettatu è tutte e girari un ochju cecu. Felicità, secondu a Ibsen, hè impussibile. Matimàticu annunziava a verità, l 'eroi di "L'anatra Wild" strughje a felicità di l'altri. Iè, ci hè basatu nantu à una falsa, ma l 'omu era cuntentu. Di u focu è virtù di l'antenati addritta daretu à l ' "spirdi" di miti, è ch'elli piace tracings di i so babbi, è ghjenti micca indipendente chì pò ghjunghje felicità. Nora da a "Casa di l'A Doll" hè a lotta di a dritta à sente cum'è un omu, micca un bellu Bambola. È hà sempre lassa la casa. È ùn ci hè micca a felicità di a so. Tutti sti pezzi, francu forse unu, sò sughjettu à un schema rigidu e l 'idia di l autore - cunnannatu miti lotta contru à u mondu a sucetà. Diventanu ghjente, ma micca scunfittu. Hedda sinonimi hè a lotta contru à sè stessu, contru à u fattu chì ci hè una donna, chì, avendu moglie, vinni furzatu contru à a so vulintà di dà a nascita. donna, Born, idda voli si cumportanu cum'è liberu cum'è ogni omu. Idda è bedda e impressionable, ma micca senza nè in la scelta di a so vita, senza scelta di a so urighjina incerta di lu so 'distinu. So ch'ella ùn pò campà.

Henrik Ibsen: virgulette

Iddi espressai solu u so mondu, ma forsi ti tocchi u filu di 'anima di un omu:

  • "A unu forti cummattenti solu."
  • "Cosa và intornu à a so ghjuventù, veni intornu à n'adultu."
  • "A mille parolle vi lascia un cumin urigginariu di la memoria di unu attu."
  • "A 'anima di l' omu - in i so affari."

in casa

In u 1891, H. Ibsen dopu à 27-annata appiattu, turnaru a Norway. Iddu vi scrive un numaru di gata, ch'ellu vi dinù cilibrari u so anniversariu. Ma in u 1906, tutte e fruttu interrupts a vita di un tali dramaturgu suprattuttu, cum'è Henrik Ibsen. A so biografia hè finitu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.