Arte e spettacoliArt

Cumu scrive una scossa è turnà in una capita maestra?

In i vie vie vie, quandu i pate d'oca sò stati utilizzati per scrivenu, chì avianu a èssiri dipped in tinta, era faciule fà un scuntenti nantu à carta. Hè vale a pena un zazevatsya pocu, ùn ci micca scappatu tutta a penna o accusamente accusé contruve u to armu, è a lettere fù spoiled. Usi una mannata tremenda, dicendu chì u travagliu deve esse rilievi di novu. Avà u pezzu hè scrittu ammenu chì i persone purtatu da a rari, per impatruniscenu cù l'atmosfera di u passatu.

Fontenu, pensani , sticuni

In l'era Soviètica, i pensi pensi chì avianu bisognu di pienu di tinta. E cunfusioni cù manuscriti hà menu menu spessu, ma micca stati eliminati finu à a fine. Strumenta, ancu i so predecessuri, cuntinuavanu à spoilsi a scribbling, furzendu di scrivite, scrivite è scumpressate i foglie corrupted. Avà, quandu e regule fontana, a mannaghju hè casi impossible di vede. Un avvenimentu tali puderà succede solu in situ di situazione d'urgenza, per esempiu, se un vente chjude in i cundimi climatichi. U zitellu scurdaru di scurdari quale hè una mannaghju, perchè a fontana penne hè cunvenzioni è praticità.

Scuzzulate in i scontri du scontri

In parechje di i nostri scuriti favuriti suvietimi di i grief-students, sò parechji episodi quandu un collegiale si mette un mannaghju in u so libru. Facendo i travaglii, chì parechjanu parechje difficultà, u caratteru hè assai in còllera per ciò chì era successu. I figlioli moderni, aspittàvanu i vechji cartonii, sfrancate da ciò chì hè una scossa è di quale hè di questu. Hè difficiule per elli à comprende u mecanismu tutale è a storia di a furmazione di ubligatoriu, perchè quelli pensioni chì anu micca aduprate micca. Quì, cum'è sempri, i genitori assistite, chì ùn pò micca solu spiegà tutta intelligibilità, ma ancu visualmente l'ogettu nantu à l'esempiu di pintures, gouache o acuarelici, cumu scrive una manca. Per amparà tuttu u novu hè assai più interessanti si fate u ghjornu.

Collaborazione

A forma di u blob s'assumiglia un vague postu di pintura o tinta. A più precisa di spiegà u zitellu in parechje modu, per quale avete bisognu di un album è dipinze per u disegnu, un sbagliu è un lapis simplice:

  1. U primu mètudu - cun un sbagliu è dipinti. Dipping the brush in l'acqua, è poi, densamente smaratu cù dipinni, avete bisognu di levà u sopra à u cartulare di l'album è d'aspittà chì a caduta di colore à falà nantu à a partita. Sutta u pesu di u so pesu, acquistà una forma unica. U mannaghju hè faciule per pitture, ancu un figliolu d'un annu pò purtàtevi.
  2. U sicondu mètudu hè adupratu un lapis simplice. Cumu scrive una pompa cun un lapis? Simplyu, per avè micca paura è per vede un pocu capacità creativa, chì sò stati nantu à ognuna di noi. Per fà questu, hè simpliciamente necessariu di ripruduce nantu à carta imparu in forma è in proporzione di circles o ovali. Questu avissi adupratu da a fantasia in u travagliu, perchè ogni blot hè unicu. Artisti in scenza ùn credi chì sò i stessi, ma questu hè un cuncepimentu assicuratu.
  3. U terzu mètudu uriginale di scultori stampà serà questu: di principià cù u pezzu di u cartulare di l'àlbume o di qualsiasi foglie destinate per u travagliu cù una pintura uniforme. Allora puderete fassi un piuvitù nettu à l'acqua d'abitudine, è, senza flicking it, mantene nant'à un cartulare di carta stampata. Una gota d'acqua certamenti caiuta nantu à u tile è lasciarà un traccia in forma di un lavore. Questu sarà una manca. Stu metudu dà una risposta à a quistione di cume una bonificazione cù l'acqua neve. Aduprà com a cumpetizione per l'avvenimenti, pudete attruisce i zitelli per un bellu tempu, è questu, com'è cunnisciutu, hè assai valore.

Cumu scrive una scossa è turnà in una capita maestra?

Questu ùn hè micca tutti. I spatti vìcivi risultati ponu esse faciule in monsters divertenti o midusa maravigliosa. Dopu à e spiegazioni visuale à u zitellu annantu à cumu scelta un mannaghju, pudete piglià din l'affucazione più fascinante. Questu hè faciule fà, aghjustendu un pocu di dati iniziali: l'ochji, u nasu, a bocca. Pudete piglià famiglie di famiglie di munàstici similari o fà tutti i ghjente. Tuttu si decile da imaginazione è imaginazione. Hè facilitu per elaburà quandu avete fattu in modu bè è in una cumpagnia animata. Tali avvenimenti creati cumuni nantu à i creativi sò dinò spentu in l'imprese bigliè, per esempiu, in qualche vacanze. I figlioli cù un piacè di piacè rire in l'òmini maestri d'ognunu.

Sò cù i zitelli, a famiglia sana - hè divertente è divertitu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.