Arte e spettacoliArt

Esibizioni di l'arte è di a maestrazza. L'arti degenerativu hè ...

U terminu nazi per l'arte avant-garde hè "arti degeneratu". Adolf Hitler hà cunsideratu questu artu per esse u bollevique, giudeu, antisociale è, dunque assai periculoso per l'Ariani.

A lotta degenevule

A pulitica culturale di u regnu di Hitler pruibbiu è anu distruggeru tutti l'opari di i modernisti, è l'artisti sò stati sughjetti à persecuzione è ripressione. U Ministru di Propaganda è l'Educazione di l'Alimagna, Josef Goebbels , hà participatu attivamente in a lotta à l'arti degenerativu .

L'esposizione di l'arti degenerativu di u 1937, realizatu in Berlinu, era per vede cumu ripulsivu è inutilisazioni sò sti travagli in l'Isule in Germania. Ora pudete chjamà queste opere vanguardia, ma in quellu tempu l'avant-garde, chì si trova, avè captu, si cunsideranu nazzisti.

Arti degenerativi. Pruprietà pruibbiu

Arti dexenerativa, rappresentata in i pitturi, amava disturbi, disturbati, ridicule, è ancu stati absentamenti. Questu hè u criticu principalu in a selezzione di vede escevule. In u mmentatu à i scrittori, a deprezzazioni di a natura umana è a bellezza, a vuluntà d'inspirà cù i so opiri, chjamanu i cose, suscitonu u spiritu di u populu.

L'omu perfettu in l'arte è a vita

A vista di i Nazis nantu à l'omu perfettu hè simile à quella di parechji filòsufi chì qualificanu persona forte, sana è bella. Ancu in l'antichi Hellas, a bellezza di u corpu umanu era glurificatu, a perfezione fisica è espirale.

U bonu corpu umanu cum'è quellu di l'arte hè stata riesce da Lessing è Hoggart, Leonardo è Durer. In i so operi, anu ancu sceltu qualchì proporziali ideali di u corpu umanu, chì torna torna daretu à l'armunia di l'antichità chì i Nazis propagate. Per a sia di sta armunia, a purità di a razza, l'arti degenerativu hè statu suggettu à una critica cruel. Hè statu caputu chì i stampi sughjenu à a cundanna, belittle a person, mostranu a degradazione di l'individuu, chista era cundannata, è micca tutta l'arte avant-garde è l'innuvazione.

In un certu tempu, Klee proposa chì si alluntta da a civiltà di ritornu à i veri razzi di l'umanità, hà pronosticu u colapsu di a cultura occidental. E veramente, assai artisti in questu tempu eranu assai nantu à a creatività etnica, una passioni per shamanisimu è a primitiveness di tribu salvatichi. Comu stranu cumu pò pare, l'appillazioni di l'artisti à a primitivi, chì sononu in ogni locu, liscia l'accusatori di creà un arti degeneratu.

Extermini u Malu

Prima di Hitler, assai arti cunnannau chì degrada a dignità umana, una stampa ideale, ma ùn era micca stata persecuzione è stirminiu prima. Qualsìimu quandu era, l'arti degeneratu hè statu quì, avemu sempri cun interesse, ancu s'ellu ùn sò micca sempre cù l'entende chì si cunsiderà à a mostra. I travaglii cundannati da i Nazis eranu ricanusciuti cum'è l'òrdini di l'arti. A strada, nimu hà distruttu i travaglii micca indibbuliti, a maiò parte di a cullizzioni di l'arti degeneratu, ingannatu da i Nazis, vinni vindutu in America, è parechji eranu ardenti in u focu.

Erode di i tempi diffirenti

Qualchidia era in u sviluppu di a cultura di una figura chjara di l'omu, questu hè micca solu u meritu di l'artisti, ma ancu di scrittori, filòsufi, politichi è ideologi. U tempu cambia, cù ellu l'imaghjini di a persona ideale cambieghja ancu .

