Arte e spettacoliArt

Biennale di Arte Contemporanea. Biennale di u Arte di l'Arte Contemporaneo di Moscou

In ogni momentu, l'arti une un populu. Parlendu una lingua comprensibile è vicinu à tutti i pòpuli - a lingua d'imaghjini è senteri. L'arti hà una funziona assulutamente sorule - aiuta à e persone cumunicà è interagisce, senza privassi di l'individualità.

U temu principali di sta VI biennial di u arte cuntenutu in Moscu era l'idea di cooperazione è cumuni. "Cumu pudere vivre? Una vista da u centru di a cità in u core di l'isula di Eurasia "hè u nome di u foru, chì dura 10 ghjorni, rifletti perfetta l'urganisazione di l'urganizatori è i participanti cù l'aiutu di l'arte per capisce u prublema basica di u mondu mudernu.

Eventi e persone

Biennale - cusì tradiziunale chjamati festivals di l'arte è di a cultura. Cum'è u nome dale implica, sò tenuti ogni dui anni. A Biennale di u Arte di l'Arte Contemporànea, u seculu in l'ultimi 12 anni, diventenu un avvenimentu in a cultura di l'Europa est.

A festa si celebrau u 22 di sittembre à u Vornu di u VDNH, è esibizzioni, fori, rendimenti è i scontri pigghiate micca solu l'u Paverinu cintrali, ma ancu in u quadru di u "prugramma parallellu" sò stati in parechji stazioni è di galerie di a capitale. In totalità per a 6ª Biennale di Arte Contemporanea, circa 40 cundizioni d'esposizione eranu attribuiti à Mosca.

Organizzatori è parte di l'avvenimenti di u festival

I curati di u prugettu eranu De Báré d'Antwépen, Austrian Nikolaus Schafhausen, chì dirighja Kunsthalle, è Defné Ayas, capu di u Centre for Contemporary Arts in Rotterdam

A Biennale di u Muvimentu di l'Arte Contemporànea fù stabilitu in u 2003 da u Ministru di Cultura da a Federazione Russa. I so urganizatori sò ancu FAKK è ROSIZO. Dopu a 2a Biennale di Arte Contemporanea, un fundatu d'arte fundatu hà appuntu à l'urganizatori, è pocu dopu u guvernu di a capitale.

In u primu pabelluni di a VI Biennale di Arte Contemporanea in Moscu, più di settanta setti rappresentanti di cultura è arti, agenti di pressa è critichi scontri. In esibizzioni, reunioni, discussioni, i prublemi più impurtanti di u nostru tempu fussinu nantu à u prublema di a coexistence de cultures.

Progetti è Clienti 6 Biennale di Arte Contemporanea

In u prughjettu basu, i prugrammi di i invitati invitatu à u foru sò presentati in u festival, per esempiu, Anisha Kapur da India, Mikhalya Rovner, Yevgeny Antufiev, artist francese Louise Bourgeois e d'autres.

In u quadru di l'Esplora "Progetti spiciali" eranu presentati. Sò stati in diverse posti in Moscou. Frà i più interessanti sò u "Wings of Eurasia", realizatu in u Museu di Artificiale Decorativu è Applied. Una spusizione inusuale "Metageneografia", nantu à quali i mapei geografichi èranu presentati - opere d'artisti di tempi diffirenti, fù impiegatu in a Galleria Tretyakov. E in a sala di mostra di Kashirka, ci era una festa brillanti è entretenda "Per vede u sonu".

Interaczione in u ritmu di creatività

Ci hè quellu chì valenu i valori universale chì sò stati annunziati quantu in u passatu recente? Stu tema hè stata chjave per i fori di a Biennale di Arte Contemporanea. Mosca in i ghjorni di a festa era una grandi pianificazione per un veru studiu cross-culturale, i risultati di quali eranu interpretati da i visitori di una varietà di pusizioni.

A seriette di l'avvicinamentu è u scopu di l'arti di l'arti di participà à a suluzione di i prublemi primarii di a società attrae l'attinzioni di i raprezii è l'altri arine almenati da a pintura, a scultura, a literatura è a musica à a Biennale: soziologi, economisti, stòrici è i scientisti politichi.

Ritu di l'arti di Eurasia

Malgradu l'impurtanza di discussioni è discussioni, a Biennale di l'Arte Contemporànea di Mosca hè primarjament un festival di creatività, per quessa, l'invitatori principali è i participanti di i prughjetti eranu artisti di parechji paesi d'Europa è Asia, è i principii avvenimenti eranu esibizioni è rendimenti.

Cri creatività di maestri individuali è studiosi da Francia, Grecia, Germania, Cina, Kazakhstan, Paesi Bassi, Russia, Ucraina è altri paesi fù presentata à più di cente exhibimenti.

Ambiguu è micca sempre vicinu à u spettore ordinaru di l'arti cuntempuraniu, uttinniu a so expressivitat, l'excentricità è a consonanza cù i prublemi di a mudernità. Inoltre, i junti aperti anu organizatu cù artisti such as Maya Van Lempute, Suchan Kinoshita, Simon Denis, Burak Arikan, chì l'hà permessu di megliu capiscenu l'idee è i pinsamenti chì motivanu à a creatività, in questa forma chì eranu presentati.

Artu in modu prucessu

Hè pussibile di vede u travagliu di l'artisti è in u prucessu di creazione di l'opere. Artisti da Russia, Francia, Cina, u Ucrania travagliavanu nantu à l'aria aperta di a Biennale di Arte Contemporanea.

Cusì u circondumente u prucessu di creazione diretta hè mai statu introduzione in Russia. Questu interminable, unepoce avvenimentu caòtica apparente ca ùn anu micca esse riflettendu a realità muderna. À u listessu tempu, l'azzione chì vene in i posti di l'esposizione di i Cunnizzioni Eghjiliani Naziunale è in u stranieri, pareva un esercitu grandu colosale.

Biennale di Arte Contemporanea, Ekaterinburg

Mosca ùn hè micca sola cità russa chì furnisce i so pratiche propiasi per esse esse avvenimenti massa. In u vaghjimu d'u 2015, a terza Biennale Ural d'Arte Industriale hè stata aduprata in Ekaterinburg.

U so prughjettu principale hà include dui esibizioni cunsacratu à parechji aspetti di u cuncettu di "Mobilizazione", chì significava a capacità di cambià, l'abbandunamentu di l'obsoulete è a transizione à una nova etapa.

Questa dimostrazione sò stati preparati da i curati di a biennale di Li Zhenhua (Pekin) è Bilyana Chirich da Shangai.

A Biennale di Ekaterinburgi hè chjamatu industriale senza casu. A più parte dimustratu l'arti riflette i prublemi di una sucetà industriale, è parechji siti sò stati rapprisentati da e fabbriculi è l'imprese in a regione, cumpresa a Sysert Fàbrica d'Arti Porcellana, a Castelli Fattorie Fabbriche.

U Festival Industriale Uralu durò trè mesi è si tenia in 10 citati di a regione. Duranti stu tempu, più di 100 mila ghjente visitate l'esposizione. Cusì, l'abitanti di a regione Urali anu avutu l'uppurtunità di venenu in cuntattu cù a bella, chì hè chjucata in e strade chjaru è laconic di prudutti industriali.

A Biennale di Arte Contemporanea, regula tradizionale in a capitale, permette à i Muscovite acquistà di e figuri più interessanti è straordinarji di l'arti Europei è di prisentà à u mondu creazioni di l'artisti, sculturi è maestri di artisti russetti contemporanei.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.