Arte e spettacoliArt

U pittura "Girasoli" hè una famosa obra maestra di Vincent Van Gogh

Ùn avete bisognu à esse un connotaturu è criticu articu, perchè quandu dicerete "ghirlanda di ghirli" vi ricurdate da a famosa pittura da u stessu nome da u maestru Olandese, Vincent van Gogh. Una seria di travaglii raffigurannu sta piantagione diventenu a culminazione di a creatività artistica. In prima, u pittura "Girasoli" hè scrittu da u maestru cun l'aiutu di decorazione a so casa in Arles, per esse in una prima prublema prima di un cumpagnu è amicu Paul Gauguin. L'artist ùn pudia micca pensà chì in u futuru stu travagliu diventerà a so carta di u cummerciale, è a stampa originale serà guardata in u Museo Nazionale chjamatu Van Gogh in Amsterdam.

Artist Biography

Vincent Van Gogh hè natu in l'Olanda - un paese chì hà custruitu più di una docenza di brillanti pirsunalità in u duminiu di l'arte. U so babbu è u fratellu eranu sacrificadori, perchè u figliolu passò i so passi è, dopu a realizazione di i so studii, si n'andò in serve à a parrocchia cù a piccula cità belga di Borinazh. Sditta unquenchable di ghjustizia è l'abilità di averebbe infurmatu di e cose da l'ochji di a ghjuridizione ordinarja hà fattu Vincent un forti ardente per a ghjustizia. U travagliu è esse circondatu di i minuri di u misericordia da a fatica è a puvirtà, ùn puderebbenu micca quì. Videndu u mondu in u veru lume, Van Gogh decide dedicate à a pintura. Per una mancanza di medie di sussistenza è ancu più furmazione, u principiu di u principiu hè statu impegnatu in l'autoeducazione, solu per quessu occasione in mani di maestri prufessiunali. Per aiutu di a ghjustizia, avemu nutatu chì nimu di elli ùn crèdenu in l'abilità di Vincent.

Perchè i girasoli sò l'elementu cintrali di u travagliu di Van Gogh?

U primu travagliu seriu di l'artista hè statu creatu da ellu nantu à a basa di a vita in un locu mineratu è si chjamava "Epatani di Patata". Però, a so pittura cchiù famosa hè "Girasoli". Sicondu l'infurmazioni bioggichi annantu à l'artista, i più felice di anni di a vita eranu per u periodu di a so residenza in Arles. A natura di a cità, i campi è u sole suluzzu anu inspiratu Vincent. Hè da quì chì a stampa "Girasoli" si apparse, seguitu da un cicu di i travaglii cù l'imaghjini di una fiore in varii schemi.

A casa in Arles hè stata pinta in u culore preferitu di l'artistu - u giallu, chì, com'è un riflittendu, hè riflesse in tutti i muderni significati di Van Gogh. Dintra l'abitazione, i muraghjanu bianchi, chì facia a stanza ancu più soleu durante u ghjornu. Vincent hà sunnatatu chì a so casa diventò un paradisu per l'artisti chì puderanu quì cuntribuìanu cumuni creati è travaglià nantu à i pittura. U Sud di a Francia insanamente inspiratu l'impressionanti Olandese! Un ghjornu, Vincent avia espertu visità u so confidentu in l'articulu è un bon amicu di Paul Gauguin. Vulendu per a so avvicinà per adaccendà a stanza, Vincent principessa pinta ghirlanda di ghirlanda. Per travaglià dura per surprisa di u so cumpagnu cù i so successi creati, Van Gogh scriva carte inspirati à u so fratellu Theo, in a quali ellu menciona a so passione per u amaru è u celu.

Nta l'austu 1888, Vincent Van Gogh hà criatu cinque panele cù una stampa di girasoli, ma à questu ghjornu, solu da ellu sò stati sete d'elli, è sò stati guardati in Londra, Munic e Amsterdam.

Descrizzione di a stampa "Sunflowers"

Da u puntu di vista di i canoni clàssici di u pittura, Vincent Van Gogh ùn pò vaghjimu di a saporia. In ogni modu, annantu à l'anni di u travagliu forti, hà sviluppatu un modu persunale di scrittura, chì era riflittutu in a so famosa pittura.

A stampa "Girasoli" assula completamente l 'attenzione di u spéciale cù i so carismatic è grossi pinzuni. Visualmente u vase looks small for huge and obstinate sunflowers. In quantu à l'ultimi, parevanu circà di intru di penetraru fora di u canvas, esploramine u mondu circundante è strigate per i radichi di u sole. A prucessu di a stampa attrae l'attenzione cù i so solli. Erale sò chini di emozioni. Sembra chì l'artista era in prumessa per "pour himself" nantu à a tile, finu à ch'ellu era purtatu da una tempesta furiosa di sensu piacè.

Quandu u pittura hè stata circuncisa, una creazione hè creata da u dinamisimu di i girasoli, cum'è se si stancanu in i zucculi sottu u pesu densu di petali è inflorescenu.

Un bonu culore giallu

A stampa "Girasoli" hè una prova viva di u fattu chì per l'artistu ùn importava o micca chì u sujetu hè animatu o micca. Tuttu u tuttu u mondu era per ellu una materia sola, chì era degna di vultà à a vita sottu à u lavu. Ogni elementu di a cumpusizioni di Van Gogh anu a so ànima, chì l'artista palesa cù l'aiutu di u culore è di i torti intensi.

Girasole in l'opere di Vincent hà fattu a quintessenza di tuttu. Sta pianta campava circundendu a lege di a natura è in a so caratteristica striscia à i raghji di u sole. Ùn avete micca daveru di l' impurtanza di u fiore in mente di l'artistu è chì s'assumiglia à un discu solidu cù petali radianti cadutu. Van Gogh ripetutamente citatini chì u giallu è l'elementu cintrali di a sinfonia di u culore. Hà spermendu per ellu cù aligria, speranza, un surrisu - un cumplessu di sentenzi è emozioni, chì hè difficiuli di trasmette in parolle.

Ancu parechji anni dopu, quandu l'artista abandunò a so casa amarica in Arles è si trasfirìu a strati di Parigi, in i so pittori, ellu in u minimu suggerimentu di u culu amaricu pruvatu à multiplicà, dà volume. Tutti l'opari di Van Gogh, cumpresa a so famosa pittura "Girasoli", sò chjosi di passione è in excedente di sentimenti. L'artistu simplificava deliberatamenti a forma di l'oggetti, cuncintrànninu a so qualità di culore. A so paleta di u culore giallu hà vistu cumu si ogni ora prima di appruiczà un saccharone, hà apertu l'ochji grossu è hà vistu prufonda in u discu di u sole, esplorendu a pienezza di a luce.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.