L'Italia Era di u Ritenimentu anchissi l'imaghjini di condottiere, un santu, un mircante. Girmania rapprisenta l'imaghjini di un predicadoru, un vitturinu di a cità. Inghilterra - in l'imaghjini di un veru cavallu. Spagna - in una figura monastice o in l'imaghjini di un nobile nobili. RUSSIA cù l'imaghjini di un constructore, un intellettuale, un suldatu. Difatti paesi, e diverse epichi anu i so imagine, belli è vivaci, ricordati per a so natura.

I Nazis, chì pruvà à custruiscia tuttu in una linea, hà bisognu di u modu in tuttu, ancu l'arte. I vantaghji di l'ecunumia cunvince cù a vista politiche, questu esigenza di fiducia è l'arti degenerativu ùn hà micca datu questu terrenu. Questu artu era micca stimatu da parechji, cum'è un ingaghjamentu, u maggiorità di a società era purtatu da l'arti pseudo-classica in una forma chjaramente chjamata. Cusì l'arti degenerativu hè tuttu ciò chì ùn hà micca attaccatu a percepzione solita di i Nazis.

Esibizioni di l'arte è di a maestrazza

A manifestazione aduprata in Munique, designatu per vede tutte l'abomination di questu arti, hà causatu un batti enormu, durante l'annu fu statu visitatu da più di trè persone di e persone. À u listessu tempu, per un cuntrastu maiò, in u Palazzu di Arti, una esposizione "L'Articu Artu Internaziunista" fu fattu. A l'esposizione sò state prisentatu più di 900 exhibiti, selezziunati personalmente da Adolf Hitler. I cambiassi ripresentati i suldati marchjate cun banderini alemani, sceni di vita campagnola è urbana, e femine nuda cun un'articenza Nordica distinta, è assai di quale u rispettuable citadinu tudiscu pò esse interessatu in a nuzzioni di i Nazis. Per parechji anni di tali persecuzione, Hitler hà sappiutu evocà un interesse senza precedente in l'arti di l'avant-garde.

In più di i pittura di artisti, l'arti degenerativi inclusi l'escultura, a musica, u cinema. Tuttu ciò chì, sicondu i Nazis, era difettu, indignu, basso, era classificatu com arti degenerattivu.

In u 1938, in Dusseldorf, i Nazis aperta una mostra di musica degenerata! U so funzione era di l'odiu di stili musicali inutilevuli è i so autori. Ci era caricaturu, cartellerie, cartillerie, chì denunciava a musica è i so criatori indittendu. Ancu cabine speciale foru furnuti, induve pudete vede nisma chì sta musica hè degenerativa, dopu avè esse intesu. I travagli di Stravinsky è Hindemith, Mendelssohn è Offenbach sò classificati cum'è travaglii difettu. Sutta a ban era a "Opera Threepenny", cum'è l'autore di a musica era Ghjudeu. A musica jazzistica hè cunsiderata periculosa, chì ghjera appartitu à l'affari africani-americani, è questu hè una razza nemicu di u regnu nazi.

Flexibilità di i normi stati

A manifestazione hè stata cuddita à u "Cungressu Musical Imperiale", chì si tenia in Dusseldorf, torna à ghjucà in cuntrastu, cum'è in u casu di a pintura. Li nazzisti anu preoccupatu di l'impattu percimentu di a musica di i Stati Uniti nantu à i citadini tedeschi. Ma ancu, quandu ellu sceglie i candidativi per degenerate, u Terzu Reich hà fattu un attu à a pulitica stranera. Un esempiu chjucu di questu era u cumpusitore astugastista hanno Bartok. Malgradu tutti i so dichjarazioni nantu à u regimi di Hitler, ùn era micca solu micca pruibitu, ma hà continuatu à fà i so opere in tuttu u paese, postu chì i Ungheri in quelli tempi eranu alliati di l'Allemagne.

A diversità di l'esposizione di l'arte degenevule, l'esprissioni di degenerate music ùn anu micca successu è, dopu à trè simani, hà firmatu. E l'opere di grande "degenevulati" anu permanevvi n'adulti oghje ancu oghje.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.