Arte e spettacoliArt

Arcimboldo Giuseppe: pittura è fictions

L'artista italiana Arcimboldo Giuseppe (1528-1593), rientatu à u publicu in publicu in u 1885, hè cunzidiratu un geniusu esvaggiu di u Rinascimentu. Hè paragunatu à Leonardo da Vinci. U cerculu di interessi di i dui era incredibbilmente largu: eranu l'enciclopedisti, l'omini uttiniri u discendenti di l'arti di a pittura è i dui eranu scurdati da i discendenti. Dove Da Vinci si ricurdò assai prima. Ci sò altre paralleli - genius di ricunniscenza è di soldi assicuratu da elli è in a vita. Pudete aghjunghje chì i so babbi sò artisti.

A cria di destinazione

Arcimboldo Giuseppe, chì i so pittura hà suscitatu l'intaressi di a royalea, per un tempu longu (circa 25 anni) era un pittore di a corte di l'Habsburgu. Cù Rudolph II, era alluntanatu per amizanza persunale. Engineer, naturalist, astrologista, organizatore di u Kunstkamera, hà assicuratu à ripiglià i culleghi reale. L'altu honor fattu di a tribunale hè evidenti da u fattu chì in u 1592 Giuseppe Archibaliu fu garantitu un titulu nobili cù u drittu à prupietà di u palcuscenu è a pusizione di una palatine-casa, ebbe u palazzu reale in l'absenza di u maestru.

Prima tra l'ugguali

Solu trè artisti in u Sacru Imperu Rumanu vinciutu stu premiu - Vercelli Sodoma, Vecellio Titian è Arcimboldo Giuseppe. I pitture durante a so durata causò cuntruversia. Qualchissia hà dettu chì questu hè u fruttu di a so imaginazione perchè, inspirata da u Kunstkammer, un omu li piacia i pitturi è l'artista era cunsideratu un spiunatori. In ogni casu, i so teleblies tardi rapprisentanu quarchi cosa nova, micca completamente chjaru. I cosevuli includeu, cum'è Sodoma, à u Mannerist. Qual hè? Stu direzzione littiraria è artistica di u tarritoriu tardu, carattarizatu da a perdita di ideali elevati di u Rinascimentu. Ùn ci hè nè armunia trà a natura espirituali è di corpu di l'omu. U Mannerismu hè una pretensione innesibule.

Unicu patrimoniu

L'artistu scorriva in u classicu, ma parechji di l'opere persi sò persu, cunservani trè chiacchiati nantu à tutti i canoni di pittura - cù l'imaghjini di i magi adoranti, u ritrattu di a principessa è u ritrattu famigliali di u primu patronu di l'artista Maximilian II. Hè ancu malu chì Arcimboldo Giuseppe, chì i pittori sò avè cuntatu in u cantu di 20 pezzi, ùn ùn abbandunà dopu à a so partenza qualsiasi testimoniali persunale nantu à ellu stessu o i so cane. Interèssi à ellu scuppiava dopu a pubblicazione di una monografia per l'artiste critica K. Kasati in u 1885.

A unicità di ogni stampa

Trà u patrimoniu chjuchjeru, i rossi portali pittorii misteriosi è unichi cridenu l'elli. A gente nantu à elli era stata di cullita di varii cose, chì ghjè per quessa sò spessu invitati a bacchanalia di a natura. Ma u fattu hè chì ùn sò micca alcune obxettivi nantu à i canvas. U ritrattu di u bibliutariu cuntene solu di e cose chì sò dispunibuli in a sala di leghje. Cloth entra in u ciculu di "Professioni". Ci sò trè imagegini più: un flip-flop, u ciculu "Quattru Elementi", "Staciuni" è dipinti di i "Staciuni" chì anu survivatu in quantità maiò in tuttu u patrimoniu d'Arcimboldu Giuseppe, tutte l'istaghie è stampatu in parechje versione. U più numeru di quadri chiamati "Spring". Questi opini sò micca cusì règiche chì pudemu spiegà spiegà l'interesse chì hà destra.

Esse bisognu

Ciò chì solu e definizione ùn meritanu micca sti pittori, cù quale ùn anu micca paragunatu. In a primu mità di u XX sèculu, in u 1920 nascita in pittura cum'è u surrealisimu, ripresenteghja una realità deformata, i so sogni originali in a realità. Arcimboldu cuminciò à cunsiderà cum'è precorsu di questa virsioni. Eppuru in i so ritratti, ci hè una filosofia più naturali chì i sònii, è u precorsore di u surrealismu era più propensu Hieronymus Bosch - quellu chì deformatu a realtà è i sòni! Arcimboldo Giuseppe, li pitturi sò simpliciamenti eseguitu in un modu assai interessanti, hè u fundatore di una direzione chì ùn hè micca indicatu. U so stile adduce seguitori è sustinienzii di più. Cumu l'avete nottu, i ritratti sò fatta di e articuli chì sò caracteristichi di u tema dichjaratu - solu i date in natura à quellu tempu si cunfruntenu à ogni stagione di l'annu. E se a stampa hè chjamata "flip-flop", allura i ritratti sò visibili da un uitu è l'altru. Tuttu hè chjamatu chjaru è in cunfurmazioni cù l'altri. Un maestru assai originali è maravigliu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.