Arte e spettacoliArt

Artist Russu Elizabeth Berezovskaya

Un artistu russu ben cunnisciutu hè a figliola prediletti di u so babbu. Hè u so principali erede.

Brief biography

Elizaveta Berezovskaya hè natu u 7 d'aprile di u 1971 in Moscu. U so babbu hè un omu di affari è Boris Berezovsky, a so mamma hè Nina Korotkova. Sicondu Lisabetta, u so babbu era "unu di i più grandi di u nostru tempu".

Graduate di Lisa Faculty of Arts in Cambridge University. Dopu a graduazione, volta in Mosca. U circhiu di cuntatti di Liza hè rapprisintatu da artisti moderni è di moda da u tempu, artisti di avant-garde. Scoprii cun l'artista Sergey Anufriev, è ancu Ilya Voznesensky, un famu musicista di u gruppu "Nave". À esse cù Ilya in un matrimoniu civile, Lisabetta duvia parturì à u so figliolu Savva. Cumu l'abbitatu di i so amici è l'amici, l'omu di modu di vita era cum'è "una sèmpie interminisimu di partie rave è artisti di cuncezzione".

A zitella sempre denegava chì Boris Berezovsky finanzià i so partiti. Ma u mo babbu hà avutu aiutà à aiutà a mo figliola. Una volta, cù Ilya, Elizabeth fece scandalu in u St Petersburg club "Griboedov". Arrivatu à u locu, a polizia hà avutu certu fattellu chì Lisa hà pigliatu una droga di cocaine. In cunfuranza, Elizaveta Berezovskaya hà pritinnendu chì hà postu un polvillo biancu per discredite u so babbu. Qualcuno chì era, stu incidente hà ghjucatu un rolu in a so vita è hà influenzatu a carriera futura. A zitella era arristata è posta in u centru di detenzioni. U so babbu pruvò a liberallu nantu à e fiscali è trasladò a so fede in l'esterno. Pocu dopu a nascita di u figliolu maiò Berezovskaya, Elizaveta Borisovna spusò Anatoly Podkopova. In u matrimoniu, parechji figlioli nascinu - Arseniy è Platon. Per un bellu pezzu a famiglia campava in Londra, ma in u 2003 tornonu à a so patria. Lu maritu di Elizabeth hà più d'una volta cuntribuitu à l'intenzioni creativa di a mòglia. In questu tempu Anatoly, u figliolu di u famusu corridore Peter Bolotnikov, finanza una esposizione gruppu in Art Moscou.

Esporzioni persunali

U so debutante in un articulu in u 1998, in a L-Galleria di Mosca, dopu l'esibizioni "Journey" hè stata organizata in San Petesburgo - l'Acadèmia di Fine Arts. In u 1999, a Russia visti a seconda parte di a mostra "Viaghju". Tutti èranu un gran successu per i fanni di l'arti. Curator di l'esposizione, Maria Katkova, crede chì l'artist Berezovskaya possa un gran potencial. I travaglii più impurtanti di Lisa hà ancu datu assai opportunità per a interpretazione.

Successu in a Galería Aidan

In u 2001, l'artista presenta l'installazione conceptuale "Annals" in a galerie "Aidan" in Moscu. A basa per questa era l'idea di u ciclu di vita di tutti i cose viventi. Na nascita, fiorente, marchite è morte in a fine - questu hè chì a mostra cuntò.

Un telzu enormu si intravimu una vita d'una persona di una grandi tela. Roses nantu à a tapiceria sò primi rapprisintati da pruduttori duvuti è nòbbili, poi li fugliali s'impiaranu, è purificati à u mondu brillanti à u mondu, è da seguitori, deixendu oltremu solu foglie secchi è zucchini sicetichi.

L'idea conceptu di u bonu è u male

A mostra di u 2005, cù u veru titulu "Bonu è Evil" hà fattu una grande impressione nantu à u publicu. È ùn hè micca maravigghatu, perchè ellu avia vintu chì hè stata allora u bonu è u male. Un tema profundo, infinitu è immensu, l'artista hà espressatu u stessu profunnu, ma à a stessa installazione lacuna. In u centru di una stanza grande, cubriu tutta di draghici nè-ne bianchi è illuminati cù lampi fluorescenti, hè installatu un speculare enorme in forma di labbra. In a rifarenza, pudete vedere i labbra scarchia incinte sottu à u tettu. A parola "Fear" cremendi in u muru.

L'idea increvente di a cunnessione entre u bè è u malu. U celu è a terra fassi in un bacio è u timore, chì hè sempre presente, permette una persona di definisce claramente a linia di u bonu è u malu. Hè sta sensibilizazione di teme chì ci duna l'occasione di realizà u mumentu chì u bon fine è u male vene.

"Queen of the Bells"

In 2010 Elizabeth Berezovskaya crea una nova òpira d'instalazione - "Queen of Bells". Una grandi è immensa pianta hè installata in a parti cintrali di u salottu di a Casa Central d'Artisti in Mosca. U corridore di 8 metri rinfriscanti di a campana assume a persona, borra l'scala è cambia completamente l'attitudine umana di u mondu. Quì i frontierei di u mondu esternu è internu sò difuminati, u significatu spiciali hè in sullivazione; A tinta spiegata a forza di u visitore, pruteghja in forza forte, causannu à averà. L'ogghjettu crea una figura integrata di u corpu di a mamma, o un bracciu nicu, o a campana di u gramofonu, o ... In novu, a pussibilità limitata di l'interpretazione, è per ogni visitante hà u so propiu.

Inzucubredità di u pensamentu

Mentre chì avete scorri più in u fiore, ùn serebbe perplexatu. Ma à a fine di u passaghju stretchimentu, cum'è una recompensa per travaglià nantu à elli è di e so vede, u visor sente u so sonu di a campana. O hè solu una illusione, una hallucinazione auditiva ... U scumatore hè datu l'uppurtunità di scumpiggiarii di l'annu in u corpu di Tsarina la Campana. Ùn hè micca solu un rigalu, hè una voce per voi, a voce di Diu. In u bughju in u latu, u visitatru dirighjanu a so attenza à u stessu, à u so mondu internu, suscitatu da u so sonnu. Invece di veru chì u sonu di a campana venenu da ellu.

Stu cumpurtamentu compressivu è polisimu emu cambia è ricuncia pervisioni, criendu a cuscenza per un novu nivulu - à a revelazioni cun ellu è altri putenzi.

Elisabetta Berezovskaya hè un artista rumanu chì i so opari still inspire fans.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.